- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 22:08
Neo954 írta:Pintyi86 írta:Neo954 írta:Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.
legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.
Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.
nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?
Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.
Üdv.:Neo
Szia !
M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail
Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.
a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.
Szia!
Hát én tuti nem öntenék semmi ilyesmit a motorolajhoz. Aztán majd kifordul belőle a motor....
A nívópálca szivárgást alul gondoltam ahol a kartelbe csatlakozik kép
Hát ahogy elmondtad én is egy véleményen vagyok a szerelőddel.
Ha a váltót úgyis leveszitek akkor már hátrafelé szerintem ki lehet varázsolni a kartelt és akkor megoldható a tömítés csere.
Érdekes, hogy a 4 hengeres motornál nehezebb leszedni a kartelt mint pl nálam a 6 hengeres hosszabb blokknál.
Üdv.:Neo
hello.nekem is 316i van e 46 epp a mult heten orvosoltam egy hasonlo hibat,nekem is ugy latszot h az olajteknonel szivarog az olaj,de miutan letisztituk latszot h nem onnan csak epp ott folyt le.ott ahol van a lanc a vezerles ott folyt ott kellet tomitest cserelni.