vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 10. kedd, 10:05


Popi0910 írta:
vivaladiesel írta:
Popi0910 írta:
koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S



http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-5905030
?

Inkabb ilyesmi csak ujjabba! Kombik annyira nem tetszenek! Es fontos a belso is hogy nagy navi meg ne legyen fa berakas stb! Sportos fiatalos legyen!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5826873


Én azt mondom, hogy az okos ember a más kárán tanul! Régebben (fiatalon ) engem sem érdekelt autóvásárláskor csak a nagynavi a bőrülés a nagyfelni + peresgumi és a többi teljesen felesleges "extra". Utólag belátom, nem szabad, hogy elvakítsa az embert az Empakett meg a faberakás.
10 évnél idősebb autók esetében az elsődleges szempont az állapot!

A linkelt 535i-ről pedig az a véleményem, hogy az ilyen utólag "felcicomázott ac schnitzer" autókra a (valószínűleg fiatal) tulajdonos az életét is rákölti, hogy legyen mit mutatni a cicáknak a disco előtt de pont a leglényegesebbre az olajcserére és a futómű karbantartására már nem marad pénz. Az ilyeneket érdemes elkerülni!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 10. kedd, 07:34


Popi0910 írta:
Inkabb ilyesmi csak ujjabba! Kombik annyira nem tetszenek! Es fontos a belso is hogy nagy navi meg ne legyen fa berakas stb! Sportos fiatalos legyen!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5826873


Majd tetszeni fog sok autó, ha megnézed a egy szakértővel a magyar kínálatot. Mindjárt jó lesz a faberakás is, meg a cd lejátszó. A fa berakást meg le lehet fóliázni bármilyen színre vagy méregdrágán, mint Coyote lehet venni másikat. A nagy navit felejtsd el, nem jó semmire. Aki beszerelte már az is megbánta. Van erre más megoldás, szóval ez nem szempont.

Az automata csak addig költségmentes, amíg nem kell hozzányúlni. Onnantól 500 alatt meg sem állsz... nagy kerék, széles gumi, futómű gatya. A napszemüvegből itélve valami igazi kis suttyóé lehet a kocsi.
Azonkívül megmondom neked őszintén az egész környezet visszataszító számomra.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 10. kedd, 07:37

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 10. kedd, 06:55


Popi0910 írta:
vivaladiesel írta:
Popi0910 írta:
koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S



http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-5905030
?

Inkabb ilyesmi csak ujjabba! Kombik annyira nem tetszenek! Es fontos a belso is hogy nagy navi meg ne legyen fa berakas stb! Sportos fiatalos legyen!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5826873


Majd amikor már megnéztél 10-et, akkor majd felhagysz az efféle igényekkel. Nagy navi - utólag beszerelhető 200-ért. Fabetét? Én is utáltam, 60-ért zsírúj alubetéteket rendeltem.
Vegyél egy jó kasznis, jó motorú gépet, minden mást utólag könnyen belepakolhatsz.


státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 23:32


vivaladiesel írta:
Popi0910 írta:
koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S



http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-5905030
?

Inkabb ilyesmi csak ujjabba! Kombik annyira nem tetszenek! Es fontos a belso is hogy nagy navi meg ne legyen fa berakas stb! Sportos fiatalos legyen!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5826873


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 14:46


Popi0910 írta:
koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S



http://www.hasznaltauto.hu/aut...is-5905030
?

státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 14:02


Coyote írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen


hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.


Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?


fogyasztásban sok LE-ben nem sok. attól is függ melyik típusról beszélünk. a 30d jól megy, de mellette keveset fogyaszt. én nem sok dízelt vennék meg de a 30d-t igen. E60-asban sok ismerősnek van, és nem igazán panaszkodnak. a benyás is jó, nem igazán lesz vele gond, csak jóval többet fogyaszt.
ha E39-ben gondolkozol, akkor inkább benyás, ha E60-ban, akkor inkább dízel, bár ott sem rossz a benyás. csak E39-ben a legtöbb dízel a 2.5-ös, amik nem igazán jók. ha tudod az automata váltót kerüld el. ismerőseim ezzel szívnak a legtöbbet.


Ránéztem, mert engem is érdekel:
E39 530i - 231 LE / 300 Nm
E39 530d - 193 LE / 410 Nm (facelift után)
E60 530i - 272 LE / 320 Nm
E60 530d - 232 LE / 500 Nm

Tanulság: a lóerőkben a benyás a jobb, de nyomatékban a dízel - az adatokat látva szerintem mind a négy opció megfelelően hátbavág gázadáskor. Nekem mindegyik tetszene. A szokásos javaslatom: inkább egy jól kiforrott E39, mint egy alsó árkategóriás, leharcolt E60 - kivéve, ha 6 milliód van az E60-ra minimum.


koszonom szepen az infokat sokat segitettel! Hat ja nincs 6 milliom 3-4 millioert meg nem veszek leharcolt E60 at akkor igazad van inkabb egy E39 et benzinesbe! CSaK AZOK MEG 5 sebessegesek es automata valtoban gondolkodtam de azt hallottam enis hogy azzal sok gebasz van!! Szoval nem konnyu donteni!:S



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 13:21


YELLOW írta:
Popi0910 írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen


hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.


Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?


fogyasztásban sok LE-ben nem sok. attól is függ melyik típusról beszélünk. a 30d jól megy, de mellette keveset fogyaszt. én nem sok dízelt vennék meg de a 30d-t igen. E60-asban sok ismerősnek van, és nem igazán panaszkodnak. a benyás is jó, nem igazán lesz vele gond, csak jóval többet fogyaszt.
ha E39-ben gondolkozol, akkor inkább benyás, ha E60-ban, akkor inkább dízel, bár ott sem rossz a benyás. csak E39-ben a legtöbb dízel a 2.5-ös, amik nem igazán jók. ha tudod az automata váltót kerüld el. ismerőseim ezzel szívnak a legtöbbet.


Ránéztem, mert engem is érdekel:
E39 530i - 231 LE / 300 Nm
E39 530d - 193 LE / 410 Nm (facelift után)
E60 530i - 272 LE / 320 Nm
E60 530d - 232 LE / 500 Nm

Tanulság: a lóerőkben a benyás a jobb, de nyomatékban a dízel - az adatokat látva szerintem mind a négy opció megfelelően hátbavág gázadáskor. Nekem mindegyik tetszene. A szokásos javaslatom: inkább egy jól kiforrott E39, mint egy alsó árkategóriás, leharcolt E60 - kivéve, ha 6 milliód van az E60-ra minimum.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 13:14


Popi0910 írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen


hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.


Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?


fogyasztásban sok LE-ben nem sok. attól is függ melyik típusról beszélünk. a 30d jól megy, de mellette keveset fogyaszt. én nem sok dízelt vennék meg de a 30d-t igen. E60-asban sok ismerősnek van, és nem igazán panaszkodnak. a benyás is jó, nem igazán lesz vele gond, csak jóval többet fogyaszt.
ha E39-ben gondolkozol, akkor inkább benyás, ha E60-ban, akkor inkább dízel, bár ott sem rossz a benyás. csak E39-ben a legtöbb dízel a 2.5-ös, amik nem igazán jók. ha tudod az automata váltót kerüld el. ismerőseim ezzel szívnak a legtöbbet.

státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 13:03


YELLOW írta:
Popi0910 írta: sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen


hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.


Ahha koszi szepen 530i es 530d kozott loeroben es fogyasztasban mi a kulombseg?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 12:34


Popi0910 írta: sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen


hát E39-ből neház le, oylat kifogni, ami nincs legyalázva. inkább kintről valahonnan, csak ne német törököktől.
szerintem az 30d egy marha jó motor, nincs azzal baj. aki nem követi az aranyszabályokat turbós motornál, az ne csodálkozzon ha meghal a turbo. viszont ha dízel, akkor csak 30d a többi felejtős ezejben a típusokban. benyásból mindegy.

státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 12:29


sziasztok! Az lenne a kerdesem hogy E60 530d-t akartam venni es azt mondtak nekem hogy nevegyek olyat mert nagyon szerviz igenyes a turbot surun kell benne cserelni meg hogy az elektronika sokszor baszakszik! 2 eve nezegetem oket meg gyujtom a penzt es mar neha rosszul alszom hogy meg nincs nallam.. Erre fel ma ultem egy E39 alpina bmw-be es szerelmes lettem... Es o is azt mondta hogy E60 vagy E39 et akarok venni akkor benzinest! Mert igazabol ez a 2 o ami szoba johet a tobbi annyira nem dobantja meg a szivemet! Szoval az a kerdesem hogy milyet vegyek??? Kerlek segitseket amit csak tudtok! koszonom szepen

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 12:05


Coyote írta:
akksi írta: Sziasztok! Elősször vagyok itt,a jövő hónapban esedékes E46- E36 vásárlása miatt. Már extázisban vagyok, remélem összejön! Igazából nem döntöttem még, hogy késői E 36 (320), vagy korai E 46, mindegyik más miatt tetszik, de mindkettő k.-ra! Nem is ez lenne a kérdésem, hanem hogy a futott kilóméter tényleg kiolvasható-e slusszkulcsból. Nem fetisizálom a kevés kilómétert, de gyanúsan sok a keveset futott a piacon, és nem szeretem , ha átbasznak... Ha valaki tud erről infót nagyon megköszönném, vagy ha volt már róla szó, akkor a topic címet. Köszi!


Ha valóban nem fetisizálod a kilométert, akkor azzal se foglalkozz, ha átbasznak. Mert át fognak. Nem fogsz valós százezret futott példányt találni, és nem is meri senki bennehagyni a háromötvenet pörgött órát - inkább elveszik a szervízkönyv.

Állapotot vegyél. Én személy szerint többre tartok egy jól kiforrott példányt egy korai "kísérleti nyúlnál", ezért az E36-ra szavazok. Továbbá, bármennyi is a vételár, tarts a zsebedben további félmilliót, amivel igazán rendbehozhatod. Próbálj olyan autót keresni aminek gondos, szerető tulajdonosa van, tehát ne nepper, ne cigó, ne boyracer, ne kivarrott gyúrós genya, ne felvágós diszkókirály legyen, aki csak a BMW jel miatt vette meg, de nem viselte gondját. A lelkiismeretes tulajdonos az alapvető dolgokat talán rendbe tartotta, bár tény, hogy ha az ember eladás mellett dönt, akkor hajlamos megspórolni ezt-azt az utolsó hetekben-hónapokban.

Olyat NE vegyél, amit 1-1,5 éve vagy ennél frissebben írtak a tulaj nevére! A frissen tulajdonost váltó autók gyanúsak, lehet, hogy felfedezett valami költséges, rejtett hibát benne (én ezt már beszoptam OFF autóval, te tanulj belőle).

Ennél jobb javaslatok nincsenek, ezzel a kategóriával a zavarosban halászol, bármit kifoghatsz, és senki nem fog tudni pontos tanácsot adni - hacsak nem ismerős autót ajánl. De a döntés alapvetően jó, inkább ilyet vegyél, mint TDS dízelt vagy 20 éves 5-öst vagy 7-est.


Egyetértek az előttem szólóval:
- min 500.000 Ft jó ha akad a vétel után, még ha szervizkönyves kocsit is veszel. Mindig előbukkan ez az, és ha még ettől menni is tud a járgány, azért mégis benned fog élni, hogy jó lenne kicserélni.

Részben értek egyet az előttem szólóval:
- a minimum 1- 1,5 év vagy frissebb az nem feltétlenül baj. Mert lehet, hogy nem vált be neki, nem tetszik, pedig rendben találta, és - ha külföldi akkor - csak azért hozta be, hogy be tudja számítani egy nagyobb értékű kocsira, stb. Szóval ez - szerintem - még nem jelenti a NEM kategóriát.
- ami szerintem megkerülhetetlen a vásárláskor, az a hibakód kiolvasó (hibakód kiolvastatása). Na itt azért már sok minden kiderül. És ha emellett még nyitva is van a szem, akkor olyan seggreültetős baj nem lehet.

Sok sikert a vásárláshoz!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 10:15


YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: én a minap átléptem a 90ezret, és kicsit rosszul vagyok.... így közelítve a 100ezer felé


Kezdhetsz rettegni
A magyar használtautó-vásárlók könyve szerint a következő fog történni: gondtalanul suhansz 99 999 km-ig, és amikor átfordul az óra, hirtelen elugrik a vezérlés, rommá őrölve a szelepeket, a darabjaik meg a hengerbe potyogva karistolják a SZÁZEZER feliratot a hengerfalba. Az elektronika későn tilt, de mire visszajelzést kapsz, már füstölni fog az eleje - te a fékre lépsz, de az addig megbízható féked darabokra esik, így csak egy jó puha, mohával bélelt árokban, vagy közeli ugrálóvárban bízhatsz, valaminek neki kell hajtanod. Ha épségben kiszállsz (hiszen százezernél már a légzsákok sem működnek megbízhatóan), akkor legjobb ha futni kezdesz, mert a lángok lassan elérik a tankot, és robbanni fog az autó. (Tipp: ha igazán menő akcióhős vagy, akkor nem nézel hátra, amikor robbanik). De te nem fogod sajnálni az autódat, mert tudod, hogy elérte a százezret, és ez már tulajdonképpen roncs, örülsz, hogy túlélted egyáltalán azt a pár kilométert.

Az enyémben most van 192 000, számítok rá, hogy 200 000-nél olyat robbanik a turbó, hogy a négy kerékből három ki fog esni, az egyetlen maradék kerék meg defektet fog kapni, mindezt az autópályán.


és te nem is félsz?
adhatnál tanácsot a 100ezret, hogy élted túl!?
tudom nehéz időszak előtt állok, de mégis jó lenne egy oylan ember szájából hallani valami kis remánysugár hangot, ami bizakodásal tölthet el.
vagy netalántán csákk norisz úrho van szerencsém szeméjesen?


Én 150-nel vettem, ami köztudottan az a km óra állás, amennyivel meg szabad venni. Hiszen az okos magyar használtautó-vásárló TUDJA, hogy ekkorra már MINDEN tönkrement és ki lett cserélve, tehát MOST full jó biznisz megvenni az autót. De 201.000 km-nél mindenképp el kell majd adnom, nehogy hirtelen átalakuljon kétütemű Wartburggá!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 10:02


Coyote írta:
YELLOW írta: én a minap átléptem a 90ezret, és kicsit rosszul vagyok.... így közelítve a 100ezer felé


Kezdhetsz rettegni
A magyar használtautó-vásárlók könyve szerint a következő fog történni: gondtalanul suhansz 99 999 km-ig, és amikor átfordul az óra, hirtelen elugrik a vezérlés, rommá őrölve a szelepeket, a darabjaik meg a hengerbe potyogva karistolják a SZÁZEZER feliratot a hengerfalba. Az elektronika későn tilt, de mire visszajelzést kapsz, már füstölni fog az eleje - te a fékre lépsz, de az addig megbízható féked darabokra esik, így csak egy jó puha, mohával bélelt árokban, vagy közeli ugrálóvárban bízhatsz, valaminek neki kell hajtanod. Ha épségben kiszállsz (hiszen százezernél már a légzsákok sem működnek megbízhatóan), akkor legjobb ha futni kezdesz, mert a lángok lassan elérik a tankot, és robbanni fog az autó. (Tipp: ha igazán menő akcióhős vagy, akkor nem nézel hátra, amikor robbanik). De te nem fogod sajnálni az autódat, mert tudod, hogy elérte a százezret, és ez már tulajdonképpen roncs, örülsz, hogy túlélted egyáltalán azt a pár kilométert.

Az enyémben most van 192 000, számítok rá, hogy 200 000-nél olyat robbanik a turbó, hogy a négy kerékből három ki fog esni, az egyetlen maradék kerék meg defektet fog kapni, mindezt az autópályán.


és te nem is félsz?
adhatnál tanácsot a 100ezret, hogy élted túl!?
tudom nehéz időszak előtt állok, de mégis jó lenne egy oylan ember szájából hallani valami kis remánysugár hangot, ami bizakodásal tölthet el.
vagy netalántán csákk norisz úrho van szerencsém szeméjesen?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 08:59


YELLOW írta: én a minap átléptem a 90ezret, és kicsit rosszul vagyok.... így közelítve a 100ezer felé


Kezdhetsz rettegni
A magyar használtautó-vásárlók könyve szerint a következő fog történni: gondtalanul suhansz 99 999 km-ig, és amikor átfordul az óra, hirtelen elugrik a vezérlés, rommá őrölve a szelepeket, a darabjaik meg a hengerbe potyogva karistolják a SZÁZEZER feliratot a hengerfalba. Az elektronika későn tilt, de mire visszajelzést kapsz, már füstölni fog az eleje - te a fékre lépsz, de az addig megbízható féked darabokra esik, így csak egy jó puha, mohával bélelt árokban, vagy közeli ugrálóvárban bízhatsz, valaminek neki kell hajtanod. Ha épségben kiszállsz (hiszen százezernél már a légzsákok sem működnek megbízhatóan), akkor legjobb ha futni kezdesz, mert a lángok lassan elérik a tankot, és robbanni fog az autó. (Tipp: ha igazán menő akcióhős vagy, akkor nem nézel hátra, amikor robbanik). De te nem fogod sajnálni az autódat, mert tudod, hogy elérte a százezret, és ez már tulajdonképpen roncs, örülsz, hogy túlélted egyáltalán azt a pár kilométert.

Az enyémben most van 192 000, számítok rá, hogy 200 000-nél olyat robbanik a turbó, hogy a négy kerékből három ki fog esni, az egyetlen maradék kerék meg defektet fog kapni, mindezt az autópályán.