autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:54


szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett


És megérné venni, vagy inkább újabb szériát ajánlotok? Alkatrész? Köszönöm a válaszokat!


szerintem mindegy, hazsnált alkatráész tény, hogy mostanság inkább E36, E46, E39, E34, E32-höz van több, de E28-hoz is lehet biztos. egy dolgot kell megjegyezni, hogy 91%-ban a jó BMW nem olcsó filléres téma árban sem. egy fanatikusnak nem számít miylen típus van alatta, a lényeg, hogy BMW legyen. ha "villogni" kell, akkor nyílván egy újabb típus jobb, de manapság villogni már inkább 3-4 éves autókkal lehet.


Nem villogni szeretnék, de amúgy is úgy gondolom, hogy egy szép e28 nagyobbat villan, mint egy 3-4 éves bömbi.


Jól gondolod, vagy legalábbis egyet értek Veled.
Számomra az E46 & E30 a libling.
Ha volna gubám mint ahogy nincs 2ő vasra, akkor vennék magamnak külön 1 E30 Coupe sor6 ikerkarbist az tuti. De jó lenne.....


státusz szokodizoltan

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:49


YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett


És megérné venni, vagy inkább újabb szériát ajánlotok? Alkatrész? Köszönöm a válaszokat!


szerintem mindegy, hazsnált alkatráész tény, hogy mostanság inkább E36, E46, E39, E34, E32-höz van több, de E28-hoz is lehet biztos. egy dolgot kell megjegyezni, hogy 91%-ban a jó BMW nem olcsó filléres téma árban sem. egy fanatikusnak nem számít miylen típus van alatta, a lényeg, hogy BMW legyen. ha "villogni" kell, akkor nyílván egy újabb típus jobb, de manapság villogni már inkább 3-4 éves autókkal lehet.


Nem villogni szeretnék, de amúgy is úgy gondolom, hogy egy szép e28 nagyobbat villan, mint egy 3-4 éves bömbi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:41


szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



Nem lesz olcsó hobbi!
A vőm is úgy szokta, vesz egy nagyon kedvező árú pl: 4 Golf-ot, 560 ért, és rálocsol vagy 2 millát.
Sok sikert találd meg álmaid bimmerét.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:35


szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett


És megérné venni, vagy inkább újabb szériát ajánlotok? Alkatrész? Köszönöm a válaszokat!


szerintem mindegy, hazsnált alkatráész tény, hogy mostanság inkább E36, E46, E39, E34, E32-höz van több, de E28-hoz is lehet biztos. egy dolgot kell megjegyezni, hogy 91%-ban a jó BMW nem olcsó filléres téma árban sem. egy fanatikusnak nem számít miylen típus van alatta, a lényeg, hogy BMW legyen. ha "villogni" kell, akkor nyílván egy újabb típus jobb, de manapság villogni már inkább 3-4 éves autókkal lehet.

státusz szokodizoltan

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:27


YELLOW írta:
szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett


És megérné venni, vagy inkább újabb szériát ajánlotok? Alkatrész? Köszönöm a válaszokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:18


szokodizoltan írta:
YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


hát igen, vagyis 600ezer felett

státusz szokodizoltan

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 14:03


YELLOW írta:
szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.


Azok, amiket néztetek, szépek voltak, gondolom millió közeli volt..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 12:14


szokodizoltan írta: Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



mivel elég régi típusról van szó, így szinte lutri. jót, csak fanatikustól fogsz venni, viszont nem olcsón. egy pár hónapja egy másik fórumon nézegettünk párat, de mint 1.8-as volt, de legalább szépen néztek ki, és sajnos piros színűek voltak. egy biztos ebebn a típusban mindenképp egy vagy több dologban kompromisszumot kell majd kötni. a típus szép, jó választás, de nem elsz egyszerű jót kifogni.

státusz szokodizoltan

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 09:59


Sziasztok! Első autó vásárlása előtt állok, igaz körülbelül még egy fél év, vagy kicsit több is, mire oda jutok. Még kiskölyök koromban volt egy "kettőfeles" e28-asunk. Azóta vagyok ezért a típusért meghalva. Néztem már párat és szeretném tudni hogy mire számítsak, mi az az ár, amiért már talán nem hulladékot kapok, milyet érdemes belőle venni, fogyasztásra, mint alkatrészárra és elérhetőségre lennék kíváncsi, hogy mi mennyi, én 1.8-ra vagy 2.0-ra gondoltam, de azt mondták hogy nagyon nagy a kettő közti fenntartási különbség mert hát a sorhat... Ezért inkább jöttem kérdezni. Meg mit jelent egyáltalán hogy nagyok a költségek? Nincs mihez viszonyítanom, mert van egy dízel 3-as golffunk, az kimegy a világból, eszik 4 litert aztán van 130 lóerő, de dízel és nem szeretem, valamint van egy 1.4-es ibizánk ( ) amit nem is jellemeznék, nem egy kategória, de arra még pénz nem lett költve. Véleményeket kérek szépen!! Előre is köszönöm.)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 18. hétfő, 10:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 13:02


MattM325 írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Első lökös, hátsó lökös, gépháztető, csomagtartó fújva volt. A szakim akit vittem erősen feltételezte hogy az autó törött volt. Továbbá, váltónál csöpögött az olaj nem néztük meg miért de azt mondta hogy gyanús. 10-15p járó motor után eléggé sűrű volt a motor olaj, ami arra utal hogy adalékos. ajtó - oldal lemezek rése helyenként össze össze húz (kézzel érezhetően) szintén törésre utal. Két hátsó tárcsafék kuka.

Megj: Én nem értek mélyrehatóan az autókhoz mivel első autóm megvásárlására készülök. A leírásomban azt irtam amire emlékszem nem biztos hogy pontosan igy mondta.


a váltó olajleeresztőnél való olajosság úgy tudom normális. nekem is olyan, de az autó alatt sosincs sehol egy olajcsepp sem, pedig a garázsomban meglátszódna. amit eddig láttam mind olyan volt, sőt szervízben is azt mondták. a többi amit írsz, nagyjából nekem is feltűnt... de ezt írtam


Nekem ez a második E46-osom és egyiknél sem szivárgott az olaj, és nem hallottam még arról, hogy normális. Lehet volt már olajcsere rajta és nem húzták meg rendesen vagy kuka a csavar.


nekem még nem volt olaj cserélve, de olajos volt mégis. én csreéltem benne először. amúgy a leeresztő scavar, ha jól emlékszem kúpus menetű, tehát tömíteni csak a menet tömít.mondom nálam a lassan 7 év alatt sosem volt olajfolt sehol.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 12:54


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók


Pl utánagyártott lámpák elöl hátul, ködlámpa hiányzik, teli polir van rajta, a fénykép direkt kontrasztos, az ár, a futásteljesítmény stb...



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 12:50


YELLOW írta:
RyanWest írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók


Első lökös, hátsó lökös, gépháztető, csomagtartó fújva volt. A szakim akit vittem erősen feltételezte hogy az autó törött volt. Továbbá, váltónál csöpögött az olaj nem néztük meg miért de azt mondta hogy gyanús. 10-15p járó motor után eléggé sűrű volt a motor olaj, ami arra utal hogy adalékos. ajtó - oldal lemezek rése helyenként össze össze húz (kézzel érezhetően) szintén törésre utal. Két hátsó tárcsafék kuka.

Megj: Én nem értek mélyrehatóan az autókhoz mivel első autóm megvásárlására készülök. A leírásomban azt irtam amire emlékszem nem biztos hogy pontosan igy mondta.


a váltó olajleeresztőnél való olajosság úgy tudom normális. nekem is olyan, de az autó alatt sosincs sehol egy olajcsepp sem, pedig a garázsomban meglátszódna. amit eddig láttam mind olyan volt, sőt szervízben is azt mondták. a többi amit írsz, nagyjából nekem is feltűnt... de ezt írtam


Nekem ez a második E46-osom és egyiknél sem szivárgott az olaj, és nem hallottam még arról, hogy normális. Lehet volt már olajcsere rajta és nem húzták meg rendesen vagy kuka a csavar.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 08:16


RyanWest írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók


Első lökös, hátsó lökös, gépháztető, csomagtartó fújva volt. A szakim akit vittem erősen feltételezte hogy az autó törött volt. Továbbá, váltónál csöpögött az olaj nem néztük meg miért de azt mondta hogy gyanús. 10-15p járó motor után eléggé sűrű volt a motor olaj, ami arra utal hogy adalékos. ajtó - oldal lemezek rése helyenként össze össze húz (kézzel érezhetően) szintén törésre utal. Két hátsó tárcsafék kuka.

Megj: Én nem értek mélyrehatóan az autókhoz mivel első autóm megvásárlására készülök. A leírásomban azt irtam amire emlékszem nem biztos hogy pontosan igy mondta.


a váltó olajleeresztőnél való olajosság úgy tudom normális. nekem is olyan, de az autó alatt sosincs sehol egy olajcsepp sem, pedig a garázsomban meglátszódna. amit eddig láttam mind olyan volt, sőt szervízben is azt mondták. a többi amit írsz, nagyjából nekem is feltűnt... de ezt írtam

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz RyanWest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 23:21


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók


Első lökös, hátsó lökös, gépháztető, csomagtartó fújva volt. A szakim akit vittem erősen feltételezte hogy az autó törött volt. Továbbá, váltónál csöpögött az olaj nem néztük meg miért de azt mondta hogy gyanús. 10-15p járó motor után eléggé sűrű volt a motor olaj, ami arra utal hogy adalékos. ajtó - oldal lemezek rése helyenként össze össze húz (kézzel érezhetően) szintén törésre utal. Két hátsó tárcsafék kuka.

Megj: Én nem értek mélyrehatóan az autókhoz mivel első autóm megvásárlására készülök. A leírásomban azt irtam amire emlékszem nem biztos hogy pontosan igy mondta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 21:53


nickname írta:
YELLOW írta:
RyanWest írta:
Sziasztok!
Tegnap voltunk kint és megnéztem az autót... Sajnos csak a képeken néz ki jól


írhatnál bővebben had okuljunk



Képről is elég sok hiba van rajta, de igy legalább rájössz hogy mesék csak ritkán vannak.


én olyan túl sok hibát, ami miatt azt mondanám köpet, nem látok rajta... igaz érdekesen vanank fotózva, sőt talán azt mondanám újra van fújva. a hátsó lökös a sárvédőnél jobbról érdekes, de mást nem naon veszek észre rajta, egy két ajtó illesztés még, de...

szerk.: ezé lenen jó ha leírná bővebben, mik voltak a fő kivetni valók

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 16. szombat, 21:53