lalada írta:
YELLOW írta:
a mostani friss E46-os hirdetések alapján úgy látom visszadrágultak az E46-ok
van benne igazság, kérdés, hogy el tudják-e adni. vannak márkák amiket jól visznek, de van olyan rész, ami teljesen megállt. nézzetek autókat hahu-n hány db van pl 400e km felett futással, 1998 utáni BMW-ből.
az a baj, hogy a piac diktál.
ez pont olyan, hogy anno az 1200 Special-t megvettük, majd jó pár év múlva ugyanaz vette vissza akitől mi vettük, és drágábban. kívülről volt rosszabb állapotban, ugye rozsda pár helyen, illetve már a lánc zörgött. de amúgy patika volt, km nem volt pedig sok benne.
én nem bánom, hogy dráhul. mert azért durva, hogy azonos korosztályú off kisebb márkákat drágábban árulnak. persze behozták a sok szemetet, valószínű kezd fogyni, és már jobbakat hoznak be, ami kezdi felpumpálni az árakat.
gondolj bele, hogy van mondjuk egy E30, normál állapotú, nem tudják sosem ingyen adni. tehát annak lesz valami ára. ahhoz képest E36, E46, stb. ugye magasabb színvonalat képvisel. nem lehetnek egy áron sem. viszont ha mondjuk 300 egy E30, akkor ha egy E36 400, ami mondjuk 5-6 évvel fiatalabb, akkor nyilván azt választja.
na ez alapján, ha megnézed, hogy a normálisabb E36-ok is 800-900 körül vannak, akkor nem pofátlanság egy E46-ért 600 adni egy kereskedő részéről is? vagy 1,2-ért drágálni egy E46-ot?
ugye minél öregebb, annál kevesebbet csökken az ára. az infláció miatt meg akár emelkedhet is az ára. lásd a Ladás esetünket.