jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 21:45


Tudod, Akinek nem inge ....

valter320d írta:
jrtom írta: Tévedésben vagytok mert a 35d az is 3000cm3-s motor csak két tubóval!

bd93 írta:
valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért




Én ezt tudom csak a kolléga nem sőt az 550d ben is csak 3000moci van csak 3 turboval




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 20:18


zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 20:08


jrtom írta: Tévedésben vagytok mert a 35d az is 3000cm3-s motor csak két tubóval!

bd93 írta:
valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért




Én ezt tudom csak a kolléga nem sőt az 550d ben is csak 3000moci van csak 3 turboval

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 20:02


De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 07. vasárnap, 20:03

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 20:55


Tévedésben vagytok mert a 35d az is 3000cm3-s motor csak két tubóval!

bd93 írta:
valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért




státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 19:14


valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:02


valter320d írta:

Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


50i 600Nm
35d 580Nm
Viszont egy "jól sikerült" csippeléssel akár ki is lehet nyírni a váltót


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 21:05


bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak

státusz bd93

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 19:53


anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 18:03


A tiédben is elszakadhat.
Erröl ennyit.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 13:13


anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.



Azzal a tudattal is kellemes lehet együtt élni, hogy bármelyik pillanatban elszakadhat a vezérműlánc az autón... (35d motor)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 05:31


anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


csipsztuning
megérdemelte... lehet nem véletlen ment tönkre.... megvenni volt pénze, valószínű újonnan, vagy visszatekert hazsnált (akkor pláne nem csodálom) és lehet valami olcsó jánoshoz vitte csipszeltetni. ha újonnan vette, akkor már vehetett volna gyári progit rá, ha minden igaz van. arra ugyanúgy élnie kell a garinak.... legalábbis a csipszes rész vállal rá.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 04. csütörtök, 23:49


Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 22:12


YELLOW írta:
anubisz írta:

Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.




amúgy a furcsa az, hogy az aprod.hu olal főleg tele van ilyennel, nem kicsit fura, láttam egy X5-öst is ennyiért....
mondjuk ilyenről tudok, aki kintről jött és itt vett autót... igaz ő nem adta el...

amúgy az egésben az a szomorú, hogy emiatt nincs ára a többi autónak se.
mindenki nézi viszonyítási alapnak a hirdetős oldalakat... és én magam is szoktam azt csinálni, hogy hát a másik hirdetés ennyi meg anniy, ugye alku megkezdése... nos hasonló esetben, akinek nagyon kell a pénz, az fog engedni csak azért mert egy kamu hirdetésben keveset kérnek érte, de nem akarja elveszteni az érdeklődőt, ezért lemegy arra az árra.
szomorú....


Ha egy jó autót akarsz eladni, akkor nyugodtan tarthatod az árat, mert úgyis elviszik. Ha valami baj miatt szabadulni próbálsz, akkor könnyen engedni fogsz az árából, csak vigye már el valaki.
Az előző autómat a piaci ár fölött adtam el, pedig törött volt. Egy hónapig le se szartak, aztán egy szombaton 6 jelentkező lett hirtelen. Hozzá teszem, nem volt életbevágó a biznisz. 220 km-t utazott a srác. Mondtam neki, álljon fel az aknára, nézze át, megmutattam hol javították, stb. Nem is alkudott, mert jól tudta mit vásárol. Azóta is haverok vagyunk


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 03. szerda, 21:56


anubisz írta:

Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.




amúgy a furcsa az, hogy az aprod.hu olal főleg tele van ilyennel, nem kicsit fura, láttam egy X5-öst is ennyiért....
mondjuk ilyenről tudok, aki kintről jött és itt vett autót... igaz ő nem adta el...

amúgy az egésben az a szomorú, hogy emiatt nincs ára a többi autónak se.
mindenki nézi viszonyítási alapnak a hirdetős oldalakat... és én magam is szoktam azt csinálni, hogy hát a másik hirdetés ennyi meg anniy, ugye alku megkezdése... nos hasonló esetben, akinek nagyon kell a pénz, az fog engedni csak azért mert egy kamu hirdetésben keveset kérnek érte, de nem akarja elveszteni az érdeklődőt, ezért lemegy arra az árra.
szomorú....