- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 09:40
Igazad van, szerintem is a termo nyitási hõmérsékletét azért tanácsos elérnie, nem hiába annyira tervezték.
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 09:40
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 09:11
Tano írta: Nincs ezzel semmi baj szerintem. A motor vezérlés tudja hogy mi neki a jó, és abban az esetben a mûszerfalon függõlegesen áll a mutató, hacsak nem romlott el éppen az de azt meg észrevenni. Itt már nem csak egy bizonyos hõfokon áll középen, mint a régi autóknál, hanem egy bizonyos tartományban.
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 09:07
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 09:01
wagusty írta:szigiimi írta: Sziasztok. Termosztát csere óta néha megszoktam nézni hogy mennyi a vízhõfok. Ha normál tempoban utazok/120-130/ akkor beáll 88-89°ra. Viszont ha tempósabban utazok akkor felmegy 100 fölé is. Nem baj ez ilyen idõben? Nektek esetleg tapasztalat??
Sziasztok!
Hát sajnos korábbi autóimnak köszönhetõen én szinte le sem tudom venni a szemem a víz hõfok mutatóról és meg kell ,hogy mondjam és ezt most sokszorosan lekopogom az én mutatóm beáll függõleges helyzetbe és semmi nem tudja kirángatni abból.
Remélem ez így is marad.
Eddig 310eKm van benne és 120ekm-t (2éve vettem) én tettem bele de a vizpumpák nem lettek cserélve legalábbis amióta nálam van és minden OK.
Ezt is lekopogom
Szerintem a te esetedben valami még nincs rendben de nem akarom az ördögöt a weboldalra festeni.
üdv
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 08:52
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 08:45
Elküldve: 2009. március 26. csütörtök, 00:16
szigiimi írta: Sziasztok. Termosztát csere óta néha megszoktam nézni hogy mennyi a vízhõfok. Ha normál tempoban utazok/120-130/ akkor beáll 88-89°ra. Viszont ha tempósabban utazok akkor felmegy 100 fölé is. Nem baj ez ilyen idõben? Nektek esetleg tapasztalat??
Elküldve: 2009. március 25. szerda, 18:51
Elküldve: 2009. március 19. csütörtök, 10:20
Elküldve: 2009. március 18. szerda, 21:05
Elküldve: 2009. március 18. szerda, 20:25
Elküldve: 2009. március 18. szerda, 12:03
Macsek írta:Hori írta:Macsek írta:dfle írta: Én nem voltam ott, apám vitte az Nt autóhoz, ahol kicserélték a termosztátot, majd eljött és ugyanúgy vissza hûlt a víz hõfoka, ami után vissza vitte, gépre tették és azt mondták, hogy a "kályhát" hozta ki hibásnak, ami ezeknél a dízeleknél segít üzemi hõfokra melegíteni és ott tartani a vizet!
Ez akkor most butaság??????? Mert mi a szerepe a "kályhának"? Ha nem az, akkor mi lehet a bûnös??????????
Én megpróbálnám,amit itt többen mondanak,és nekem is az volt,hogy mindkét termosztátot kell cserélni,de az egr termosztáttal kezd,90%ban az a rossz!
Nekem pont az egr termosztát volt jó és a nagy ment tönkre
És az egr meg lett nézve,hogy jó-e?
Nekem is azt cserélték elõször,csak azért kérdezem! Mert nekem sem lett jó,csak a nagy termosztát csere után!
Elküldve: 2009. március 18. szerda, 11:37
Hori írta:Macsek írta:dfle írta: Én nem voltam ott, apám vitte az Nt autóhoz, ahol kicserélték a termosztátot, majd eljött és ugyanúgy vissza hûlt a víz hõfoka, ami után vissza vitte, gépre tették és azt mondták, hogy a "kályhát" hozta ki hibásnak, ami ezeknél a dízeleknél segít üzemi hõfokra melegíteni és ott tartani a vizet!
Ez akkor most butaság??????? Mert mi a szerepe a "kályhának"? Ha nem az, akkor mi lehet a bûnös??????????
Én megpróbálnám,amit itt többen mondanak,és nekem is az volt,hogy mindkét termosztátot kell cserélni,de az egr termosztáttal kezd,90%ban az a rossz!
Nekem pont az egr termosztát volt jó és a nagy ment tönkre
Elküldve: 2009. március 18. szerda, 11:05
Macsek írta:dfle írta: Én nem voltam ott, apám vitte az Nt autóhoz, ahol kicserélték a termosztátot, majd eljött és ugyanúgy vissza hûlt a víz hõfoka, ami után vissza vitte, gépre tették és azt mondták, hogy a "kályhát" hozta ki hibásnak, ami ezeknél a dízeleknél segít üzemi hõfokra melegíteni és ott tartani a vizet!
Ez akkor most butaság??????? Mert mi a szerepe a "kályhának"? Ha nem az, akkor mi lehet a bûnös??????????
Én megpróbálnám,amit itt többen mondanak,és nekem is az volt,hogy mindkét termosztátot kell cserélni,de az egr termosztáttal kezd,90%ban az a rossz!
Elküldve: 2009. március 18. szerda, 08:22