státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 15:20


szigiimi írta:
von írta: A gyári thermosztátokon van valami jel (BMW) vagy cikkszám amibõl lehet tudni, hogy az gyári és nem valami utángyártott?

Belevan ütve hogy BMW. Keresd M_Attilát, õ tud jó áron gyárit. Én is tõle rendeltem.


Megkérdezhetem hogy, mennyi volt a kettõ?

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 13:52


von írta: A gyári thermosztátokon van valami jel (BMW) vagy cikkszám amibõl lehet tudni, hogy az gyári és nem valami utángyártott?

Belevan ütve hogy BMW. Keresd M_Attilát, õ tud jó áron gyárit. Én is tõle rendeltem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 13:44


A gyári thermosztátokon van valami jel (BMW) vagy cikkszám amibõl lehet tudni, hogy az gyári és nem valami utángyártott?

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 13:16


von írta: Sziasztok
Az én gépem nem melegszik fel 85-86 foknál jobban (320d) ez normális? Vagy lehet cserélni a thermosztátot. Meg csinált olyat is, hogy 76 fok fölé nemakart menni sõt mikor lejöttem az autópályáról vissza hült 65-66 fokra, de ma mentem vele -1.5 fok kint és felmelegedett 85 fokig.
Szerintetek cseréljek thermosztatot vagy ne és ha igen melyiket?
Elöre is köszi a válaszokat.
Üdv

Az enyém is így kezdte. Én kettõ termosztátot cseréltem, azóta meg sem mozdul a mutató. Ha egyszer felmelegszik 88°-ra/kb 5perc/ onnantól se fel se le. Ez a normális. Ha nagy tartományban ingadozik akkor sajnos csere.

státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 13:12


von írta: Sziasztok
Az én gépem nem melegszik fel 85-86 foknál jobban (320d) ez normális? Vagy lehet cserélni a thermosztátot. Meg csinált olyat is, hogy 76 fok fölé nemakart menni sõt mikor lejöttem az autópályáról vissza hült 65-66 fokra, de ma mentem vele -1.5 fok kint és felmelegedett 85 fokig.
Szerintetek cseréljek thermosztatot vagy ne és ha igen melyiket?
Elöre is köszi a válaszokat.
Üdv


Sajnos ilyen az enyém is, nekem is az a kérdésem, hogy mi a teendõ? mit cseréljek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2009. február 21. szombat, 12:41


Sziasztok
Az én gépem nem melegszik fel 85-86 foknál jobban (320d) ez normális? Vagy lehet cserélni a thermosztátot. Meg csinált olyat is, hogy 76 fok fölé nemakart menni sõt mikor lejöttem az autópályáról vissza hült 65-66 fokra, de ma mentem vele -1.5 fok kint és felmelegedett 85 fokig.
Szerintetek cseréljek thermosztatot vagy ne és ha igen melyiket?
Elöre is köszi a válaszokat.
Üdv

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. február 09. hétfő, 10:59


Szabb1 írta: Huhogás hogy értve? Melegen vagy hidegen?

alfatone írta:
Szabb1 írta: Írtam nem olyan régen, hogy olyan jelenség tapsztalható, hogy hidegen ingadozik az alapjárat. A szerelõ azt mondta, hogy alapjárati motor? tisztításával többnyire orvosolható.

Nos megtörtént a tisztítás, de nem sokat változott a helyzet.

Még mindig az a jelenség, hogy hidegen "elejti" az alapjáratot olyan 300-as fordulat körülire, majd felugrik 1000 környékire.

Olyan mintha valaki odalépne a gáznak...

Mitõl lehet ez, mit lehet teni, hogy megszünjön?

Thx.

Nekem is volt. Kicseréltem a kartergáz-szelepet, azóta nincs ilyen. Gázadáskor nem huhog?

Lassú elinduláskor gázadásra, erõteljes eeeeee hang hallható. Hidegen és melegen egyaránt. Azért kérdeztem, mert ez jelzi a szelep hibáját.


státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2009. február 09. hétfő, 10:37


Tano írta: A szervízmenüben meg tudod nézni.

http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


Köszi nagyon! Én is megnézem, mert a szerelõkben nem bízom...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. február 09. hétfő, 06:15


A szervízmenüben meg tudod nézni.

http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2009. február 08. vasárnap, 23:50


Azt hogyan lehet megnézni hogy pontosan hány fokos a motor?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. február 08. vasárnap, 21:16


Hú vazze! Én sûrgõsen kilégteleníteném a helyedben, és nem járkálnék ilyen vízhõfokkal, ez már nem túl egészséges a dízel mocinak. Nem nagy kunszt a légtelenítés, otthon is meg lehet csinálni.
A vízrendszer csövein találsz kis mûanyag csavarokat, mint pl az EGR termosztát tetején, és a víztartály mellett is. A 150 lovason nem tudom mennyi van, az én régebbi 136-osomon van vagy 4-5 ilyen. Ezeket meglazítod mindet. Utána feltöltöd a tartályt, és nyomás alá helyezed a rendszert, vagyis belefújsz a tartályba. Ahogy fogy belõle a víz töltsd majd tele. Amint valamelyik légtelenítõcsavarnál folyik ki a folyadék, azt zárd el. Ezt csináld mindegyiknél. Ezek után a fõ köröd légtelenítve van. Majd járasd meg a motort miközben a fûtést maxra rakod, a kondivezérlõt is beleértve. Ezután még után kell majd töltened a tartályt, mert a fûtéskör elég sokat elnyel.
Ha ezzel megvagy, akkor légmentesnek kell hogy legyen a rendszered, és nem fog ennyire melegedni a mocid.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. február 08. vasárnap, 20:48


Sziaszok!
Na sikerült tegnap kicserélnem a vízpumpán lévõ termosztátot is.
Most az a nagy helyzet hogy 109-118 C fokon jár a kocsi országúton 110 nél igaz alatta sem hûl vissza és jár a hûtõ min az állat.
ÕTLET!?
Sajnos még nem sikerült kilégteleníteni mert nem tudom hol kell.Bár úgy tudom, hogy önkilégteéenítõs kifolyt 1l hûtõvíz és csak 1-2dl tudtam visszaönteni így is telelett a tartály

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. február 08. vasárnap, 18:00


Huhogás hogy értve? Melegen vagy hidegen?

alfatone írta:
Szabb1 írta: Írtam nem olyan régen, hogy olyan jelenség tapsztalható, hogy hidegen ingadozik az alapjárat. A szerelõ azt mondta, hogy alapjárati motor? tisztításával többnyire orvosolható.

Nos megtörtént a tisztítás, de nem sokat változott a helyzet.

Még mindig az a jelenség, hogy hidegen "elejti" az alapjáratot olyan 300-as fordulat körülire, majd felugrik 1000 környékire.

Olyan mintha valaki odalépne a gáznak...

Mitõl lehet ez, mit lehet teni, hogy megszünjön?

Thx.

Nekem is volt. Kicseréltem a kartergáz-szelepet, azóta nincs ilyen. Gázadáskor nem huhog?


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. február 08. vasárnap, 17:20


Szabb1 írta: Írtam nem olyan régen, hogy olyan jelenség tapsztalható, hogy hidegen ingadozik az alapjárat. A szerelõ azt mondta, hogy alapjárati motor? tisztításával többnyire orvosolható.

Nos megtörtént a tisztítás, de nem sokat változott a helyzet.

Még mindig az a jelenség, hogy hidegen "elejti" az alapjáratot olyan 300-as fordulat körülire, majd felugrik 1000 környékire.

Olyan mintha valaki odalépne a gáznak...

Mitõl lehet ez, mit lehet teni, hogy megszünjön?

Thx.

Nekem is volt. Kicseréltem a kartergáz-szelepet, azóta nincs ilyen. Gázadáskor nem huhog?

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. február 08. vasárnap, 09:17


Írtam nem olyan régen, hogy olyan jelenség tapsztalható, hogy hidegen ingadozik az alapjárat. A szerelõ azt mondta, hogy alapjárati motor? tisztításával többnyire orvosolható.

Nos megtörtént a tisztítás, de nem sokat változott a helyzet.

Még mindig az a jelenség, hogy hidegen "elejti" az alapjáratot olyan 300-as fordulat körülire, majd felugrik 1000 környékire.

Olyan mintha valaki odalépne a gáznak...

Mitõl lehet ez, mit lehet teni, hogy megszünjön?

Thx.