hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 19:18


vivaladiesel írta:
vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!


Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852

pozitívumok:
-fékbetétek, lengéscsillapítók nemrég lettek cserélve. Kellemes meglepetés volt, hogy a futómű és a fékrendszer tökéletesnek tűnt volt a próbaút alatt.
- klíma jól hűt, ülésfűtések hibátlanok, ablakemelők nem ropognak-nem recsegnek, a multikormányról a hangerőszabályzás működik, tempomat szintén, ülések/lábszőnyegek/utastér,csomagtér szép állapotban.
- a motor nem füstöl.
- a nyári gumi + téli gumi garnitúra is néhány szezont még nyugodtan használható.
- cigiszag egyáltalán nincsen.


negatívumok:
- a bőrkormány legyalulva, sebváltó gomb szintén.
- a jobb első hangszóró nem (vagy nagyon gyengén) szól.
- az automata váltó, miután D állásba raktam iszonyatosat rántott az autón indulásnál, a fokozatok között egyébként szépen vált.
- amikor beindították a motort (meleg motornál), 3-4 másodpercig erős hidrotőke csattogás hallható ami a megfelelő kenés megérkezésekor megszűnik. Ugyan lehet szórakozni az O gyűrűk és "huhogó szelep" cseréjével de ennek általában a megkopott olajszivattyú az oka. (cseréje nem olcsó)
- gyorsításkor a turbónak erős sípoló hangja van, ami egészen 60-70es tempóig hallható.
- körbemértem. Ép eleme nincs az autónak. Minden eleme újra volt fújva, kivéve a motorháztető ami totál gittelve van.
- 100km/h tempó felett erős csattogó hang jön az alváz felől. Az eladó állítása szerint valamilyen lemez a kipufogó környékén
- amikor az Egr tisztítására és a Kartergáz szűrő cseréjére rákérdeztem akkor azt egy "mindent cseréltem amit kell"-el intézte el emberünk. Szerintem fogalma se volt, hogy eszi vagy isszák ezeket.
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
-- Ja, a jobb első sárvédőíven 10-12cm hosszan, a tanksapka környékén kissebb foltokban rozsdásodik.
- 10W-s olaj van az autóban, ez nem feltétlenül negatívum bár én tuti nem önteném a motorba.


Úgy vettem ki a szavaiból, hogy minimum 1,4-1,430 körül szeretne kapni. Ha engem kérdezel, 1,25-1,3M Ft-nál tuti nem adnék többet érte.

Ha leszerveznél nekem egy találkozót a Békési 320d tulajjal kb. hétfő 16 00 órára akkor nagyon szívesen megnézem azt is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562



Sziasztok! Semmi közöm hozzá, de ez az autó a teljes körbe fényezés miatt felejtős. A doboz a legnagyobb érték és a legnagyobb költség forrás egy autóban. Én kerülném! A hydrotőke csattogás lehet a 10w olajtól is, mert későn érkezhet a megfelelő helyhez. Lehet, hogy 5w-nél megszűnne (talán).
A váltó is lutri és nagy költséget okozhat.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 01. péntek, 19:19

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 18:27


vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!


Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852

pozitívumok:
-fékbetétek, lengéscsillapítók nemrég lettek cserélve. Kellemes meglepetés volt, hogy a futómű és a fékrendszer tökéletesnek tűnt volt a próbaút alatt.
- klíma jól hűt, ülésfűtések hibátlanok, ablakemelők nem ropognak-nem recsegnek, a multikormányról a hangerőszabályzás működik, tempomat szintén, ülések/lábszőnyegek/utastér,csomagtér szép állapotban.
- a motor nem füstöl.
- a nyári gumi + téli gumi garnitúra is néhány szezont még nyugodtan használható.
- cigiszag egyáltalán nincsen.


negatívumok:
- a bőrkormány legyalulva, sebváltó gomb szintén.
- a jobb első hangszóró nem (vagy nagyon gyengén) szól.
- az automata váltó, miután D állásba raktam iszonyatosat rántott az autón indulásnál, a fokozatok között egyébként szépen vált.
- amikor beindították a motort (meleg motornál), 3-4 másodpercig erős hidrotőke csattogás hallható ami a megfelelő kenés megérkezésekor megszűnik. Ugyan lehet szórakozni az O gyűrűk és "huhogó szelep" cseréjével de ennek általában a megkopott olajszivattyú az oka. (cseréje nem olcsó)
- gyorsításkor a turbónak erős sípoló hangja van, ami egészen 60-70es tempóig hallható.
- körbemértem. Ép eleme nincs az autónak. Minden eleme újra volt fújva, kivéve a motorháztető ami totál gittelve van.
- 100km/h tempó felett erős csattogó hang jön az alváz felől. Az eladó állítása szerint valamilyen lemez a kipufogó környékén
- amikor az Egr tisztítására és a Kartergáz szűrő cseréjére rákérdeztem akkor azt egy "mindent cseréltem amit kell"-el intézte el emberünk. Szerintem fogalma se volt, hogy eszi vagy isszák ezeket.
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
-- Ja, a jobb első sárvédőíven 10-12cm hosszan, a tanksapka környékén kissebb foltokban rozsdásodik.
- 10W-s olaj van az autóban, ez nem feltétlenül negatívum bár én tuti nem önteném a motorba.


Úgy vettem ki a szavaiból, hogy minimum 1,4-1,430 körül szeretne kapni. Ha engem kérdezel, 1,25-1,3M Ft-nál tuti nem adnék többet érte.

Ha leszerveznél nekem egy találkozót a Békési 320d tulajjal kb. hétfő 16 00 órára akkor nagyon szívesen megnézem azt is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 01. péntek, 18:31

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 15:58


Coyote írta:
Thony írta:
hancurozo írta:
Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?

Köszi a válaszokat Coy


Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.


Köszi! Már kezdtem számolgatni, hogy 100 ezrenként cserélgetem a lendkereket az összes cuccal Mennyibe kerül a lamellák kiszedése?
Bármi egyéb, hasonló ami a kiskocsik gyengéje, pl 6-os váltó milyen?


kb. 30 percbe, attól függően, hogy milyen hamar tudod lekapni a szívócsonkot
Nem egy nagy meló, BMW javítók már csukott szemmel csinálják. Az E60-ban és más BMW-kben is fennáll ez a hiba, a zöldek nyomására volt muszáj beépíteni. Az más tészta, hogy nem úgy kellett volna tervezni, hogy le tudjon szakadni.

Nem tudom melyik kiskocsi gyengéje a hatos váltó, de az E46 nem épp kiskocsis erényekkel rendelkezik, hanem a középkategória etalonja volt a maga idejében. Ennek megfelelően a váltói is jók, a hatos váltó takarékosabb, de sokszor az 5. fokozat átléphető.


Tudod, hogy van ez... mindíg igyekszik az ember a legjobbat venni, de nem mindig sikerül Bár már nekem, meg van az álom autó ami jelenleg németben pihen egy lefoglaló telepen immár 2 hónapja... elviszem, az úrhoz akit ajánlottál és ha minden rendben van vele akkor megveszem! Még sosem, vettem látatlanban autót, de a papírokat is úgy kötöttük hogy előleget adtam és ha bármi van ami nem haladja meg az általam elvártakat, akkor vissza minden... Így bejön az autó, és megnézem jól, és meg is nézetem...
Nem akarok tökéleteset, nem akarok törésmenteset... mert egy 6 éves autónál ez már szinte lehetetlen, hogy kihúzza koccanás karcolás nélkül. Nem volt kiflibe törve és ez a lényeg, itt a hátsó ív volt meghúzva de van számla a szerelésről... és szép lett, de nem volt komoly a horpadás. Igyekszek, jót választani, de eddig ez volt az egyetlen ahol visszanyomozva nem koppantam, vagy nem voltak gagyi pecsétek a szervizkönyvében.
De a bizalom, a mai világban nem éppen a leggyakoribb emberi erény
Több előleget akartak, de én minimálisat adtam amit el is bukhatok ha simlisek, és nem halok bele 100 ezer egy 2005-ös BMW értékéhez, megkockáztatható dolog... ami pozitív, hogy így is behozzák... a szerződés mint tudjuk arra vonatkozik aki betartja, 100 ezerért nem pereskedik senki
Szóval, érdekes lesz első BMW-m vásárlása, de itthon nem találtam az igazira... vagy nem volt az a komfort fokozat, vagy kalapált a motorja, vagy éppen annyira lekopott volt hogy nem lehet vele megjelenni.. így jött az ötlet, és találtam rá erre az emberre...
Meglestem az előtte eladott példányt ami 2004-es volt, elég szép volt és megkímélt... és nem volt flancolva a motortér meg ilyen paraszt ámítás...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 12:18


vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!


vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 11:38


vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 11:06


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Előfordul az ilyesmi. Viszont ha ráér az eladó akkor délután megnézem neked a csorvási bömöst!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852


Köszi!


Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 10:22


vivaladiesel írta:

Előfordul az ilyesmi. Viszont ha ráér az eladó akkor délután megnézem neked a csorvási bömöst!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852


Köszi!


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 09:59


vfeca írta: Na tegnap küldtem egy levelet a pápai 318i Touring tulajának pár kérdéssel, de megfeneklett a dolog.
Külföldön dolgozik, pár hétre hazajött, és csak unalmában hirdette meg, már mégsem eladó.


Előfordul az ilyesmi. Viszont ha ráér az eladó akkor délután megnézem neked a csorvási bömöst!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 09:52


Na tegnap küldtem egy levelet a pápai 318i Touring tulajának pár kérdéssel, de megfeneklett a dolog.
Külföldön dolgozik, pár hétre hazajött, és csak unalmában hirdette meg, már mégsem eladó.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 09:49


vasorban írta: Sziasztok !

mit tudtok a Szombathelyi BMW szalonról és szervízről


Szia! Nyugodt szívvel nem mernék márkaszervizt ajánlani neked. Viszont nyugodtan keresd itt a fórumon M_Attilát (Grafico Auto) aki bmw szervizeléssel/bmw alkatrészekkel is foglalkozik Szombathelyen!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 09:27


Thony írta:
hancurozo írta:
Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?

Köszi a válaszokat Coy


Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.


Köszi! Már kezdtem számolgatni, hogy 100 ezrenként cserélgetem a lendkereket az összes cuccal Mennyibe kerül a lamellák kiszedése?
Bármi egyéb, hasonló ami a kiskocsik gyengéje, pl 6-os váltó milyen?


kb. 30 percbe, attól függően, hogy milyen hamar tudod lekapni a szívócsonkot
Nem egy nagy meló, BMW javítók már csukott szemmel csinálják. Az E60-ban és más BMW-kben is fennáll ez a hiba, a zöldek nyomására volt muszáj beépíteni. Az más tészta, hogy nem úgy kellett volna tervezni, hogy le tudjon szakadni.

Nem tudom melyik kiskocsi gyengéje a hatos váltó, de az E46 nem épp kiskocsis erényekkel rendelkezik, hanem a középkategória etalonja volt a maga idejében. Ennek megfelelően a váltói is jók, a hatos váltó takarékosabb, de sokszor az 5. fokozat átléphető.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 05:42


hancurozo írta:
Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?

Köszi a válaszokat Coy


Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.


Köszi! Már kezdtem számolgatni, hogy 100 ezrenként cserélgetem a lendkereket az összes cuccal Mennyibe kerül a lamellák kiszedése?
Bármi egyéb, hasonló ami a kiskocsik gyengéje, pl 6-os váltó milyen?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 21:13



azért Pesten is lehet normálisat kapni.. én sajnos anno vidéken se találtam..
az tény, hogy itt sokkal nagyobb a választék, így a hulladék is több.
egy dolog még, de ez most nem az autó áltános állapotához: sokat röhögök rajta,hogy ilyen meg olyan szarok a pesti utak, de úgy tapasztaltam "vidéken" nagyságrendekkel szarabbak a lakotton belüliek,(tisztelet a kivételnek) a főút, pálya az más.
Idézet: Tapasztalat: tényleg meg kell nézni sok szart Pesten, de a gyöngyszemeket általában vidéken árulják (valóban autópályázós autók)




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 19:49


Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?

Köszi a válaszokat Coy


Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 19:38


Coyote írta:
vasorban írta: Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni szeretnék kb 2 hónapon belül BMW - t vásárolni eddig a közeli ismerőseim közelében senkinek sem volt szóval tapasztalat nuku amiket nézegettem 2005 utáni 320D és 330D KÉRDÉSEM AZ : Melyik éri meg jobban mik a tapasztalatok meghibásodások esetén egy 320D nél vagy egy 330D esetében ? Hallottam ezt azt a 320D gyerekbetegségeiről hogy túrbó gondol 200 ezer km után meg hajszálrepedések a hengerfejen stb ezek ha tényleg így vannak mennyibe fáj a javításuk ? ezek a "jellemzőbb" hibák 330 D nél is jelen vannak ? és még egy kérdés mit tudtok a Szombathelyi BMW szalonról és szervízről ? továbbá mennyire érdemesebb külföldről behozni az autót ? Köszi a segítségeteket előre is .


A 320D-nél előforduló hibák:
- kettőstömegű lendkerék (fogyó alkatrész, mint minden hasonló dízelmotornál, de simán bír százezret - többiek, javítsatok ki, ha nem így van)
- pillangólapátok a szívócsonkban leszakadhatnak (fillérekből megelőzhető: el kell távolítani a lapátokat véglegesen)

A turbót nem nevezném típushibának, a 200.000 km meg egy baromság. Peeersze, az automata váltó is csak 200 ezret fut Ne dőlj be a baromságoknak.
Viszont olvass kicsit vissza ebben a topikban, és rájössz, miket ajánlunk. A visszanyomozhatatlan múltú 150ezres autókat nem. Ahogy a Totalcaron mondják: ÁLLAPOTOT VEGYÉL, NE KILOMÉTERÓRA-ÁLLÁST!

Lenyomozható múltú autót behozatni megéri, de ez tőled függ, hogy tudod és akarod-e pengetni a regadót...

A lenyomozás alatt a szervízmúltat értem, nem a származást (persze az se mindegy)


Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?

Köszi a válaszokat Coy