- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. július 30. szombat, 16:22
mrdani írta: Sziasztok!
Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.
Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.
E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.
Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.
Valaszotokat elore is koszonom!
ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.