hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 15:59


valter320d írta:
Motor olaj(Bmw Longlife 5w-30)???úgy 2700 körül lehetett literje kaptam 6 litert belöle


Szia! A BMW 5w30 LL04 olajnak litere 2100 pénz. Azért annyira olcsón nem kaptad meg, de ne keseredj el!



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 15:39


valter320d írta:
Olajszűrö levegöszűrövel:6000Kartergáz szűrö:13000
2db lengéscsill hátsó:22000 Gázos,olajos töltetű
Gázolajszűrő:2800
Hátsó ablaktörlő kar:8000
Motor olaj(Bmw Longlife 5w-30)???úgy 2700 körül lehetett literje kaptam 6 litert belöle
Ja igen Januárban volt 1 műszakim az 25000 volt másra nem emlékszem eddig ennyi!


Kiváló minőségű szűrők lehetnek, ha 6 rongy a 2 db.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 09:41


Robinson írta:
valter320d írta: 2011 szeptemberében hoztam be az kocsit München böl. 214000km nemtom valós e vagy sem ahogy hazahozta olaj le szűrök ki és mindenböl újat. Mentem vele mostanáig 12000km hátsó lengéscsillapitót cserélte és lassan esedékes lesz az első is!eddig kb 40000be van leszámitva a behozatalt.Ja bocs a kartergáz szűröt azt kihagytam az 13000 volt amugy semmi baja a kocsinak megy mint a villám imádom nem okoz csalódást!


Hát Valter, neked nagyon olcsón adták a gyári szűrőket, olajat és lengőkarokat. 40-ből az olajcsere nem jön ki karterszűrővel.

Ha 400-at akartál írni, akkor meg marha drágán


Megmondom öszintén és nem beszélek mellé amikor megvettem a kocsit sógorom intézett mellé ajándékba Bmw long life 5w-30 azt nemtom mennyibe került de olcsón jutnak hozzá mert még a szűz mária is bmw náluk meg bmw bontójuk is van és nekik olcsó az olaj na meg a szűrökröl nem is beszélve. Ezért volt ennyi
Olajszűrö levegöszűrövel:6000
Kartergáz szűrö:13000
2db lengéscsill hátsó:22000 Gázos,olajos töltetű
Gázolajszűrő:2800
Hátsó ablaktörlő kar:8000
Motor olaj(Bmw Longlife 5w-30)???úgy 2700 körül lehetett literje kaptam 6 litert belöle
Ja igen Januárban volt 1 műszakim az 25000 volt másra nem emlékszem eddig ennyi!


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 00:07


valter320d írta: 2011 szeptemberében hoztam be az kocsit München böl. 214000km nemtom valós e vagy sem ahogy hazahozta olaj le szűrök ki és mindenböl újat. Mentem vele mostanáig 12000km hátsó lengéscsillapitót cserélte és lassan esedékes lesz az első is!eddig kb 40000be van leszámitva a behozatalt.Ja bocs a kartergáz szűröt azt kihagytam az 13000 volt amugy semmi baja a kocsinak megy mint a villám imádom nem okoz csalódást!


Hát Valter, neked nagyon olcsón adták a gyári szűrőket, olajat és lengőkarokat. 40-ből az olajcsere nem jön ki karterszűrővel.

Ha 400-at akartál írni, akkor meg marha drágán

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. február 14. kedd, 23:18


2011 szeptemberében hoztam be az kocsit München böl. 214000km nemtom valós e vagy sem ahogy hazahozta olaj le szűrök ki és mindenböl újat. Mentem vele mostanáig 12000km hátsó lengéscsillapitót cserélte és lassan esedékes lesz az első is!eddig kb 40000be van leszámitva a behozatalt.Ja bocs a kartergáz szűröt azt kihagytam az 13000 volt amugy semmi baja a kocsinak megy mint a villám imádom nem okoz csalódást!

pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 23:01



Gondoltam én is megosztom a szerviz költségemet.
2010.01.12. Vásárláskor Km. Állás :144.028Km. Többek szerint valós!!!! De szerintem is, mert sok minden, sajnos, abban az időben ment tönkre, ami elő van írva! Az összegből letudnék faragni, a sok kontár szerelő miatt, volt egy két dolog amit nem is kellet volna cserélni!!! Ennek az összege kb.100-150 ezer forint! Olajat 12.000 km-ként cserélem általában és csak is BMW olajal, szűrők csak MAN- filter vagy Mahle. Most per pillanat makulátlan a gép, soha nem hagyott cserbe, gyönyörűen jár a motorja, nem sokára féktárcsa csere +betét! Röviden ennyi!
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.02.03Fékbetét első hátsó 153,071km 41,000Ft
+kopás jelző első hátsó
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010-04-23 olajcsere 161.112km 45.000Ft
MAN.Filter gázolajszűrő
pollenszűrő
levegőszűrő
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.05.28 Főtengely szíjtárcsa 164.111km 48.000Ft
generátor, klíma szíj
----------------------------------------------------------------------------------------
2010.07.25. lengőkar jobb.+ nagyszilent 168.000km 44.000Ft
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.03 olajcsere 174.442km 16.000Ft
(levegő szűrő nem lett cserélve)
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.18. Főtengely szíjtárcsa 175.520 km 44.000Ft.
(garanciás csere COTECO-ra)
klíma feszítő
gázolajszűrő
kartergázszűrő
levegőszűrő
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.29. generátor szíj /nagy/ 176.300km 65.000Ft
nagy szíj 2 görgőlye, feszítője, perselyek.
víz szivattyú ,+ fagyálló
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.11.08. Motortartó bak gyári /jobb bal,/ 179.200km. 36.000Ft
+gyári nagy szíj külső
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.11.26. Előtét ellenálás Fűtőmotor /bontott/ 181.000km. 7.000Ft
-----------------------------------------------------------------------------------------2011.03.05. Olajcsere 188.000km. 15.000Ft.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2011.07.08. Levegőszűrő /Mahle/ 194,000km. 13.000Ft.
Klima töltés
----------------------------------------------------------------------------------------
2011.08.18. Szoftver frissités 197.000km. 8.000Ft.
--------------------------------------------------------------------------------------
2011.10.02. szívósor takarítás 198.000km. 5.000Ft
---------------------------------------------------------------------------------------
2011.11.08. Pillangó szelep kivétel, 4db izzító gyertya, 202.000km. 64.000Ft Vákuumcsövek cseréje, olajcsere, olaj szűrő, fékolaj csere,
Turbó Újj Garett. -áfa nettó 175.000 Ft.
---------------------------------------------------------------------------------------
Jelenlegi km. 211800 km 67.772 km -re Össz: 626.000HUF


















hancurozo írta: légtömegmérő (új) 25e
lengőkar szílent bal/jobb (új) 18e
lengőkar jobb (új) 23e
lengőkar bal (új) 25e
generátor (bontott) 17e (segíteni akartam indítani másik autót, és tulaja összezárta az indító kábelt)
termosztát 11e
Lengéscsillapítók (új 2első 2hátsó) 47200
első fék tárcsa + betét (új) 25e
hátsó fékbetét (új) 7e (tárcsa még gyári)
bontott apróságok 2500
alsó motorvédő (bontott) 10e
hűtőzsalu+ventillátor (bontott) 22e
ablakemelő bal első (bontott) 15e (a másik hármat javítottam, nem került pénzbe)
olajcserék az összes szűrővel(5 csere) 70e

kb. 6500ft/hó





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 16:40


légtömegmérő (új) 25e
lengőkar szílent bal/jobb (új) 18e
lengőkar jobb (új) 23e
lengőkar bal (új) 25e
generátor (bontott) 17e (segíteni akartam indítani másik autót, és tulaja összezárta az indító kábelt)
termosztát 11e
Lengéscsillapítók (új 2első 2hátsó) 47200
első fék tárcsa + betét (új) 25e
hátsó fékbetét (új) 7e (tárcsa még gyári)
bontott apróságok 2500
alsó motorvédő (bontott) 10e
hűtőzsalu+ventillátor (bontott) 22e
ablakemelő bal első (bontott) 15e (a másik hármat javítottam, nem került pénzbe)
olajcserék az összes szűrővel(5 csere) 70e

kb. 6500ft/hó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 10. péntek, 16:48


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 12:57


lacaca írta:
Alesi írta:
lacaca írta:
Alesi írta:
lacaca írta: Nálam így alakultak a költségek: 3év 4 hónap 50.000 km

olajcsere 4x 10500 huf 42.000
2x légszűrő,1x kartergáz szűrő,1x diesel szűrő 31.000
első és hátsó fék csere 50.000
gumiszőnyeg 6.000
összesen : 129.000 huf

Ennyi


Ez tobb mint pofatlansag Mennyi km van az autodban?


180 000 km



130-180ig (ami pont kritikus tartomány) se egy turbo, se egy porlaszto, se egy futóműelem nem ment tönkre? Mert akkor igazán szerencsés vagy


Vagy ami nagy ritkaság !!- nem volt visszatekerve a km óra 300-ezerről 130-ezerre- és valós km -t mutatott!!



Ez a motorelemekre akár még igaz is lehet, de a futómű bizonyos elemeire kevésbé: ha használod az autót, akkor az kopik, akkor is ha 0 km-s, és ha 300e km-s az autó.

De teljesen mindegy, ha így van, akkor így van, te jobban tudod, maradj ilyen szerencsés!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 10. péntek, 12:58

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 12:23


Alesi írta:
lacaca írta:
Alesi írta:
lacaca írta: Nálam így alakultak a költségek: 3év 4 hónap 50.000 km

olajcsere 4x 10500 huf 42.000
2x légszűrő,1x kartergáz szűrő,1x diesel szűrő 31.000
első és hátsó fék csere 50.000
gumiszőnyeg 6.000
összesen : 129.000 huf

Ennyi


Ez tobb mint pofatlansag Mennyi km van az autodban?


180 000 km



130-180ig (ami pont kritikus tartomány) se egy turbo, se egy porlaszto, se egy futóműelem nem ment tönkre? Mert akkor igazán szerencsés vagy


Vagy ami nagy ritkaság !!- nem volt visszatekerve a km óra 300-ezerről 130-ezerre- és valós km -t mutatott!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 12:18


nickname írta:
lacaca írta: Nálam így alakultak a költségek: 3év 4 hónap 50.000 km

olajcsere 4x 10500 huf 42.000
2x légszűrő,1x kartergáz szűrő,1x diesel szűrő 31.000
első és hátsó fék csere 50.000
gumiszőnyeg 6.000
összesen : 129.000 huf

Ennyi


Ezt a 10500 olajcserét hogy csinálod ????????????? nállam csak az olaj volt 15.000 ft



Bmw LL-04 minősítésű 5w-40 német olaj 1500/liter champion olajszűrő 1500 és én cserélem az olajat!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 11:08


Üdv mindenki!
Megosztanám én is amit, tudni kell.

2007 ben vásároltam egy 320d e46- ot. Akkor óra szerint 84 000km volt benne. Ismétlem óra szerint.
Most 150000 van benne. Eddig amire költöttem, termosztátok, lengőkar szilent, powerflexre, 2 éve va bennt semmi baja. Pedig állítható futomű van alatta!
Kötelező szervíz kellékek, egyszer komplett fékbetét csere, és hátsó tárcsa csere.
Ennyit költöttem össz visssz a masinára.
Úgyhogy szerintem ki milyen kocsit fog ki.
Üdv

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 10:07


Adott egy 2007 év végén 90 ezer kilométerrel vásárolt Bmw 320d 2004 touring eu 4.
Majd nemsokára kiderült róla, hogy hamis szervizkönyvet, adtak hozzá, és a Leier Autó Györ jóvoltából, a tulaj megtudta, hogy 2007 márciusában volt utoljára Németországban szervízben az autó 276.000km el. Per is lett belőle az autókereskedéssel szemben, de ez más téma.
Azóta 160ezer km került az autóba.
A német "valós" szervizlista alapján 0-276.000 km ig 26 szor volt az autó márkaszervizben

Amit addig cseréltek:
Kötelező szervizek, fékekkel fűszerezve, szélvédő, hátsó csomagtérajtó + lökhárító (koccanás miatt)
Plusz egyéb hülyeségek: ablaktörlő lapát , ablakmosó folyadék..stb

276.000- 436.000ig (2007-2012) 90.000-250.000- óra szerint
30 ezrenként olajcsere (összes szűrővel, karter, gázolaj is)
első hátsó féktárcsa és betétek
Termosztát sima + Egr
424.000km (238.000- óra szerint) kuplungszett + lendkerék

Most.. 436.000 (250.000- óra szerint)
Izzításvezérlő + 4 gyertya (de a gyertyák jók) csak ha már szétszedtük..

Hát ennyi.

Érdekesség képen , turbó, porlasztó nem volt cserélve








K_Gergo írta:
Alesi írta: egy futóműelem nem ment tönkre? Mert akkor igazán szerencsés vagy


50e km a magyar utakon, és a lengőkar hibátlan, se egy szilent, se egy gömbcsukló nem fáradt el?!
én arra tudok gondolni, hogy mindenkinek más az ingerküszöbe...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 10. péntek, 12:25

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 09:43


Alesi írta: egy futóműelem nem ment tönkre? Mert akkor igazán szerencsés vagy


50e km a magyar utakon, és a lengőkar hibátlan, se egy szilent, se egy gömbcsukló nem fáradt el?!
én arra tudok gondolni, hogy mindenkinek más az ingerküszöbe...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. február 10. péntek, 08:45


lacaca írta:
Alesi írta:
lacaca írta: Nálam így alakultak a költségek: 3év 4 hónap 50.000 km

olajcsere 4x 10500 huf 42.000
2x légszűrő,1x kartergáz szűrő,1x diesel szűrő 31.000
első és hátsó fék csere 50.000
gumiszőnyeg 6.000
összesen : 129.000 huf

Ennyi


Ez tobb mint pofatlansag Mennyi km van az autodban?


180 000 km



130-180ig (ami pont kritikus tartomány) se egy turbo, se egy porlaszto, se egy futóműelem nem ment tönkre? Mert akkor igazán szerencsés vagy

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 23:01


Na,holnapra összeírom én is pontosan mennyit költöttem az autóra eddig,lesz itt sírás