- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 318i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2012. június 01. péntek, 19:18
vivaladiesel írta:vivaladiesel írta:vfeca írta:vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)
Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).
Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!
Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852
pozitívumok:
-fékbetétek, lengéscsillapítók nemrég lettek cserélve. Kellemes meglepetés volt, hogy a futómű és a fékrendszer tökéletesnek tűnt volt a próbaút alatt.
- klíma jól hűt, ülésfűtések hibátlanok, ablakemelők nem ropognak-nem recsegnek, a multikormányról a hangerőszabályzás működik, tempomat szintén, ülések/lábszőnyegek/utastér,csomagtér szép állapotban.
- a motor nem füstöl.
- a nyári gumi + téli gumi garnitúra is néhány szezont még nyugodtan használható.
- cigiszag egyáltalán nincsen.
negatívumok:
- a bőrkormány legyalulva, sebváltó gomb szintén.
- a jobb első hangszóró nem (vagy nagyon gyengén) szól.
- az automata váltó, miután D állásba raktam iszonyatosat rántott az autón indulásnál, a fokozatok között egyébként szépen vált.
- amikor beindították a motort (meleg motornál), 3-4 másodpercig erős hidrotőke csattogás hallható ami a megfelelő kenés megérkezésekor megszűnik. Ugyan lehet szórakozni az O gyűrűk és "huhogó szelep" cseréjével de ennek általában a megkopott olajszivattyú az oka. (cseréje nem olcsó)
- gyorsításkor a turbónak erős sípoló hangja van, ami egészen 60-70es tempóig hallható.
- körbemértem. Ép eleme nincs az autónak. Minden eleme újra volt fújva, kivéve a motorháztető ami totál gittelve van.
- 100km/h tempó felett erős csattogó hang jön az alváz felől. Az eladó állítása szerint valamilyen lemez a kipufogó környékén
- amikor az Egr tisztítására és a Kartergáz szűrő cseréjére rákérdeztem akkor azt egy "mindent cseréltem amit kell"-el intézte el emberünk. Szerintem fogalma se volt, hogy eszi vagy isszák ezeket.
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
-- Ja, a jobb első sárvédőíven 10-12cm hosszan, a tanksapka környékén kissebb foltokban rozsdásodik.
- 10W-s olaj van az autóban, ez nem feltétlenül negatívum bár én tuti nem önteném a motorba.
Úgy vettem ki a szavaiból, hogy minimum 1,4-1,430 körül szeretne kapni. Ha engem kérdezel, 1,25-1,3M Ft-nál tuti nem adnék többet érte.
Ha leszerveznél nekem egy találkozót a Békési 320d tulajjal kb. hétfő 16 00 órára akkor nagyon szívesen megnézem azt is.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562
Sziasztok! Semmi közöm hozzá, de ez az autó a teljes körbe fényezés miatt felejtős. A doboz a legnagyobb érték és a legnagyobb költség forrás egy autóban. Én kerülném! A hydrotőke csattogás lehet a 10w olajtól is, mert későn érkezhet a megfelelő helyhez. Lehet, hogy 5w-nél megszűnne (talán).
A váltó is lutri és nagy költséget okozhat.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 01. péntek, 19:19