autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 22:08


Neo954 írta:
Pintyi86 írta:
Neo954 írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.

Üdv.:Neo


Szia !

M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail

Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.

a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.


Szia!

Hát én tuti nem öntenék semmi ilyesmit a motorolajhoz. Aztán majd kifordul belőle a motor....

A nívópálca szivárgást alul gondoltam ahol a kartelbe csatlakozik kép

Hát ahogy elmondtad én is egy véleményen vagyok a szerelőddel.

Ha a váltót úgyis leveszitek akkor már hátrafelé szerintem ki lehet varázsolni a kartelt és akkor megoldható a tömítés csere.

Érdekes, hogy a 4 hengeres motornál nehezebb leszedni a kartelt mint pl nálam a 6 hengeres hosszabb blokknál.

Üdv.:Neo

hello.nekem is 316i van e 46 epp a mult heten orvosoltam egy hasonlo hibat,nekem is ugy latszot h az olajteknonel szivarog az olaj,de miutan letisztituk latszot h nem onnan csak epp ott folyt le.ott ahol van a lanc a vezerles ott folyt ott kellet tomitest cserelni.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 22:06


Pintyi86 írta:

Szia !

M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail

Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.

a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.

Szia!
A váltóból a kardán felé és a váltó rudazatnál, valamint a tolató lámpa kapcsolónál szokott folyni az olaj. Mindkettő a motor átellenes oldalán van, a kapcsoló oldalt. Ezekhez nem kell kivenni a váltót!
Az olajba semmiféle tömítő "csodaszert" nem öntenék, ugyanez áll a hűtőre is! Szerintem az olajteknő tömítés cseréért nem kell kivenni a motort, de az biztos, hogy kissé meg kell emelni a bölcső miatt. (én legalábbis így tudom....)
hil



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 22:05


Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia,
Olajteknő tömítés cseréhez nem kell kivenni a motort, de megemelni igen (ha kell van hozzá célszerszámom). Enyimen már szedtem le az olajteknőt, az biztos h nem 5 perces munka, de meg lehet csinálni akna nélkül is. Mindenképp vegyél új tömítést - Reinz v Erling - én körbekentem Locite 5920-al, nem bántam meg.

Ahogy többiek is írták, sok helyen ereszthet, ha a szelepfedélnél látsz olajfolyást, érdemes azzal kezdeni, jóval egyszerűbb munka, mint az olajteknő. Ide nem kell új tömítés sem, viszont alaposan meg kell pucolni a régit, vékonyan megkenni Loctite 5920-al - veztengelyek félkörívében mehet vastagabban is - majd szépen visszatenni a helyére, így tuti nem fog ereszteni a szelepfedeled.


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 21:50


Pintyi86 írta:
Neo954 írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.

Üdv.:Neo


Szia !

M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail

Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.

a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.


Szia!

Hát én tuti nem öntenék semmi ilyesmit a motorolajhoz. Aztán majd kifordul belőle a motor....

A nívópálca szivárgást alul gondoltam ahol a kartelbe csatlakozik kép

Hát ahogy elmondtad én is egy véleményen vagyok a szerelőddel.

Ha a váltót úgyis leveszitek akkor már hátrafelé szerintem ki lehet varázsolni a kartelt és akkor megoldható a tömítés csere.

Érdekes, hogy a 4 hengeres motornál nehezebb leszedni a kartelt mint pl nálam a 6 hengeres hosszabb blokknál.

Üdv.:Neo

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 21:22


Neo954 írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.

Üdv.:Neo


Szia !

M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail

Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.

a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 21:09


hil írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?

Szia!
Az olajszint érzékelő tömítés nem egy sima "o" gyűrű. Persze lehet próbálkozni.... Az, hogy indítás után egy percig sárga kanna van, az nagy valószínűséggel jeladó hibáját is jelentheti, amiből ha veszel, csak Hella gyártmányút érdemes, igaz nem olcsó, de többi pénzkidobás. (én kétszer estem ebbe a hibába, tehát ez saját tapasztalatom)
hil



Szia !

Ha rossz lesz vagy már most az, akkor én is a Hellát venném 33.000 körül van. de azon is gondolkodtam nem-e az olaj ette meg a csatlakozót a sok olaj ami ki folyt mert ha tényleg az olajteknőből jön az olaj ?

Te cseréltél már ilyen tömítést ? tényleg ki kell emelni hozzá a motort ? vagy kompletten ki szedni ? pedig ott van az alján !
tudom én is hasonlóhibába estem a légtómegmerővel amit én is 2x vettem mert csak a Bosch lett jó bele.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 20:07


Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?

Szia!
Az olajszint érzékelő tömítés nem egy sima "o" gyűrű. Persze lehet próbálkozni.... Az, hogy indítás után egy percig sárga kanna van, az nagy valószínűséggel jeladó hibáját is jelentheti, amiből ha veszel, csak Hella gyártmányút érdemes, igaz nem olcsó, de többi pénzkidobás. (én kétszer estem ebbe a hibába, tehát ez saját tapasztalatom)
hil




Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 20:07


Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.

Üdv.:Neo

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 19:48


Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?