Elküldve: 2008. november 04. kedd, 09:59
Elég szép ára van ennek a kupénak. Túlárazott talán. 2 évvel ezelõtt vettem ugyanilyen évjáratút párszázzal olcsóbban. (fekete bõr, fabetét, multikormány, 18-as gyári m-es felni, nagynavi) Nem garantált (csak a saját itélõképességemre hagyatkoztam) ~85e km-el (én olyan 150e néztem ki belõle), a bõrkormyány elég kopott volt és a bõrüllés a ki-be szállástól egy kicsit, viszont minden más rendben volt. (a bõrülés nem tudom milyen gyorsan kopik, a kormány valószínûleg lassabban az üllésnél) Viszont, minden más rendben volt, még a gyári féktárcsák voltak rajta (soha nem szedte le senki - a saját régi szerelõm ezt bizonygatta - jóval a megvétel után). A tippem az, hogy az üllés aránylag gyorsan kopik (festék csak, nem szakadás), a kormányt viszont elõttem valaki kicserélte (fabetétes m-es mulitra). Az ajtót senki nem bontotta meg, és fabetétes, és gyönyörû a belsõ a bõr mindenhol, persze kivül is rendben volt, és a motorháztetõ alatt is minden ok volt. (olajat a nem eszik egyáltalán és nem füstõl, egyenletesen jár a motor, többször átnézettem rendesen több helyen is). A véleményem is az, hogy lehet 50e km alatt is rettenetes állapotba hozni egy autót és 200e km-el is lehet venni egészségeset (pláne a nagyköbzentis szivót, amit nem kell pörgetni és talán tovább bírja).