zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 18:28


martino0322 írta:
zoliika írta:
jons írta:
martino0322 írta:
További szép napot Mindenkinek.


Üdv vagy nem soká üdv a klubban.

Azt javaslom, hogy alaposan olvasd át a fórum autóvásárlásához kapcsolódó topicjait. Sok mindent kitárgyaltunk már. Pl én nem vennék 20i-t, mert csak kissé erősebb, mint a 18i, viszont "másfélszer" annyi alkatrész kapcsolódik a motorhoz. Szerintem nem éri meg. 25i, 28i. Sokat dicsérik még a 20d-ket is. De majd meglátod ha olvasol.


Csatlakozom az előzőhöz!Még annyit megjegyeznék,hogy németből biztos nem vennék autótHa kiváncsi vagy miért is nem,akkor megírom privátba...........


Köszönöm,az eddigi segítséget nektek.
Arra viszont kiváncsi lennék,hogy miért nem vennél németből kocsit.


Ment a privát!

martino0322

státusz martino0322

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 18:11


zoliika írta:
jons írta:
martino0322 írta:
További szép napot Mindenkinek.


Üdv vagy nem soká üdv a klubban.

Azt javaslom, hogy alaposan olvasd át a fórum autóvásárlásához kapcsolódó topicjait. Sok mindent kitárgyaltunk már. Pl én nem vennék 20i-t, mert csak kissé erősebb, mint a 18i, viszont "másfélszer" annyi alkatrész kapcsolódik a motorhoz. Szerintem nem éri meg. 25i, 28i. Sokat dicsérik még a 20d-ket is. De majd meglátod ha olvasol.


Csatlakozom az előzőhöz!Még annyit megjegyeznék,hogy németből biztos nem vennék autótHa kiváncsi vagy miért is nem,akkor megírom privátba...........


Köszönöm,az eddigi segítséget nektek.
Arra viszont kiváncsi lennék,hogy miért nem vennél németből kocsit.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 17:04


jons írta:
martino0322 írta:
További szép napot Mindenkinek.


Üdv vagy nem soká üdv a klubban.

Azt javaslom, hogy alaposan olvasd át a fórum autóvásárlásához kapcsolódó topicjait. Sok mindent kitárgyaltunk már. Pl én nem vennék 20i-t, mert csak kissé erősebb, mint a 18i, viszont "másfélszer" annyi alkatrész kapcsolódik a motorhoz. Szerintem nem éri meg. 25i, 28i. Sokat dicsérik még a 20d-ket is. De majd meglátod ha olvasol.


Csatlakozom az előzőhöz!Még annyit megjegyeznék,hogy németből biztos nem vennék autótHa kiváncsi vagy miért is nem,akkor megírom privátba...........

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 16:33


martino0322 írta:
További szép napot Mindenkinek.


Üdv vagy nem soká üdv a klubban.

Azt javaslom, hogy alaposan olvasd át a fórum autóvásárlásához kapcsolódó topicjait. Sok mindent kitárgyaltunk már. Pl én nem vennék 20i-t, mert csak kissé erősebb, mint a 18i, viszont "másfélszer" annyi alkatrész kapcsolódik a motorhoz. Szerintem nem éri meg. 25i, 28i. Sokat dicsérik még a 20d-ket is. De majd meglátod ha olvasol.

martino0322

státusz martino0322

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 14:27


Üdv Mindenkinek!

Nemrég regisztráltam az oldalon.Egy BMW vásárlása előtt állok.
Szeretnék tanácsokat kérni,mire figyeljek különösen vásárláskor.
Úgy döntöttem,hogy a választott típus egy e46 lesz,egy benzines 320-as.

Jópárat megnéztem már kereskedésekben és magánszemélyeknél egyaránt,láttam sok olyat ami tetszett,de mivel még sosem volt BMW-m így zöldfülű vagyok a témában.Azon is gondolkodtam,hogy esetleg egy Németországból behozott járgányt kellene vennem,lehetőleg 2 millió alatt.

Előre is kössz,várom a válaszokat.

További szép napot Mindenkinek.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 21. csütörtök, 14:12


BMW_0902 írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.



A következő jelöltem nekem is az E90 (facelift), az E60-at és az E90 facelift előtti verzióját sztem kihagyom. Ez a buzi Bangle korszak merüljön csak feledésbe szépen lassan. Igaz, az első munkája (E46 facelift) meggyőző lett Dehát ott nem nyúlt az alapokhoz.


Védelmembe veszem a Banglékat . Nekem speckó nagyon bejön, és tudom, hogy a következő autóm az (a jelenlegi mellé psze :kiraly egy E61 lesz. Min 525i, vagy 530i, netalántán vényolc psze manuállal.

Amúgy tény, hogy a bangle megoszt, de szerintem később pont ezért lesz nagy kultusza.
(Mert nem illik bele a korábbi BMW 5 sorozatba az tuti. Lásd alábbi kép:
http://www.autotribute.com/wp-...istory.jpg)


Azért magamnak is ellentmondtam azzal, hogy trutyi a Bangle, de az 1-es BMW nagyon tetszik


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 21. csütörtök, 13:09


Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


http://www.origo.hu/auto/20100...bmwk.html#


BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. június 21. csütörtök, 12:33


Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.



A következő jelöltem nekem is az E90 (facelift), az E60-at és az E90 facelift előtti verzióját sztem kihagyom. Ez a buzi Bangle korszak merüljön csak feledésbe szépen lassan. Igaz, az első munkája (E46 facelift) meggyőző lett Dehát ott nem nyúlt az alapokhoz.


Védelmembe veszem a Banglékat . Nekem speckó nagyon bejön, és tudom, hogy a következő autóm az (a jelenlegi mellé psze :kiraly egy E61 lesz. Min 525i, vagy 530i, netalántán vényolc psze manuállal.

Amúgy tény, hogy a bangle megoszt, de szerintem később pont ezért lesz nagy kultusza.
(Mert nem illik bele a korábbi BMW 5 sorozatba az tuti. Lásd alábbi kép:
http://www.autotribute.com/wp-...istory.jpg)


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 21:18


BarG írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.



A következő jelöltem nekem is az E90 (facelift), az E60-at és az E90 facelift előtti verzióját sztem kihagyom. Ez a buzi Bangle korszak merüljön csak feledésbe szépen lassan. Igaz, az első munkája (E46 facelift) meggyőző lett Dehát ott nem nyúlt az alapokhoz.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 19:03


Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


én úgy tudom 2-es BMW lesz a mostani 1-es, és az 1-es meg elsőkerekes, kisebb. vagy talán pont a csapott seggű, a coupe-ja meg a 2-es. nekem ez rémlik...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 18:33


Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 11:03


Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 09:09


BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 19. kedd, 21:45


Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??

státusz Roland92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. június 17. vasárnap, 18:28


jons írta:
Roland92 írta: Nemtudom miért vélekedsz igy az 525tdsről nekem az volt az eggyetlen dizelem amivel a kötelezőkön kivül vaja nemvolt soha. Am a kerekekekt a 320ason énis sokkallom. A kormány nemérdekel mert van egy m-esem. Nekem azva lényeg h műszakilag egyben legyen. Tudom h sokat kér érte de ugy voltam veleh akkor biztos odavan rá figyelve ha nemakarja szarérhugyér eladni. Elmegyek, megnézem és tájékoztatlak titeket h mik a tapasztalataim az auto viselkedésével amiket mondtál részletesen megfogom figyelni.ha gondoljátok készitek rola egy vidit és belinkelem. Üdv.


Én mindenre kiváncsi vagyok!!
Én tds-ről még jót nem hallottam jó tds-t még nem láttam, a tiéd valószínű egy megkímélt példány volt.


szerintem hanyagolom ezt a verdát. inkább utánna nézek egy 325 vagy egy 328-nak... mindenképpen ebben a szériában szoval az e36-nak ha esetleg van vki aki megválna tőle, egy fanatikustól szivesebben venném meg. most beszéltem egy olyannal akinek hasonló idős az e36-a(93) és ő aztmondta h bármilyen állapotú bármilyen jó, az akkoris egy 20 éves autó.... idézem: LASSAN LEBOMLIK!!!