Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta:
Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??
Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.
De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...
Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.
Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.
A következő jelöltem nekem is az E90 (facelift), az E60-at és az E90 facelift előtti verzióját sztem kihagyom. Ez a buzi Bangle korszak merüljön csak feledésbe szépen lassan. Igaz, az első munkája (E46 facelift) meggyőző lett Dehát ott nem nyúlt az alapokhoz.
Védelmembe veszem a Banglékat
. Nekem speckó nagyon bejön, és tudom, hogy a következő autóm az (a jelenlegi mellé psze :kiraly
egy E61 lesz. Min 525i, vagy 530i, netalántán vényolc psze manuállal.
Amúgy tény, hogy a bangle megoszt, de szerintem később pont ezért lesz nagy kultusza.
(Mert nem illik bele a korábbi BMW 5 sorozatba az tuti. Lásd alábbi kép:
http://www.autotribute.com/wp-...istory.jpg)