- autója adatai
- Széria: 1
- Típus: E82
- Kivitel: Coupe
- Modell: 125i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2014. március 07. péntek, 23:50
compact írta:MattM325 írta:rece65 írta:compact írta:rece65 írta:compact írta:
Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.
Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...
Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.
Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..
Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a
Szardobálózás helyett vedd már a fáradtságot és hívd fel mond el neki, hogy mi bajod van, viheted padra és garanciát is vállal.
Mutass még egy olyat aki bármilyen teljesítménynövelésre garanciát vállal!
Ennyire fáj, hogy valakinek bejött ami neked nem vagy miért csípi ennyire a szemed a dolog?
Inkább idézek.
"Német partnerünk rendelkezik azokkal az engedélyekkel, amik lehetővé teszik azt, hogy garanciát adjon a termékeire, amely 1-2-3 évre szólhat. Ez természetesen, pénzbe kerül." "
Ami még lényeges a sok tuningcsoda között, ha valamilyen dobozkához, vagy Chiphez nem lehet garanciát vásárolni, akkor az nem egy profi tuningolás, mert ha az lenne, akkor a háttérben lenne egy biztosítótársaság aki tuningoláshoz adná a nevét. Nálunk ilyen a svájci RSA Biztosító társaság "
Ez lenne a garancia? Kötnek rá biztosítást?
Nekem fáj? Miért fájna? Honnan tudod, hogy nekem mi jött be és mi nem?
Most már tényleg jobb ha felkeresed a Sógorodat és elmész vele audit venni.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 07. péntek, 23:52