MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 23:50


compact írta:
MattM325 írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.

Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..

Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a

Szardobálózás helyett vedd már a fáradtságot és hívd fel mond el neki, hogy mi bajod van, viheted padra és garanciát is vállal.
Mutass még egy olyat aki bármilyen teljesítménynövelésre garanciát vállal!
Ennyire fáj, hogy valakinek bejött ami neked nem vagy miért csípi ennyire a szemed a dolog?


Inkább idézek.
"Német partnerünk rendelkezik azokkal az engedélyekkel, amik lehetővé teszik azt, hogy garanciát adjon a termékeire, amely 1-2-3 évre szólhat. Ez természetesen, pénzbe kerül." "
Ami még lényeges a sok tuningcsoda között, ha valamilyen dobozkához, vagy Chiphez nem lehet garanciát vásárolni, akkor az nem egy profi tuningolás, mert ha az lenne, akkor a háttérben lenne egy biztosítótársaság aki tuningoláshoz adná a nevét. Nálunk ilyen a svájci RSA Biztosító társaság "
Ez lenne a garancia? Kötnek rá biztosítást?
Nekem fáj? Miért fájna? Honnan tudod, hogy nekem mi jött be és mi nem?
Most már tényleg jobb ha felkeresed a Sógorodat és elmész vele audit venni.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 07. péntek, 23:52

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 23:43


compact írta:
MattM325 írta:
compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.


Így van, a lényegre rögtön rátapintottál, a BMW dugattyúja már széria állapotban is ha keményen hajtva van akkor repedezik ha pedig hozzá van nyúlva vagy egy picit is szarabbak a befecskendezők és úgy van hajtva akkor gyönyörű szépen olvadoznak elfelé. Ez csak egy gyenge pont a nagyon sok közül.
Amikor én a BMW-vel el akartam azt játszani, mint az audival akkor egy idő után úgy éreztem, hogy zárt ajtókon kopogtatok, mivel senki nem tudott mondani egy normális konfigot amivel el lehetett volna indulni mindenki azt mondta, hogy örüljek, hogy ilyen fasza ne bántsam, nincs kijárt út nincs semmi amin el lehet indulni és összességében nem is bírják a kemény nyúzást ezek a motorok és nem is nagyon ért hozzá itt senki. Pár hónap keresgélés után meguntam, én nem fogom kifizetni a tanulópénzt senkinek. Beláttam, hogy ez van csak akkor nem értem mire van elszállva a sok BMW-s.
Pár nappal ezelőtt bekérdezett valaki a chipről és azóta itt sír mindenki, hogy nem szabad hozzányúlni, mert ez meg az megdöglik.
Ez egy stabil rendszer? Valakinek biztos az...
Én űzöm amíg lehet, örülök neki amíg lehet aztán visszatérek a jól kijárt gondmentes útra ahol nem kell azt várni, hogy mikor mi döglik meg mert egy kicsit meghajtottam.



A hozzá nem értés nem jelenti azt, hogy nem lehet. Nekem 5 BMW-m volt eddig, egyiket sem kellett megbontani, illetve egyet olajszivárgás miatt, 480e km volt benne, hibátlan dugattyúkkal, igaz mind 6 hengeres volt + egy 20d. De azt se mondja nekem egy kobold kókler sem, hogy a 4 hengeres nem bírja, van az ismeretségemben olyan akinek 18i-je van és kompresszort szerelt rá, 200le körüli. Napi használatban van 4 éve (100e km. feletti futás) és köszöni szépen egyben vannak a dugattyúi. Túl sokat vagy együtt a Sógoroddal.



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 23:25


MattM325 írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.





Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..


Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a


Szardobálózás helyett vedd már a fáradtságot és hívd fel mond el neki, hogy mi bajod van, viheted padra és garanciát is vállal.
Mutass még egy olyat aki bármilyen teljesítménynövelésre garanciát vállal!
Ennyire fáj, hogy valakinek bejött ami neked nem vagy miért csípi ennyire a szemed a dolog?



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 23:22


MattM325 írta:
compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.


Így van, a lényegre rögtön rátapintottál, a BMW dugattyúja már széria állapotban is ha keményen hajtva van akkor repedezik ha pedig hozzá van nyúlva vagy egy picit is szarabbak a befecskendezők és úgy van hajtva akkor gyönyörű szépen olvadoznak elfelé. Ez csak egy gyenge pont a nagyon sok közül.
Amikor én a BMW-vel el akartam azt játszani, mint az audival akkor egy idő után úgy éreztem, hogy zárt ajtókon kopogtatok, mivel senki nem tudott mondani egy normális konfigot amivel el lehetett volna indulni mindenki azt mondta, hogy örüljek, hogy ilyen fasza ne bántsam, nincs kijárt út nincs semmi amin el lehet indulni és összességében nem is bírják a kemény nyúzást ezek a motorok és nem is nagyon ért hozzá itt senki. Pár hónap keresgélés után meguntam, én nem fogom kifizetni a tanulópénzt senkinek. Beláttam, hogy ez van csak akkor nem értem mire van elszállva a sok BMW-s.
Pár nappal ezelőtt bekérdezett valaki a chipről és azóta itt sír mindenki, hogy nem szabad hozzányúlni, mert ez meg az megdöglik.
Ez egy stabil rendszer? Valakinek biztos az...
Én űzöm amíg lehet, örülök neki amíg lehet aztán visszatérek a jól kijárt gondmentes útra ahol nem kell azt várni, hogy mikor mi döglik meg mert egy kicsit meghajtottam.



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 20:40


rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.





Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..


Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 20:34


compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 20:31


compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.





Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 20:14


compact írta:

Igen, ezt éppen kérdezni akartam én is az előttünk lévő beszélgetőktől, hogy mit is vettek ki, ha nem lett belerakva semmi?
A gyári motorvezérlő van felülirva, ez nem p box.
Az a baj, hogy túl sok a kamumester és már mindenki tud autót szerelni, meg tuningolni és a sok ilyen ember között elvész az a maréknyi normális ember aki valóban érti is a dolgát és nem tákolnak mindent mindennel.
Sajnos a hülyék holtbiztosak a hülyeségükben, az irigy emberekről ne is beszéljünk. Ilyen világot élünk sajnos...



Szia!
kár, hogy nem linkelted be az utolsó írásomban tett javítást is a kivétellel, berakással kapcsolatosan. Abban ott a válasz kérdésedre.
hil



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:30


rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 07. péntek, 18:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:20


compact írta:
rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!



Igen, ezt éppen kérdezni akartam én is az előttünk lévő beszélgetőktől, hogy mit is vettek ki, ha nem lett belerakva semmi?
A gyári motorvezérlő van felülirva, ez nem p box.
Az a baj, hogy túl sok a kamumester és már mindenki tud autót szerelni, meg tuningolni és a sok ilyen ember között elvész az a maréknyi normális ember aki valóban érti is a dolgát és nem tákolnak mindent mindennel.
Sajnos a hülyék holtbiztosak a hülyeségükben, az irigy emberekről ne is beszéljünk. Ilyen világot élünk sajnos...



Bővebb véleményedre is kíváncsi lennék,amiket tettem fel kérdéseket,válaszolnál rá?
Azok véleménye az érdekes aki gyakorlatban is csináltattak már ilyet vagy hasonlót,nem csak hallottak róla!
Én eddig csak hallottam róla ezért érdeklődöm!!


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:16


rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!



Igen, ezt éppen kérdezni akartam én is az előttünk lévő beszélgetőktől, hogy mit is vettek ki, ha nem lett belerakva semmi?
A gyári motorvezérlő van felülirva, ez nem p box.
Az a baj, hogy túl sok a kamumester és már mindenki tud autót szerelni, meg tuningolni és a sok ilyen ember között elvész az a maréknyi normális ember aki valóban érti is a dolgát és nem tákolnak mindent mindennel.
Sajnos a hülyék holtbiztosak a hülyeségükben, az irigy emberekről ne is beszéljünk. Ilyen világot élünk sajnos...




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:15


rece65 írta:


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!

[/quote]
Igen, rosszul fogalmaztam: visszaírni vagy átírni, módosítani stb és valóban nem kivenni, de ez már részlet kérdés. Bár van olyan autó, amiben a tárolót cserélik (pl: eprom),abból lehet kivenni.
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:13


compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:08


hil írta:
rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:05


rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.