m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 20:32


jencispy írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szóval itt a kocsi, bár nem az a hirdetés amit linkeltem, de hasonló.
Köszönöm m_attila-nak a segítséget!!
Az M futómű a 250LE motorral egy álom.
Az automatában sem csalódtam.
Egyelőre csak pályáztam vele, de keresek lehetőséget egy kis szerpentinezésre
Majd teszek még fel képeket, csak most nagyon sok a munka, nincs időm semmire.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 07:40


jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szóval itt a kocsi, bár nem az a hirdetés amit linkeltem, de hasonló.
Köszönöm m_attila-nak a segítséget!!
Az M futómű a 250LE motorral egy álom.
Az automatában sem csalódtam.
Egyelőre csak pályáztam vele, de keresek lehetőséget egy kis szerpentinezésre
Majd teszek még fel képeket, csak most nagyon sok a munka, nincs időm semmire.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. október 26. szombat, 21:10


http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-7353777

jlaci74 írta: Ha valaki éppen autót keresne, hamarosan picra dobok egy e46 320d touringot.
Német tulajdonostól, nem török kereskedőtől ...
2005-ös, Eu4-es, jól felszerelt, gyári fényes, szervizkönyves, 16:9 navi, üvegtető, stb...
További részletek, képek később. Ha komolyan érdeke, pü.-ben keress...





státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. október 19. szombat, 10:12


Ha valaki éppen autót keresne, hamarosan picra dobok egy e46 320d touringot.
Német tulajdonostól, nem török kereskedőtől ...
2005-ös, Eu4-es, jól felszerelt, gyári fényes, szervizkönyves, 16:9 navi, üvegtető, stb...
További részletek, képek később. Ha komolyan érdeke, pü.-ben keress...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 19. szombat, 05:56


Tano írta: A kevés km sem feltétlenül előnyös.


Pont erről is beszéltünk a szerelővel mikor elhoztam tőle a "szekerem".
Ő is szidja ezt a 25-30 ezres csereperiódust, azt mondta max 10 ezer egy olajcsere nem több.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. október 18. péntek, 22:41

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 11:49


kundof1 írta: Akkor sztem csak dizel-t fogok vennni, benyás sokat eszik, ezmeg a felét, jo több a baj vele, de ha odalép neki az ember akkor csak megindul, meg nyomatékos.. MAx nemkell chippelni, nehogy szétbombázza a cuccokat rajta..


Szia!

Igazan ne vedd kötekedesnek a dolgot, de egy 325i vagy 330i is meg fog indulni, ha odalepsz neki. A 330i-ben raadasul meg a 6 fokozatu kezivalto is elerhetö, ami a többi benzines motorhoz nem jart (pedig nagyon kellene nekik). A 320i-t pedig nyugodtan zarojelbe teheted, annyira minimalis a fogyasztaskülönbseg a 325i-hez kepest, hogy nem is erdemes 320i-ben gondolkodnod.

Szemy


kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 02:40


Akkor sztem csak dizel-t fogok vennni, benyás sokat eszik, ezmeg a felét, jo több a baj vele, de ha odalép neki az ember akkor csak megindul, meg nyomatékos.. MAx nemkell chippelni, nehogy szétbombázza a cuccokat rajta..

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 20:31


Halo Mindenki,

http://www.autogaleria.hu/auto...12_r34.jpg

Akinek van lehetősége a pesti váci úti Wallisba bemenni, az tegye meg, mert megérkezett a BMW 4 Coupe. Gyönyörű!
A kiállított példány persze igazi palimadárfogó, teli parasztvakító extrákkal, de maga a külső formavilág fantasztikus.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 15:10


kundof1 írta:
jlaci74 írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

3-as Bmw szeretnék vásárolni a közel jővőben! Elöször Dizel párti lettem, nyomaték miatt, ültem már benne, vezettem is 150le E46-ot, tetszett is, emg eléggé jol megy, nyomatékos a blokk, de aztán számolgattam meg nézegettem, itt a javításokat, amik elszoktak romlani benne, turbó, kettős tömegű hát ezek nem olcsóak :S Maradok csak az E46 kaszninál, Csakis M-Paket kell nekem tetszik nagyon a sportosság benne... Nézegettem 320i-t! Azvna a kérdésem akinek azvan benzines... azzal a 170le-val milyent lép, meg mennyi a városi fogyasztása? Hibái vannak-e attól h benzines, ugye ezekbe már se turbó, se kettő s tömegű, nincsen, kevesebb a hiba lehetősége..


Turbo ugyan nincs, de kettőstömegű a 320i-ben is van , plusz még néhány alkatrész amivel lehet probléma : vanos, trafó, AC, lambdaszonda ( a 170Le-s M54-ben mindjárt 4 db ...) és nem fog 6 litert enni sosem ... Szóval nem lebeszélni akarlak, de alaposan tájékozódj mielőtt döntesz...



Hogy hogy ebbe is van kettöstömegűű?


Már az E36-okban is volt !
A 6 hengeresekben biztosan a 4 hengeresekben nem tudom hogy volt e
Kivétel a korai 6 hengeresek amik klíma nélkül jöttek ki (ritkák is)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 14:42


Ha rám hallgatsz,veszel egy 535d-t,mert az megy!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 13:12


kundof1 írta:
jlaci74 írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

3-as Bmw szeretnék vásárolni a közel jővőben! Elöször Dizel párti lettem, nyomaték miatt, ültem már benne, vezettem is 150le E46-ot, tetszett is, emg eléggé jol megy, nyomatékos a blokk, de aztán számolgattam meg nézegettem, itt a javításokat, amik elszoktak romlani benne, turbó, kettős tömegű hát ezek nem olcsóak :S Maradok csak az E46 kaszninál, Csakis M-Paket kell nekem tetszik nagyon a sportosság benne... Nézegettem 320i-t! Azvna a kérdésem akinek azvan benzines... azzal a 170le-val milyent lép, meg mennyi a városi fogyasztása? Hibái vannak-e attól h benzines, ugye ezekbe már se turbó, se kettő s tömegű, nincsen, kevesebb a hiba lehetősége..


Turbo ugyan nincs, de kettőstömegű a 320i-ben is van , plusz még néhány alkatrész amivel lehet probléma : vanos, trafó, AC, lambdaszonda ( a 170Le-s M54-ben mindjárt 4 db ...) és nem fog 6 litert enni sosem ... Szóval nem lebeszélni akarlak, de alaposan tájékozódj mielőtt döntesz...



Hogy hogy ebbe is van kettöstömegűű?


hát úgy, hogy az újabb autókba van mindbe, minél kevesebb vibráció. dízelnél a nagyobb nyomaték miatt megy tönkre hamarabb. na meg elgyengül a rugója, de ugye ahhoz nagyon sok km-nek kell már benen lenni

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 13:08


jlaci74 írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

3-as Bmw szeretnék vásárolni a közel jővőben! Elöször Dizel párti lettem, nyomaték miatt, ültem már benne, vezettem is 150le E46-ot, tetszett is, emg eléggé jol megy, nyomatékos a blokk, de aztán számolgattam meg nézegettem, itt a javításokat, amik elszoktak romlani benne, turbó, kettős tömegű hát ezek nem olcsóak :S Maradok csak az E46 kaszninál, Csakis M-Paket kell nekem tetszik nagyon a sportosság benne... Nézegettem 320i-t! Azvna a kérdésem akinek azvan benzines... azzal a 170le-val milyent lép, meg mennyi a városi fogyasztása? Hibái vannak-e attól h benzines, ugye ezekbe már se turbó, se kettő s tömegű, nincsen, kevesebb a hiba lehetősége..


Turbo ugyan nincs, de kettőstömegű a 320i-ben is van , plusz még néhány alkatrész amivel lehet probléma : vanos, trafó, AC, lambdaszonda ( a 170Le-s M54-ben mindjárt 4 db ...) és nem fog 6 litert enni sosem ... Szóval nem lebeszélni akarlak, de alaposan tájékozódj mielőtt döntesz...



Hogy hogy ebbe is van kettöstömegűű?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 08:02


kundof1 írta: Köszönöm hosszászólásaitokat, háét akkor a benzin erö forrással is vannak gondok, akárcsak dizel társaival.. Nemtudom, h mennyire megy az a benzines a dizelhez képest?


mennyire megy? dízel érzetre jobban nyom. rugalmasságban jobb a nyomaték miatt, de ha a benyás elkapja a fordulatot, akkor már hiába.

2 hete történt utcánkban van egy 2.2 dízel civic, ez nyílhegy kinézetű ufós valami rémlik, hogy an okosság is rajta, de ha nincs akkor is mindegy.
szóval jött mögöttem, aztán körforgalom, és utána üres rész, valószínű mindketten tudtuk mi lesz hát körforgalomból ki 3.ban padló. olyan szépen mentünk, nem tudott rámjönni.
nem közelített egyáltalán. ott volt a gáz, hogy egyik részen, elég huplis az út itt már kb 140-150 környékén mentünk, és bejelzett az a rosebb DSC oszt szépen elveszegetett a gázból. na ekkor kezdett rámjönni, de akkor már jött egy nagy kanyar, amit amúgy imádok, ugye itt 160 környékéről motorfékkel jöttem ekkor egész jól rámjött, kanyarba be 130, onnan megint gáz, aztán látom a tükörben hogy lemarad, a kanyart nem igazán bírta én meg még egy 10-est biztos tudtam volna rá dobni. amúgy normál autóval ez a kanyar olyan 80-90-es max. szóval ha az elején kilövöm a DSC-t, akkor jobban is gyorsul, nem jelez be, nem avatkozik be, tutti nem jön rám. pedig az enyém egy 1.8 116 lovas elvileg, papíron. az meg nem is tudom, de talán olyan 170 ló környékén van, nyomaték meg legalább a duplája. szóval így megy egy benyás. írtam már le párszor ilyen dolgot, persze mindig azt mondják, hogy kizárt. anno néztem E34 25i automata ellen is, hát nagy tempóig nem mentünk, de esélye nem volt. jelzem nem kezdő sofőrök ellen.

dízel, benyás. motorikusan mindenképp olcsóbb egy benzines karbantartása, igaz többet fogyaszt. a többi költség meg ugyanaz lehet. valós futásban, több kevesebbet futott benyás van mint dízel. és a magyar piacon általában, szinte mindkét esetben akkor szabadulnak meg az autótól, amikor épp sokat kellene rá költeni, persze erről nem fognak szólni. kivételek vannak, benyásnál jóval több.
anno sokat vezettem dízeleket sokfélét, nekünk sosem volt pl. szerettem vezetni, még a sima szívó sprintert (long) is. de nekem sajátnak nem kellene, mégha kerezstfaternak motorikusan sosem volt egyikkel sem gondja, igaz ebből egy volt BMW, de az is max 1,5 évig volt nála. igaz emiatt döntöttem úgy, hogy BMW-m lesz majd egyszer valamikor.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2013. október 10. csütörtök, 00:45


Köszönöm hosszászólásaitokat, háét akkor a benzin erö forrással is vannak gondok, akárcsak dizel társaival.. Nemtudom, h mennyire megy az a benzines a dizelhez képest?