státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:28


YELLOW írta:
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:18


szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler

státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:13


egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:12


szandersz írta:
Az a helyzet, hogy félre nem fogom tudni rakni a megmaradt pénzt mert a 3-asok közül is azokat kezdtem el nézegetni ami olyan 3 millió körül van )) csak azok ugye már 2006 körüliek.


igen, de abba nagyobb eséllyel van manuális váltós, és jobban is néz ki, szerintem.
ismerősnek van/volt nem is tudom hófehér 730d long, amióta a váltó behalt benen azóta nem is láttam azt az autót

tudom mi van nálad, én is belőttem magamnak egy árat és csak abban nézegettem autót, több márkát. aztán a jelenlegin megakadt a szemem, igaz 2 évvel idősebb volt mint, más típusok ugyanazon áron, de akkor már csak BMW

státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 12:01


[quote="norbeee"]
szandersz írta:
norbeee írta:
szandersz írta:
Szemy írta:
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Felejtsd el az előítéleteket, vegyél egy jó állapotút van olyan ismerősőm aki a 4es golfjára költött egy hónap alatt 300ezret meg olyan is aki a francia autójához 1,5x annyiért vesz gyári alkatrészeket. Ennyi... a különbség meg mikor benne ülsz óriási.
Én egy tanácsot kaptam az újdonsült automata váltós autómhoz :
Legyen a zsebben 2-300 ezer ha tönkremegy tudd felújítattni a váltót, mert az olyan mint a kutya vacsorája, lehet ma még vált de holnap meg megy a méhtelepre.
Sajnos úgy tűnik most kezd eljönni az idő mert szarakodik



///////
)))
Nagyon nagy a Dilemma )
Egyik percben úgy vagyok vele "Jolvan Ba*szki egyszer élünk vágjunk bele megveszem"
Másik percben meg "Mivan ha 1 hónap után beszarik és lesz rajta 5-600 ezres kár?? Beállok a kertbe vele és itt fog állni évekig amíg lesz pénzem megjavítani???"



Vegyél egy jobb állapotú hármast e46, abból olcsóbban ki tudsz fogni jobbat, a maradékot meg költsd rá vagy tedd félre. Meg akkor vegyél dízelt ha sokat mész, nem 10-20 ezret egy évben.

Egyébként meg én egyedülállóként egy fizuból, lakáshitel mellett is fenn tudom tartani az autómat, úgy hogy nem keresem magam szarrá... jó ha jön beüt valami lehet hogy nem lesz azonnal megcsinálva.

Szerintem nem kell ettől ennyire parázni, csak jó tudni mindent előre végül is ezért vagy itt



////////
Az a helyzet, hogy félre nem fogom tudni rakni a megmaradt pénzt mert a 3-asok közül is azokat kezdtem el nézegetni ami olyan 3 millió körül van )) csak azok ugye már 2006 körüliek.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:40


[quote="szandersz"]
norbeee írta:
szandersz írta:
Szemy írta:
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Felejtsd el az előítéleteket, vegyél egy jó állapotút van olyan ismerősőm aki a 4es golfjára költött egy hónap alatt 300ezret meg olyan is aki a francia autójához 1,5x annyiért vesz gyári alkatrészeket. Ennyi... a különbség meg mikor benne ülsz óriási.
Én egy tanácsot kaptam az újdonsült automata váltós autómhoz :
Legyen a zsebben 2-300 ezer ha tönkremegy tudd felújítattni a váltót, mert az olyan mint a kutya vacsorája, lehet ma még vált de holnap meg megy a méhtelepre.
Sajnos úgy tűnik most kezd eljönni az idő mert szarakodik



///////
)))
Nagyon nagy a Dilemma )
Egyik percben úgy vagyok vele "Jolvan Ba*szki egyszer élünk vágjunk bele megveszem"
Másik percben meg "Mivan ha 1 hónap után beszarik és lesz rajta 5-600 ezres kár?? Beállok a kertbe vele és itt fog állni évekig amíg lesz pénzem megjavítani???"



Vegyél egy jobb állapotú hármast e46, abból olcsóbban ki tudsz fogni jobbat, a maradékot meg költsd rá vagy tedd félre. Meg akkor vegyél dízelt ha sokat mész, nem 10-20 ezret egy évben.

Egyébként meg én egyedülállóként egy fizuból, lakáshitel mellett is fenn tudom tartani az autómat, úgy hogy nem keresem magam szarrá... jó ha jön beüt valami lehet hogy nem lesz azonnal megcsinálva.

Szerintem nem kell ettől ennyire parázni, csak jó tudni mindent előre végül is ezért vagy itt



státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:30


[quote="norbeee"]
szandersz írta:
Szemy írta:
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Felejtsd el az előítéleteket, vegyél egy jó állapotút van olyan ismerősőm aki a 4es golfjára költött egy hónap alatt 300ezret meg olyan is aki a francia autójához 1,5x annyiért vesz gyári alkatrészeket. Ennyi... a különbség meg mikor benne ülsz óriási.
Én egy tanácsot kaptam az újdonsült automata váltós autómhoz :
Legyen a zsebben 2-300 ezer ha tönkremegy tudd felújítattni a váltót, mert az olyan mint a kutya vacsorája, lehet ma még vált de holnap meg megy a méhtelepre.
Sajnos úgy tűnik most kezd eljönni az idő mert szarakodik



///////
)))
Nagyon nagy a Dilemma )
Egyik percben úgy vagyok vele "Jolvan Ba*szki egyszer élünk vágjunk bele megveszem"
Másik percben meg "Mivan ha 1 hónap után beszarik és lesz rajta 5-600 ezres kár?? Beállok a kertbe vele és itt fog állni évekig amíg lesz pénzem megjavítani???"




státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:24


[quote="Alesi"]
szandersz írta:
Szemy írta:
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Azert azt vegyuk figyelembe, hogy BMW-zni nem csak egy hetessel lehet Te a leheto legkockazatosabb modellt valasztottad karbantartasi koltsegek tekinteteben, nem hiaba kerul majdnem ugyanannyiba, vagy akar kevesebbe mint egy azonos koru 3-mas, mikor ujkori ara 2-3x tobb volt.


//////
Igazad lehet
Próbálom a legjobb megoldást találni. Én nem vagyok az a cserélgetős típus amit egyszer megveszek azt az idők végezetéig nem adom el és nagyon vigyázok is rá.
Próbálom a legjobb döntést hozni mert nagy valószínűséggel ez lesz életem első saját autója és egyeben az utolsó is....

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:17


[quote="szandersz"]
Szemy írta:
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Felejtsd el az előítéleteket, vegyél egy jó állapotút van olyan ismerősőm aki a 4es golfjára költött egy hónap alatt 300ezret meg olyan is aki a francia autójához 1,5x annyiért vesz gyári alkatrészeket. Ennyi... a különbség meg mikor benne ülsz óriási.
Én egy tanácsot kaptam az újdonsült automata váltós autómhoz :
Legyen a zsebben 2-300 ezer ha tönkremegy tudd felújítattni a váltót, mert az olyan mint a kutya vacsorája, lehet ma még vált de holnap meg megy a méhtelepre.
Sajnos úgy tűnik most kezd eljönni az idő mert szarakodik


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:13


[quote="szandersz"]
Szemy írta:
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Azert azt vegyuk figyelembe, hogy BMW-zni nem csak egy hetessel lehet Te a leheto legkockazatosabb modellt valasztottad karbantartasi koltsegek tekinteteben, nem hiaba kerul majdnem ugyanannyiba, vagy akar kevesebbe mint egy azonos koru 3-mas, mikor ujkori ara 2-3x tobb volt.

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:13


YELLOW írta:
zoliika írta:

Nem e-36 volt!E-30 volt 323i "fordított váltóval,alpina hengerfejjel,és a 18-as speer difi!Régebbi konstrukció elismerem.ugyanúgy e-32-nél nincs az a ember aki 35i-vel 12-13 alatt megy vele.Nekem is van ismerősöm530ix e-60,alap a 12 lityi


nekem meg van ismerős, akinek E38 750Li V12 és 20 liter legalább vezető pozíciós állása van így nó para


Na igen! Ha lenne rá lehetőségem én sem adnám alább, mint V12. Aztán még el is küldeném a grínpísznek, hogy egy nap 20-30 litert égetek el és nagyon jól érzem magam közben!

státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:08


[quote="Szemy"]
szandersz írta: A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy


//////
Természetesen nem minden áron szeretném azt a havi összeget az autóra költeni, csak a helyzetemben egyedülállóként fiatalon, egyenlőre ez az az összeg ami a fizetésemből leg- extrémebb helyzetben feláldozható lenne az autóra havi rendszerességgel.

Annak csak örülni tudnék, ha a töredékét sem kéne az autóra költeni, csak mint mondtam amatőrként a fejembe sulykolták a környezetemben hogy BMW az a nadrágodat is elnyeli ))

Köszönöm a válaszodat



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 11:01


[quote="szandersz"]A kiszemeltem egy 730d 2002-2005 évjárat kb 3 millió körüli értékben. Nem vagyok egy újgazdag, nem feltétlenül tudnám szak szervizben szervizeltetni, és nem tudnám mindig a gyári alkatrészeket megvenni hozzá (unix forever) ))
Havi szinten kb 50-80 ezer forint lenne az amit rá tudnék szánni az autóra (szervíz)./quote]

Szia!

En szeretnem a dolgot a masik oldalrol is megvilagitani. Szerintem havi 50-80 ezer forint csak es kizarolag szervizre nagyon sok penz ma Magyarorszagon. Ha ennyit ra kell költeni az autora csak a karbantartasbol kifolyolag, az inkabb penznyelö, mintsem auto. Összehasonlitas keppen nalam havi 100 euronal van ez a hatar (evi 20-25 ezer km-t teszek meg autoval), ami magaban foglalja az automosasokat, kötelezö szervizeket markaszervizben, kopo alkatreszek csereje es a varatlan meghibasodasok javitasa csakis gyari alkatreszekkel. Amiota autom van, mindig belefertem ebbe a keretbe, ha ebböl kicsuzsnek, at kellene gondolnom a szituaciot.

Persze mindenki maga dönti el, hogy mennyit költ autora, de gondolom itt is sokan vannak, akik berböl es fizetesböl elnek. Marpedig a karbantartasi összeg minden gazdasagi iranyelv szerint egy negativ dolog, amit minimalizalni erdemes.

Ez persze csak egy szemelyes velemeny, lehet sokan nem ertenek velem egyet, de nem art, ha van egy ilyen velemeny is.

Szemy



státusz szandersz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 10:58


norbeee írta:
szandersz írta: Szia!

Én azért vettem bömöst mert van olyan szerelő a környéken aki ért hozzá és nem csillagászati áron javítja mint egy márkakereskedésben, azt én se tehetném meg. Az hogy mennyit fogsz költeni autóra havonta/évente az meg szerintem azon múlik milyen példányt fogsz ki. éves 600-800 ezer amit leírtál biztos belefér minden ha nem véres a nyaka az autónak.

Szerintem a legfontosabb:
1. keress először egy jó szerelőt a környéken (itt a fórumon biztos tudnak ajánlani)
2. ha nem volt bmw-d eddig, kérd mások segítségét az autóvásárláshoz. Szerintem akad itt olyan kedves fórumtárs aki esetleg még vásárlás előtt segít kiválasztani.
3. ha megvetted, csináltass meg rajta minden kötelező dolgot (olajok, szűrők, ecetera) már csak azért is mert én nem hiszek el semmit az előző tulajnak pl most cseréltünk ez-azt, láttam olyat hogy tescos olajt tettek bele vagy csak resetelték az inspekciót eladás előtt.

Szerintem ha így teszel, nyugodtan bevállalhatod, az alkatrészellátásban meg itt a fórumon is tudnak segíteni. Ha az ember teheti próbálja meg a legjobb minőséget megvenni, mert nem mindíg a gyári a "legdrágább".

Üdv.


Igen ettől félek sajnos, hogy nehogy rám sózzanak egy göthös szart aztán meg anyagi csődbe viszem a családot
természetesen nem szalon állapotot vár el az ember egy 10 éves autótól, de azért ne kelljen milliókat rákölteni megvétel után.

Magamból indulok ki, ha nekem lenne egy 7-es BMW-m aminek semmi baja nincs akkor azt nem adnám el. Ezért félek attól hogy szinte mind egytől egyig problémás darab az eladóak közül

A segítségedet köszönöm szépen



Azért írtam hogy kérd mások segítségét, már csak több szem többet lát alapon. Nekem ez a 3. bmw-m mégis beleestem egy kifogásolható állapotúba... majd egyszer rendbejön... apránként nem tom hol voltam, mikor megvettem bár nézettem meg volna mással is ja tudom hol voltam: rózsaszín ködben hogy bmw-lesz megint, egy opel astra után [/quote]

Én is Opel Után váltanék BMW-re D úgyhogy akkor fokozottan oda kell figyelnem tanulva a hibádból )9

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 23. csütörtök, 10:51


szandersz írta: Szia!

Én azért vettem bömöst mert van olyan szerelő a környéken aki ért hozzá és nem csillagászati áron javítja mint egy márkakereskedésben, azt én se tehetném meg. Az hogy mennyit fogsz költeni autóra havonta/évente az meg szerintem azon múlik milyen példányt fogsz ki. éves 600-800 ezer amit leírtál biztos belefér minden ha nem véres a nyaka az autónak.

Szerintem a legfontosabb:
1. keress először egy jó szerelőt a környéken (itt a fórumon biztos tudnak ajánlani)
2. ha nem volt bmw-d eddig, kérd mások segítségét az autóvásárláshoz. Szerintem akad itt olyan kedves fórumtárs aki esetleg még vásárlás előtt segít kiválasztani.
3. ha megvetted, csináltass meg rajta minden kötelező dolgot (olajok, szűrők, ecetera) már csak azért is mert én nem hiszek el semmit az előző tulajnak pl most cseréltünk ez-azt, láttam olyat hogy tescos olajt tettek bele vagy csak resetelték az inspekciót eladás előtt.

Szerintem ha így teszel, nyugodtan bevállalhatod, az alkatrészellátásban meg itt a fórumon is tudnak segíteni. Ha az ember teheti próbálja meg a legjobb minőséget megvenni, mert nem mindíg a gyári a "legdrágább".

Üdv.


Igen ettől félek sajnos, hogy nehogy rám sózzanak egy göthös szart aztán meg anyagi csődbe viszem a családot
természetesen nem szalon állapotot vár el az ember egy 10 éves autótól, de azért ne kelljen milliókat rákölteni megvétel után.

Magamból indulok ki, ha nekem lenne egy 7-es BMW-m aminek semmi baja nincs akkor azt nem adnám el. Ezért félek attól hogy szinte mind egytől egyig problémás darab az eladóak közül

A segítségedet köszönöm szépen

[/quote]

Azért írtam hogy kérd mások segítségét, már csak több szem többet lát alapon. Nekem ez a 3. bmw-m mégis beleestem egy kifogásolható állapotúba... majd egyszer rendbejön... apránként nem tom hol voltam, mikor megvettem bár nézettem meg volna mással is ja tudom hol voltam: rózsaszín ködben hogy bmw-lesz megint, egy opel astra után