atomanti86 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.
Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy
hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.
Azért vigyázni kell vele szerintem,kicsit jobb idő bemész városba és már rotyog is a hűtővíz..most már sok új autó tudja gyárilag nyitni zárni a hűtőrácsot..az jó megoldás
automata váltósnál, és talán az EU4-es 20d-knél is van záródó téma ott a hűtő mögött záródik, abból a szempontból talán jobb, hogy a hűtőt éri a menetszél.
igazából ha jó a termosztát, akkor a hűtőben addig úgy sem fordul meg a víz, amíg ki nem nyit. tehát ha bele gondolunk nem kellene, hogy jelentsen bármit is. de mégis jelent.
alulról a lökös felől kap annyi levegőt szerintem, ami kell. nyilván nem fogja 15-20 foknál bent hagyni.
mindegy én csak elmondtam mit láttam, bár azóta dereng, mintha lett volna ez már téma itt valahol.