gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. szeptember 16. vasárnap, 20:36


gampetibor írta: A link neve
Valaki ismeri esetleg? Vélemények, tapasztalatok a típusról? Megbízhatóság,típushibák? Bármi infó?


senki semmi?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. szeptember 16. vasárnap, 11:26


Vimbymbolade írta: Sziasztok!

A következő hónaptól Németországban fogok élni és az elkövetkezendő időkben szeretnék arrafele egy E46-os BMW-t venni, ott is lenne regisztrálva és alapvetően használva. Mindenképpen benzinest szeretnék, 325i-ben gondolkodom jelenleg és a megvételre 6000-8000 euró közti összeget tudnék szánni. Az autoscout24.de oldalt már böngészgettem, valamint általános tanácsok szempontjából olvasgattam ezt a fórumot. Mivel eléggé laikusnak számítok, szeretnék először a használt E46-os beszerzésével kapcsolatos dolgokról kiterjedten informálódni. A vásárlást sem sietném el, igazából akár jövő tavaszig is várhat. Az autót elsősorban családi kirándulásokhoz, Németországon belüli utazgatáshoz és évente egyszer-kétszer hazautazáshoz használnám.

Amiben a konkrét tanácsotokat szeretném kérni, az maga a németországi vásárlás.
Néhány kérdés:

Érdemesebb-e ott is inkább magánszemélytől, vagy van értelme autókereskedésből venni? Némely hirdetésnél (kereskedő) írnak ilyet, hogy 1 év garancia? Ennek van-e értelme, vagy csak parasztvakítás? Szokás-e/érdemes-e/lehet-e egy németországi autó megnézésénél rétegvastagságmérőzni, hibakódokat kiolvasni? Egyáltalán egy németországi vásárlásnál van-e bármi specifikus, amire oda kell figyelni? (pl. rozsdát többen is emlegettétek a sózot utak miatt). Nagyon sok hirdetésnél egy 10 éves E46-osnál is 100-150 ezer km körüli értékeket tüntetnek fel, ezeknek mennyire lehet hinni? Pl. : ez a 325i

Válaszaitokat előre is köszönöm!


képek alapján lehet valós a km. ám ott is tekergetik sok esetben, főleg a török, román autókereskedők. őket nagy ívben kerülni kell. észre fogod venni melyik azok, vagy a cég nevéből, vagy az ottani emberekről.
célszerűbb itt is magánszemélytől venni. hisz gondolj bele. németországban nem annyira jellemző, hogy egy ottani újonnan vett autónak több tulaja van. ott a magánszemély ha eladja, az általában nem ott talál gazdára, tehát első tulajos autót egyszerűbb venni. az sem feltétlen igaz, hogy kint 3 évente cserélik az autót. ha egyszr bevállt valami és nincs vele gond, akkor simán 10 évig is használják. az első tulaj azért is jó, mert ha meglátod és beszélsz vele, akkor le lehet szűrni, vajon milyen lehetett az autó múltja. természetesen lehet vinni diag-ot, vagy rétegmérőt, de kint a magánszemély sokkal nyíltabb mint idehaza. ott nem sumákolnak el semmit. az sem feltétlen igaz, hogy kint sokat mennek az autókkal. E46 esetében akkoriban sokan második autónak vették, így valószínűbb a keveset futott autó. igaz ezeknek nagytöbbségében női soförjük volt, ami vagy jó vagy nem.
én mindenképp magánszemélytől való vásárlásra bíztatlak.

státusz Vimbymbolade

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. szeptember 16. vasárnap, 11:02


Sziasztok!

A következő hónaptól Németországban fogok élni és az elkövetkezendő időkben szeretnék arrafele egy E46-os BMW-t venni, ott is lenne regisztrálva és alapvetően használva. Mindenképpen benzinest szeretnék, 325i-ben gondolkodom jelenleg és a megvételre 6000-8000 euró közti összeget tudnék szánni. Az autoscout24.de oldalt már böngészgettem, valamint általános tanácsok szempontjából olvasgattam ezt a fórumot. Mivel eléggé laikusnak számítok, szeretnék először a használt E46-os beszerzésével kapcsolatos dolgokról kiterjedten informálódni. A vásárlást sem sietném el, igazából akár jövő tavaszig is várhat. Az autót elsősorban családi kirándulásokhoz, Németországon belüli utazgatáshoz és évente egyszer-kétszer hazautazáshoz használnám.

Amiben a konkrét tanácsotokat szeretném kérni, az maga a németországi vásárlás.
Néhány kérdés:

Érdemesebb-e ott is inkább magánszemélytől, vagy van értelme autókereskedésből venni? Némely hirdetésnél (kereskedő) írnak ilyet, hogy 1 év garancia? Ennek van-e értelme, vagy csak parasztvakítás? Szokás-e/érdemes-e/lehet-e egy németországi autó megnézésénél rétegvastagságmérőzni, hibakódokat kiolvasni? Egyáltalán egy németországi vásárlásnál van-e bármi specifikus, amire oda kell figyelni? (pl. rozsdát többen is emlegettétek a sózot utak miatt). Nagyon sok hirdetésnél egy 10 éves E46-osnál is 100-150 ezer km körüli értékeket tüntetnek fel, ezeknek mennyire lehet hinni? Pl. : ez a 325i

Válaszaitokat előre is köszönöm!

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. szeptember 15. szombat, 22:06


A link neve
Valaki ismeri esetleg? Vélemények, tapasztalatok a típusról? Megbízhatóság,típushibák? Bármi infó?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. szeptember 15. szombat, 14:32


[quote="moca"]
pati2337 írta:
Danesz írta:
csbalu írta:
Danesz írta:
jrtom írta: Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-6130626
Itt van ez az autó. H-s rendszámmal jogosan feltételezhető, hogy tényleg magayarországon helyezték üzembe. Ebben az esetben, ha valós a 234000km az jónak számít még egy BMW-nél vagy már sok?
Egy előző hozzászóló azt irta, h újabbat vegyek mert ezeknél már könnyen előfordulhatnak problémák.
Több pénzem autóvásárlásra nincs, azt hiszem valahol meg kell húzni a határt (még ha rizikósabb is)


Nekem az a véleményem, hogy nem kell foglalkozni azzal, hogy minek van több problémája és minek kevesebb. A barátom egy 2.5M Ftért vett újabb e46 320d-be önti bele a pénzét, közben én 15.000km alatt csak egy fékbetétet cseréltem.
Ha olyan ember vagy aki szereti bújni a fórumokat, feltalálja magát akkor nem lehet probléma ezzel az autóval sem ha megveszed.
Amik a tipikus necces dolgok azok a turbó és a lendkerék. A lendkereket ki lehet előre szűrni a turbót nem minden esetben. 1.4m-ért ne várj azért csodát, idős autót veszel. De ez a BMW lényegesen jobb és megbízhatóbb lesz mint egy hasonló árú egyéb dízel és a "prémium" érzés még mindig meg van benne!


Ha vmi fontos nekem akkor azzal kapcsolatban szívesen bujom a netet meg érdeklődök bárhol, ahogy most az autóval kapcsolatban is. Írod hogy a lendkereket ki lehet szűrni, ennek mi a módja?
Persze tudom h 1.4 ért nem kell csodát várni és egy percig sem várok azt. De nem szeretném, ha fél éven belül rá kell locsolnom annyi pénzt, mint maga az autó értéke.


Teljesen igazat adok az előttem szólónak! Ha az autónak gazdája volt, akkor lehet jó autót venni 300000 km-rel is, mivel a korábbi problémák orvosolva lettek rajta. Ha a kocsinak nincs gazdája, akkor már 80000 km-nél is százezreket kell rá költeni. el kell menni, és meg kell tekinteni élőben. Nekem is egy szuper Passatom van 2.5-ös automata, de mindenki lehórrogja, hogy milyen szar, miközben a kocsinak semmi baja, mivel gazdája vagyok, és nem csak taposom. most próbálom eladni, mivel Ausztriában lakunk, és cseszeget érete a rendőrség. De nem sok sikerrel megy eddig. Próbálom osztrák papíros bmw-re cserélni, és ha lehet automatára Remélem sikerül is majd.



Az elöttem szólóknak teljesen igaza van tudom a saját példámbol nekem 94 es e 36 om van 316 i ez a "legigénytelenebb" motor ausztriábol hoztam be 1 éve azota gyakorlatilag a kötelező szervizeken olaj stb.. semmit nem kellet csinálnom napi szinten járok dolgozni ausztriába voltam vele olaszországba dolgozni és még egyszer sem hagyott cserbe lehet régi lehet 1.6 de lehet találni normálisat )


Csatlakozom én is tavaly szeptemberben vettünk a párommal 320d 136le e46ot kintröl de a kötelezön kívül semmi mást nem költöttünk rá imádjuk,és szerintem a legjobb széria ez a 136 lovas.

moca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz moca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. szeptember 15. szombat, 00:34


[quote="pati2337"]
Danesz írta:
csbalu írta:
Danesz írta:
jrtom írta: Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-6130626
Itt van ez az autó. H-s rendszámmal jogosan feltételezhető, hogy tényleg magayarországon helyezték üzembe. Ebben az esetben, ha valós a 234000km az jónak számít még egy BMW-nél vagy már sok?
Egy előző hozzászóló azt irta, h újabbat vegyek mert ezeknél már könnyen előfordulhatnak problémák.
Több pénzem autóvásárlásra nincs, azt hiszem valahol meg kell húzni a határt (még ha rizikósabb is)


Nekem az a véleményem, hogy nem kell foglalkozni azzal, hogy minek van több problémája és minek kevesebb. A barátom egy 2.5M Ftért vett újabb e46 320d-be önti bele a pénzét, közben én 15.000km alatt csak egy fékbetétet cseréltem.
Ha olyan ember vagy aki szereti bújni a fórumokat, feltalálja magát akkor nem lehet probléma ezzel az autóval sem ha megveszed.
Amik a tipikus necces dolgok azok a turbó és a lendkerék. A lendkereket ki lehet előre szűrni a turbót nem minden esetben. 1.4m-ért ne várj azért csodát, idős autót veszel. De ez a BMW lényegesen jobb és megbízhatóbb lesz mint egy hasonló árú egyéb dízel és a "prémium" érzés még mindig meg van benne!


Ha vmi fontos nekem akkor azzal kapcsolatban szívesen bujom a netet meg érdeklődök bárhol, ahogy most az autóval kapcsolatban is. Írod hogy a lendkereket ki lehet szűrni, ennek mi a módja?
Persze tudom h 1.4 ért nem kell csodát várni és egy percig sem várok azt. De nem szeretném, ha fél éven belül rá kell locsolnom annyi pénzt, mint maga az autó értéke.


Teljesen igazat adok az előttem szólónak! Ha az autónak gazdája volt, akkor lehet jó autót venni 300000 km-rel is, mivel a korábbi problémák orvosolva lettek rajta. Ha a kocsinak nincs gazdája, akkor már 80000 km-nél is százezreket kell rá költeni. el kell menni, és meg kell tekinteni élőben. Nekem is egy szuper Passatom van 2.5-ös automata, de mindenki lehórrogja, hogy milyen szar, miközben a kocsinak semmi baja, mivel gazdája vagyok, és nem csak taposom. most próbálom eladni, mivel Ausztriában lakunk, és cseszeget érete a rendőrség. De nem sok sikerrel megy eddig. Próbálom osztrák papíros bmw-re cserélni, és ha lehet automatára Remélem sikerül is majd.



Az elöttem szólóknak teljesen igaza van tudom a saját példámbol nekem 94 es e 36 om van 316 i ez a "legigénytelenebb" motor ausztriábol hoztam be 1 éve azota gyakorlatilag a kötelező szervizeken olaj stb.. semmit nem kellet csinálnom napi szinten járok dolgozni ausztriába voltam vele olaszországba dolgozni és még egyszer sem hagyott cserbe lehet régi lehet 1.6 de lehet találni normálisat )

státusz pati2337

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. szeptember 14. péntek, 23:22


[quote="Danesz"]
csbalu írta:
Danesz írta:
jrtom írta: Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-6130626
Itt van ez az autó. H-s rendszámmal jogosan feltételezhető, hogy tényleg magayarországon helyezték üzembe. Ebben az esetben, ha valós a 234000km az jónak számít még egy BMW-nél vagy már sok?
Egy előző hozzászóló azt irta, h újabbat vegyek mert ezeknél már könnyen előfordulhatnak problémák.
Több pénzem autóvásárlásra nincs, azt hiszem valahol meg kell húzni a határt (még ha rizikósabb is)


Nekem az a véleményem, hogy nem kell foglalkozni azzal, hogy minek van több problémája és minek kevesebb. A barátom egy 2.5M Ftért vett újabb e46 320d-be önti bele a pénzét, közben én 15.000km alatt csak egy fékbetétet cseréltem.
Ha olyan ember vagy aki szereti bújni a fórumokat, feltalálja magát akkor nem lehet probléma ezzel az autóval sem ha megveszed.
Amik a tipikus necces dolgok azok a turbó és a lendkerék. A lendkereket ki lehet előre szűrni a turbót nem minden esetben. 1.4m-ért ne várj azért csodát, idős autót veszel. De ez a BMW lényegesen jobb és megbízhatóbb lesz mint egy hasonló árú egyéb dízel és a "prémium" érzés még mindig meg van benne!


Ha vmi fontos nekem akkor azzal kapcsolatban szívesen bujom a netet meg érdeklődök bárhol, ahogy most az autóval kapcsolatban is. Írod hogy a lendkereket ki lehet szűrni, ennek mi a módja?
Persze tudom h 1.4 ért nem kell csodát várni és egy percig sem várok azt. De nem szeretném, ha fél éven belül rá kell locsolnom annyi pénzt, mint maga az autó értéke.


Teljesen igazat adok az előttem szólónak! Ha az autónak gazdája volt, akkor lehet jó autót venni 300000 km-rel is, mivel a korábbi problémák orvosolva lettek rajta. Ha a kocsinak nincs gazdája, akkor már 80000 km-nél is százezreket kell rá költeni. el kell menni, és meg kell tekinteni élőben. Nekem is egy szuper Passatom van 2.5-ös automata, de mindenki lehórrogja, hogy milyen szar, miközben a kocsinak semmi baja, mivel gazdája vagyok, és nem csak taposom. most próbálom eladni, mivel Ausztriában lakunk, és cseszeget érete a rendőrség. De nem sok sikerrel megy eddig. Próbálom osztrák papíros bmw-re cserélni, és ha lehet automatára Remélem sikerül is majd.




Danesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danesz

Újonc

Elismertség: 10% (4 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. szeptember 14. péntek, 19:25


[quote="csbalu"]
Danesz írta:
jrtom írta: Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-6130626
Itt van ez az autó. H-s rendszámmal jogosan feltételezhető, hogy tényleg magayarországon helyezték üzembe. Ebben az esetben, ha valós a 234000km az jónak számít még egy BMW-nél vagy már sok?
Egy előző hozzászóló azt irta, h újabbat vegyek mert ezeknél már könnyen előfordulhatnak problémák.
Több pénzem autóvásárlásra nincs, azt hiszem valahol meg kell húzni a határt (még ha rizikósabb is)


Nekem az a véleményem, hogy nem kell foglalkozni azzal, hogy minek van több problémája és minek kevesebb. A barátom egy 2.5M Ftért vett újabb e46 320d-be önti bele a pénzét, közben én 15.000km alatt csak egy fékbetétet cseréltem.
Ha olyan ember vagy aki szereti bújni a fórumokat, feltalálja magát akkor nem lehet probléma ezzel az autóval sem ha megveszed.
Amik a tipikus necces dolgok azok a turbó és a lendkerék. A lendkereket ki lehet előre szűrni a turbót nem minden esetben. 1.4m-ért ne várj azért csodát, idős autót veszel. De ez a BMW lényegesen jobb és megbízhatóbb lesz mint egy hasonló árú egyéb dízel és a "prémium" érzés még mindig meg van benne!


Ha vmi fontos nekem akkor azzal kapcsolatban szívesen bujom a netet meg érdeklődök bárhol, ahogy most az autóval kapcsolatban is. Írod hogy a lendkereket ki lehet szűrni, ennek mi a módja?
Persze tudom h 1.4 ért nem kell csodát várni és egy percig sem várok azt. De nem szeretném, ha fél éven belül rá kell locsolnom annyi pénzt, mint maga az autó értéke.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. szeptember 14. péntek, 17:53


[quote="Danesz"]
jrtom írta: Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-6130626
Itt van ez az autó. H-s rendszámmal jogosan feltételezhető, hogy tényleg magayarországon helyezték üzembe. Ebben az esetben, ha valós a 234000km az jónak számít még egy BMW-nél vagy már sok?
Egy előző hozzászóló azt irta, h újabbat vegyek mert ezeknél már könnyen előfordulhatnak problémák.
Több pénzem autóvásárlásra nincs, azt hiszem valahol meg kell húzni a határt (még ha rizikósabb is)


Nekem az a véleményem, hogy nem kell foglalkozni azzal, hogy minek van több problémája és minek kevesebb. A barátom egy 2.5M Ftért vett újabb e46 320d-be önti bele a pénzét, közben én 15.000km alatt csak egy fékbetétet cseréltem.
Ha olyan ember vagy aki szereti bújni a fórumokat, feltalálja magát akkor nem lehet probléma ezzel az autóval sem ha megveszed.
Amik a tipikus necces dolgok azok a turbó és a lendkerék. A lendkereket ki lehet előre szűrni a turbót nem minden esetben. 1.4m-ért ne várj azért csodát, idős autót veszel. De ez a BMW lényegesen jobb és megbízhatóbb lesz mint egy hasonló árú egyéb dízel és a "prémium" érzés még mindig meg van benne!

Danesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danesz

Újonc

Elismertség: 10% (4 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. szeptember 14. péntek, 16:41


[quote="jrtom"]Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ru-6130626
Itt van ez az autó. H-s rendszámmal jogosan feltételezhető, hogy tényleg magayarországon helyezték üzembe. Ebben az esetben, ha valós a 234000km az jónak számít még egy BMW-nél vagy már sok?
Egy előző hozzászóló azt irta, h újabbat vegyek mert ezeknél már könnyen előfordulhatnak problémák.
Több pénzem autóvásárlásra nincs, azt hiszem valahol meg kell húzni a határt (még ha rizikósabb is)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. szeptember 14. péntek, 10:19


pati2337 írta:

Köszönöm szépen az infókat!

Nekem külföldre kellett volna az autó, és azért, mert van egy magyar rendszámos autóm, amit le kell adnom az osztrákban élés miatt. Ezért próbálok cserélni. Egy 2.5-ös passatom van, amit úgy szint nagyon fikáznak,m pedig nekünk semmi bajunk nem volt vele. Még most is használjuk, amíg el nem tudjuk adni, vagy cserélni. Egy ilyesmi 3-as, vagy 5-ös bmw lenne a cél, még ha nem is tökéletes, mivel van autószerelő, karosszériás, és fényező is a családban, így ezekkel nem lenne gond. Természetesen nem szeretnék totálcar-os autót, de ha kisebb hibák vannak rajta, és azért olcsó az nekem csak jó Amúgy meg itthon egyébként is olcsóbbnak kell lennie a külföldi papírjai miatt

Már mindegy az autó, mert eladta a tulaj tegnap, de arra történetre nagyon kíváncsi lettem volna én is


az a legrosszabb, ha családtag csinál kasztnis és fényezős munkát. hidd el. én mindenkitől ezt hallom. persze kivételek vannak.

státusz pati2337

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. szeptember 14. péntek, 10:17


szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
pati2337 írta: Üdv BMW-sek!

Magyar autómat szeretném Osztrákra cserélni, és ha lehet BMW-re. Találtam egy osztrák papíros, ami tetszik.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...as-6141704

Érdeklődnék, hogy ennél a típusnál mire kell odafigyelni vásárláskor? Mik a típus hibái, és a jelenségek?
Tapasztalatok esetleg?


Köszike a segítséget!


1 000 000ft-ot kér érte a kereskedő. Gondolhatod mennyiért hozta be... Ez jó eséllyel egy romhalmaz.
Kívülről egész jó de ha megveszed és egyszer el akarod adni, világoskék belsővel nem lesz könnyű feladat!


ezt akartam írni... csak le kellett lépnem... szóval a legtöbb ilyen autót BONTANI hozzák be, de vannak gerinctelen emberek, akik képesek megpróbálkozni az autó komplett eladásával. most valószínű egy ilyen esettel állunk szembe.


Sziasztok!

Ezt a kocsit egy haverom hozta be még március környékén,nekem volt szerencsém vezetni is a kocsit nem egy szét csapott szar.A belseje nem a legszebb szín,de kurva jó motorja van pár napja barátnőmmel azon gondolkozunk elhozzuk neki.Jah nem a kereskedő hozta be,azt is tudom h került hozzá ha érdekel a történet keress meg privátban.

Üdv Dávid


mivel haverod mi mást is mondhatnál. szerintem mindenki kíváncsi arra a történetre... én nagyon!




Egyszer volt, hol nem volt, az Óperenciás tengeren is túl, az üveghegyen is túl, ott ahol a madár se jár volt egyszer Bmw...

Legyünk őszinték ha tényleg olyan jó lenne akkor 1,6-1,7M alatt úgyse válna meg tőle!




Yellow! Már teljesen mindegy h ki hozta be mert nem ő árulja nem?!

Vivaladiesel!nem ennyi volt az autó március környékén 1.5 volt,valjuk be nehéz eladni ezzel a belsővel még a színe az jó,de a belseje.


Köszönöm szépen az infókat!

Nekem külföldre kellett volna az autó, és azért, mert van egy magyar rendszámos autóm, amit le kell adnom az osztrákban élés miatt. Ezért próbálok cserélni. Egy 2.5-ös passatom van, amit úgy szint nagyon fikáznak,m pedig nekünk semmi bajunk nem volt vele. Még most is használjuk, amíg el nem tudjuk adni, vagy cserélni. Egy ilyesmi 3-as, vagy 5-ös bmw lenne a cél, még ha nem is tökéletes, mivel van autószerelő, karosszériás, és fényező is a családban, így ezekkel nem lenne gond. Természetesen nem szeretnék totálcar-os autót, de ha kisebb hibák vannak rajta, és azért olcsó az nekem csak jó Amúgy meg itthon egyébként is olcsóbbnak kell lennie a külföldi papírjai miatt

Már mindegy az autó, mert eladta a tulaj tegnap, de arra történetre nagyon kíváncsi lettem volna én is

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 13. csütörtök, 20:43


Hát az a km ami a hírdetésben van az elég hihetetlen az minimum 238 de inkább több!
Ahogy nézem a rendszám alapján frissen behozott kocsi, és ha német akkor azt tudnod kell, hogy ott 2-3 év alatt mennek 140 ezret.

Danesz írta:
vivaladiesel írta:
Danesz írta: Mindenkép meg szeretném nézetni az autót, és jönne velem egy autó szerelő is rétegvastagságmérővel.

Ha szervízben meg szeretném nézetni az mennyi plusz költséget jelent?
Meg tudják mondani a valós km állást és az esetleges motorikus problémákat?
Ő lenne az első autóm, ígyhát sajnos nem igazán vagyok tisztában ezekkel a dolgokkal.
Tudom, hogy a használtautó zsákbamacska. Ha esetleg meg volt nyomva valahol (oldalán) és szépen meg lett csinálva, abból nem csinálok problémát...ahogy ti is mondjátok ez egy tizenéves autónál igencsak benne van a pakliban.





Márkaszervizben egy átvizsgálás kb10-12000ft. Maszeknál 5-8000ft.

Ha hozzáértő tekerte vissza akkor nem lehet kideríteni, hogy mi a valós km. A szerencséd van és nem "másztak" bele komolyabban akkor meg lehet állapítani a km futást. Ha sérült volt valamilyen szinten de szépen meg van csinálva akkor nyugodtan megveheted.
A motor, turbó, futómű, fékek állapota sokkal fontosabb!

Továbbra is azt mondom, hogy inkább újabb verziót vegyél egy picivel több pénzért (2002-es évjárat)



kössz az infót!!
a 150 lóerős 320d re gondolsz?
ez például már az a kategória?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-6151283




Danesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danesz

Újonc

Elismertség: 10% (4 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. szeptember 13. csütörtök, 17:41


vivaladiesel írta:
Danesz írta: Mindenkép meg szeretném nézetni az autót, és jönne velem egy autó szerelő is rétegvastagságmérővel.

Ha szervízben meg szeretném nézetni az mennyi plusz költséget jelent?
Meg tudják mondani a valós km állást és az esetleges motorikus problémákat?
Ő lenne az első autóm, ígyhát sajnos nem igazán vagyok tisztában ezekkel a dolgokkal.
Tudom, hogy a használtautó zsákbamacska. Ha esetleg meg volt nyomva valahol (oldalán) és szépen meg lett csinálva, abból nem csinálok problémát...ahogy ti is mondjátok ez egy tizenéves autónál igencsak benne van a pakliban.





Márkaszervizben egy átvizsgálás kb10-12000ft. Maszeknál 5-8000ft.

Ha hozzáértő tekerte vissza akkor nem lehet kideríteni, hogy mi a valós km. A szerencséd van és nem "másztak" bele komolyabban akkor meg lehet állapítani a km futást. Ha sérült volt valamilyen szinten de szépen meg van csinálva akkor nyugodtan megveheted.
A motor, turbó, futómű, fékek állapota sokkal fontosabb!

Továbbra is azt mondom, hogy inkább újabb verziót vegyél egy picivel több pénzért (2002-es évjárat)



kössz az infót!!
a 150 lóerős 320d re gondolsz?
ez például már az a kategória?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-6151283

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 13. csütörtök, 17:17


Danesz írta: Mindenkép meg szeretném nézetni az autót, és jönne velem egy autó szerelő is rétegvastagságmérővel.

Ha szervízben meg szeretném nézetni az mennyi plusz költséget jelent?
Meg tudják mondani a valós km állást és az esetleges motorikus problémákat?
Ő lenne az első autóm, ígyhát sajnos nem igazán vagyok tisztában ezekkel a dolgokkal.
Tudom, hogy a használtautó zsákbamacska. Ha esetleg meg volt nyomva valahol (oldalán) és szépen meg lett csinálva, abból nem csinálok problémát...ahogy ti is mondjátok ez egy tizenéves autónál igencsak benne van a pakliban.





Márkaszervizben egy átvizsgálás kb10-12000ft. Maszeknál 5-8000ft.

Ha hozzáértő tekerte vissza akkor nem lehet kideríteni, hogy mi a valós km. A szerencséd van és nem "másztak" bele komolyabban akkor meg lehet állapítani a km futást. Ha sérült volt valamilyen szinten de szépen meg van csinálva akkor nyugodtan megveheted.
A motor, turbó, futómű, fékek állapota sokkal fontosabb!

Továbbra is azt mondom, hogy inkább újabb verziót vegyél egy picivel több pénzért (2002-es évjárat)