- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 13:59
anubisz írta:tyuuu írta:YELLOW írta:nickname írta:YELLOW írta:Szepy01 írta: Sziasztok
Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.
szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.
Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"
Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.
nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.
Sziasztok. Én nem tudok segíteni a kérdésben,de valami hasonló problémám van. az egyik kulcsom egyátalán nem mükődik(egyik pillanatról a másikra adta meg magát) . A másik kulcsban cseréltek egyszer "aksit" és az is kezd meghalni. kb 1órát működik az után hogy leállítóm az autót...
Valakinek ötlete?
előre is köszi
Végig kell járni a létrát. Előbb az akku ellenőrzése, ugyanis van aki sima 3v elemet basz bele, ami előbb utóbb lemerül, nem töltődik mint az alaplap ellem. Aztán a gombok ellenőrzése, jó e a kontakt, nincs e elkoszolódva, aztán az újra tanítás.
a sorrendet felcserélheted. Nem árt nyomt. áromk. tisztítóval átfújni, bár ez esetben én az elemet előtte kiforrasztanám, jobb az óvatosság. Ezek után már nagyjából el is fogynak a halandó ember lehetőségei.már ha nem a GM, vagy az antenna vevő,és azok járulékos moduljai szartak be, de az ritka.
A történet a következö: A volt tulaj mivel egy kulcsos az autó elment bevásárolni egy bevásárló központba. Mikor sikerült neki a bevásárlás felnyitotta az autó hátulját a kulcsot meg a hátsó szélvédő alá tette a gumigléderre és mikor sikeresen bepakolt rávágta a hátulját. Mivel egykulcs volt hozzá nem volt más megoldás ki kellet piszkálnia. Ezt megtette egy nagy batár csavarhúzóval kifeszitette a kulcsot a csomagtér ajtaja alól. Na ekkor törte össze a kulcsot. Szóval a történet ez sajna.