státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 21:34


Amúgy sztem durván nehéz az e46-os... az új 5ös csak pár kilóval nehezebb, és azért jóval nagyobb. Persze annak valahogy az egész orra aluból van.

Multkor egy Seat Ibiza Cupra nyomatott nagyon mellettem, és azért láthatóan jobban gyorsult...(annyira azért nem, hogy be is tudjon vágni elém ) aztán megnéztem, és ott 180LE párosodik ~1100kilóval... érthetõ, hogy jobban megy

A kedvenceim meg a E220-as CDI mercik, azokat mindig sikerül pályán lenyomni

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 21:32


csu2 írta: Sziasztok!

Feldobnék, egy majdnem off dolgot...
Egy ismerõsõmnek egy 91-es opel calibrája, a 150 lóerõs, 16 szelepes, kiprobálta az enyémet (2002-es 330ci,automata), és a hátam mögött, azt mondta, hogy ha az övé nem is, de a 4x4-es 204 lóerõs, turbós calibra lenyomja az enyémet is. A neten találtam pár videót, kaptak a bömösök hideget is és meleget is. Vélemény?


Hát bizony jól mennek a calibra-k. Még a sima 2 ezres 8 szelepes is (115 ló) meg a 16 szelepes 150 lovas is. a turbo is jól megy csak azon állandóan széthullik a difi meg a kardán, mert gyenge a motorhoz.

A légellenállásuk nagyon jó, cw 0.29 és ezek egy 17-18 éves autók

Én mentem anno a VTi-vel 150 lovas ellen és nagyon jól ment.

Ha jól emlékszem 6.9 körûl tud 100-at a turbo calibra.

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 21:23


Ha már benzines, akkor legalább a 28i, a 20i-t a 20d simán kenterbe veri teljesítményben is(ha már ez számít), fogyasztásban meg össze se lehet hasonlítani! 12l-14l vs. 5l-6l!
Arról nem beszélve, hogy a 20i fogyaszt annyit, mint a nála lényegesen erõsebb 28i!
Persze ha már benzines, legyen minél nagyobb!
Félreértés ne essék én kamálom a benzines verdákat(már csak azom van), de ez, hogy a dízel ilyen béna mert nagy a hangja, meg csak 4 hengeres, ez szánalmas!
A BMW csinálja a legjobb dízelmotorokat ma a világban!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 20:18


Kitalalta ki hogy a dizel hasznaltba dragabb, nezz mar utana

Perszehogy en is szivesebben vettem volna 328i-t, feeling, 6 henger, benyakpower stb.......


de az tuti hogy a paci fele 320i-t a 320d chippelt elveri

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 18:57


Használauto.hu-n a benzines 330i drágább mint a 330d!
Akkor szerintem hamar megtérül, ráadásul a felével is beéri. A benzines is úgy jó ha megpiszkálják. Lásd a 3.2 M-es motort. Az a vég amit abból a szívómotorból kihoztak. Ha az új 335d nézed plusz hozzá a chippet, meg egy kis optimalizálás és máris azon a teljesítményen van mint az M-es(e-46) csak kb kétszer nagyobb nyomatékkal. Én is örülnék ha nem kerepelne az olajkályha a motortérbe, hanem 6 henger benzin lenne, de a fogyasztásuk nekem sok. Feelingre ez is megteszi!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 18:16


Szerintem meg teljesen mind1,h benzines v. dizel.
A 6 HENGER A LÉNYEG

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 18:06


Calibra témában annyi tapasztalatom van, hogy egyszer állunk az Alkotáson a lámpánál a sógor E36 28i-ben. Sárgánál kerékcsikordulás, erre õ is nyomott egy padlót. Mögöttünk füstölõ gumikkal evickélt két calibra, akik versenyeztek.
Persze nyílván nem a 4x4-es változat, azzal nem akadtam még össze.
Amúgy egy kis súlyú pörgõs japán autóval szemben (itt nem suzukira hanem subarura gondolok) a 1,5 tonnás BMW-nek esélye sincs 100-ig.

A dízelben engem zavar a gázreakció, az a turbó miatt mindig lassabb. Most az autógyárak a dízeleket fejlesztik, felfedezték a benne rejlõ tartalékokat. De a hatalamas kereslet a dízel iránt felnyomta a gázolaj árát a világpiacon, és ha ez tovább növekszeik, csökkenni fog a gazdaságossága a benzineshez képest. Arról nem is szólva, ha használt autóban gondolkodunk, nagy az árkülönbség. Nagyon sokat kell menni évente, hogy megtérüljön.


státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 17:33


ÁÁÁ... rossz téma

Sajnos akármennire imádom a 20d-met valahogy mindig ott motoszkál a fejemben egy benzines hathengeres gondolata... pedig sztem már többet kihoznak a dieselekbõl. Most voltam Ausztriában anyám 530i-jével, és nem éreztem akkora különbséget a 320d-m és e között, de valahogy a turbot csalásnak érzem... az igazi teljesítményt szívómotorból kell kihozni.

Vezettem X5-st 3.0d-t, az viszont úgy ment mint az állat! És abba a hang is rohadtul passzolt! De Limousine-ba vagy Coupé-ba szivóbenzin, csak fogyasztanának kicsit kevesebbet

Amúgy a dieselnél csak az alapjárati remegés/kattogás zavar, menet közben imádom a turbo sûvítését.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 17:20


Sziasztok!

Feldobnék, egy majdnem off dolgot...
Egy ismerõsõmnek egy 91-es opel calibrája, a 150 lóerõs, 16 szelepes, kiprobálta az enyémet (2002-es 330ci,automata), és a hátam mögött, azt mondta, hogy ha az övé nem is, de a 4x4-es 204 lóerõs, turbós calibra lenyomja az enyémet is. A neten találtam pár videót, kaptak a bömösök hideget is és meleget is. Vélemény?

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 17:05


Hát igen, ha autó akkor BENZIN!!! (bár az új dieselek már nagyon ott vannak) de benya forever!

És Petike hsz-e (BMW= benzin + 6 henger) rányomta bélyegét, 320i lesz...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 16:58


BMW=benzin + 6 henger

...ennyi, errõl nincs is értelme vitát nyitni, szerintetek, ha tehetném nem egy 330i-t vezetnék, ez van, 20d-re futja, félre ne értsen senki, k..va jó kis autók, az enyémben spec van egy Schnitzer tuningmodul is, szóval a menetteljesítményre sem panaszkodhatok, de akkor is csak egy 4 hengeres kistraktor

petike

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 16:35


Én még nem nyitottam itt soha új topicot, és most úgy érzem, hogy itt az ideje egy benzin kontra dizel társalgóra, hiszen ez örök téma volt és lesz is mindíg, habár már vagy ezerszer megtárgyaltuk, hogy kinek a pap, kinek a papné.

Szóval szertintem az I.-es swit gti lenyomja a 320d-t...még a chip-es Viktor_E46-ét is


Értem én, hogy nem igazán lehet a turbó dízeleket összehasonlítani a szívó benzinesekkel, de egy igen fontos tényt nem szabad elfelejteni. A benzines sportosabb,pörgõsebb, strapabíróbb = jobb [/b]