autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz rviky

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. február 02. kedd, 09:47


Sziasztok,

autóvásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni.


1.) Az autónak a sebváltója nagyon szét van kopva,pedig elvileg csak 120.000 kmvan benne, több autót megnéztem ebből a szériából, azok nem voltak, de azért rákérdezek, találkoztatok ilyennel? Nyilván használatfüggő, mit gondoltok mennyinél tud teljesen szétkopni? Lehet ez szériahiba?
3.) Az autó forgalmijában 2006 van, de az alvázszám alapján 2005-ös, ez mitől lehet?

Előre is köszönöm

Viki

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 16:42


a mostani friss E46-os hirdetések alapján úgy látom visszadrágultak az E46-ok

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 19:14


Ha jól tudom a 2007től gyártott E90 320D 177Le-seknél áll fenn kifejezetten ez a láncszakadás probléma.A korábbi 163Le dieselekre még ez nem volt jellemző.
De ezek szerint a benzineseket is érinti ez?

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 16:24


Whole01 írta:
Bero írta:
jrtom írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

Pesten tud vki hozzáértő szerelőt aki megnézne velem egy 2007es E90 320i-t?
Egyébként ez a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9498593

Vélemény így ránézésre?Motor megbízható,kiforrott ezekben?
DE komoly szaki érdekel igazán. Köszi!




Motor: ennyi km-nél valszeg eszi az olajat ami jobb esetben szelepszárszimering probléma meg a vezérműláncnyúlás. Mindenképpen kell egy diagnosztikát csinálni rajta. Ennyi pénzt tuti nem adnák érte!


Szoták Dávid! Itt megtalálod a fórumon


Ez a vezérműlánc nyúlás melyik évjáratúaknál áll fenn?
A 2005ös E 90eneknél még nem?

a vezérmülánc probléma kb az N42. motorokkal kezdődött. Ez a motor annak a továbbfejlesztett változata. Tehát kb 2001-től errefelé szinte mindegyiknél nyulik a lánc...
De ha a láncproblémáktól és a szelepszárszimering problémától eltekintünk ez egy elég jól sikerült motor...


státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 14:53


Bero írta:
jrtom írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

Pesten tud vki hozzáértő szerelőt aki megnézne velem egy 2007es E90 320i-t?
Egyébként ez a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9498593

Vélemény így ránézésre?Motor megbízható,kiforrott ezekben?
DE komoly szaki érdekel igazán. Köszi!




Motor: ennyi km-nél valszeg eszi az olajat ami jobb esetben szelepszárszimering probléma meg a vezérműláncnyúlás. Mindenképpen kell egy diagnosztikát csinálni rajta. Ennyi pénzt tuti nem adnák érte!


Szoták Dávid! Itt megtalálod a fórumon


Ez a vezérműlánc nyúlás melyik évjáratúaknál áll fenn?
A 2005ös E 90eneknél még nem?


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 14:48


jrtom írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

Pesten tud vki hozzáértő szerelőt aki megnézne velem egy 2007es E90 320i-t?
Egyébként ez a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9498593

Vélemény így ránézésre?Motor megbízható,kiforrott ezekben?
DE komoly szaki érdekel igazán. Köszi!




Motor: ennyi km-nél valszeg eszi az olajat ami jobb esetben szelepszárszimering probléma meg a vezérműláncnyúlás. Mindenképpen kell egy diagnosztikát csinálni rajta. Ennyi pénzt tuti nem adnák érte!


Szoták Dávid! Itt megtalálod a fórumon

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 14:29


Whole01 írta: Sziasztok!

Pesten tud vki hozzáértő szerelőt aki megnézne velem egy 2007es E90 320i-t?
Egyébként ez a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9498593

Vélemény így ránézésre?Motor megbízható,kiforrott ezekben?
DE komoly szaki érdekel igazán. Köszi!




Motor: ennyi km-nél valszeg eszi az olajat ami jobb esetben szelepszárszimering probléma meg a vezérműláncnyúlás. Mindenképpen kell egy diagnosztikát csinálni rajta. Ennyi pénzt tuti nem adnák érte!


státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 14:13


Sziasztok!

Pesten tud vki hozzáértő szerelőt aki megnézne velem egy 2007es E90 320i-t?
Egyébként ez a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9498593

Vélemény így ránézésre?Motor megbízható,kiforrott ezekben?
DE komoly szaki érdekel igazán. Köszi!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 24. vasárnap, 14:17

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 14:46


Hmm. egy ilyet simán elfogadnék Bár itt szerintem valami nem stimmel. Nem válaszol se telefon-ra, se email-re, meg hazai fórumon is megkérdeztem, hogy ismeri-e valaki, de ott is azt írták, hogy ez tuti átverés lesz. Ilyen felszereltségért 5-6 ezer eu-t kérnek itt is. Meg biztos csak 128000 van benne Meg tábla se rajta, de azt írja le van regisztrálva októberig..

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 09:32


Whole01 írta: OLvastam ezt a 20 elkerülendő motor-os cikket.
BMW N45

Motorkódok: 45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártásban: 2004 – 2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si

BMW N47

Motorkód: N47D20
Gyártásban: 2007-től máig, 2011 márciusáig problémás
Típusok (2011 márciusáig): BMW 118d/120d/123d, BMW 318d/320d, BMW 520d, BMW X1 18d/20d/23d, BMW X3 18d/20d

Ezek között a 116i,316i,320si van.
Itt az N45 és N47 van kerülendőnek feltüntetve.
Az N 46 akkor megbízható?
Tehát a sima E90 320i (2005-06-07évj.)szívóbenzines kivétel?

ha jól tudom a széria eleji E90. még az E46 motorpalettájára épül (pl az N46 motorok), ezek megbizhato motorok. A láncra már itt is oda kell figyelni de szerintem még mindig jobb motor mint az N47.




státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 09:19


OLvastam ezt a 20 elkerülendő motor-os cikket.
BMW N45

Motorkódok: 45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártásban: 2004 – 2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si

BMW N47

Motorkód: N47D20
Gyártásban: 2007-től máig, 2011 márciusáig problémás
Típusok (2011 márciusáig): BMW 118d/120d/123d, BMW 318d/320d, BMW 520d, BMW X1 18d/20d/23d, BMW X3 18d/20d

Ezek között a 116i,316i,320si van.
Itt az N45 és N47 van kerülendőnek feltüntetve.
Az N 46 akkor megbízható?
Tehát a sima E90 320i (2005-06-07évj.)szívóbenzines kivétel?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 17:51


Whole01 írta:
lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

BMW E90 320inél tényleg megbízhatóbb,strapabíróbb a 325i vagy 330i?
Csak kiforottabb a 6hengeres?


Ha E90 (és BMW , akkor csak a sorhat.


Egy kiforrott indoklás ha belefér.....



Szia, sajnos tapasztalatom nincs de, ha jól tudom az si jelölésű (majd a jártasabbak írnak motorkódot) motorok híresen rosszak. Van is egy cikk a totalcaron a 20 legjerülendőbb motorról. A hiba állítólag a hengerfal átszakadása. Szerintem ha a pénztárcád engedi inkább 25i, 30i.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 14:42


lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

BMW E90 320inél tényleg megbízhatóbb,strapabíróbb a 325i vagy 330i?
Csak kiforottabb a 6hengeres?


Ha E90 (és BMW , akkor csak a sorhat.


Egy kiforrott indoklás ha belefér.....



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 12:00


Whole01 írta: Sziasztok!

BMW E90 320inél tényleg megbízhatóbb,strapabíróbb a 325i vagy 330i?
Csak kiforottabb a 6hengeres?


Ha E90 (és BMW , akkor csak a sorhat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 22. péntek, 10:23


05Steve írta: Sziasztok!

egy 20d dízel x3 E83 as vásárlásán gondolkodunk, kérdésem pedig a következő:

két 20d motorral szerelték: M47TU2D20 illetve N47D20

melyik motorral érdemes megvenni? tudok az n47 vezérműlánc gondjairól, ha azt visszaviszem és beleesik a visszahívás hatálya alá /alvázszám alapján/, akkor ellenőrzés után ingyen kicserélik a BMW szervizben? ezután meddig lesz ismét "rendben"?

illetve az m47-es motor estében hány kilométer után kell/ajánlott vezérlést cserélni és az mennyibe kerül kb, és milyen egyéb "betegségei" vannak?

előre is köszönöm


az M47-nél a pillangószelepeket érdemes kiherélni, ha még nem tették. ha nem is akarod kivetetni, megnézni mindenképp meg kell. bár lehet korábban már kiszedték belőle.
N47 pedig amit írták. vezérlés. M47-nél nem jellemző 400ezer km-ig ha jól emlékszem. de lehet tovább is bírja.
általánosságban, pedig mindkét motorra ugyanazok a hibák jelelmzőek, mint amúgy minden dízelre.
én x3-at eleve nem vennék, nem tetszik, kicsi, de ha vennék talán a régi motort választanám. bontósoknál több van, olcsóbbak az alkatrészek.
ezt mint "laikus" mondom az általam olvasottakkal figyelembe véve.