Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 20:24


BarG írta: Meg azt nem értem, miért szégyelli mindenki, hogy hol történt a csippelés?! Mert nem közli senki sem.


Ja, erre sztem sokan kiváncsiak, többek között én is. És mennyire voltak profik akik csinálták? Mármint mennyire tûnt hozzáértõnek, mert gondolom mindenki vérprofinak vallja magát...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 19:17


Robinson írta: Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.

Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung

facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..


Hali,
Ha megírnád, hogy hány km van a masinádban, ezáltal válna igazán hasznossá az infód. Ha nem újonnan vetted, akkor ebbõl mennyi a Tiéd, etc.
üdv

Meg azt nem értem, miért szégyelli mindenki, hogy hol történt a csippelés?! Mert nem közli senki sem.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 13:08


Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.

Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung

facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. szeptember 20. vasárnap, 09:33


George írta:
Csum írta: sziasztok van valakinek chippelve automatája?
az érdekelne,hogy a váltót is rá tudják hangolni a chipllelésre és bírni fogja vagy sem? sima chippelés érdekel box nem!


Szia!

Van itt egy srác a városba annak chipes az automata.
3-4 éve van benne, semmi gond.
Nagyon érezhetõ a különbség az enyém /alap/hoz képest.
Azonos szakaszon mérve az enyém 120ig az övé 140ig gyorsul.
Itt ajkán csinálták, egy jónevû tuningcég egyedüli magyarországi programja..

Ha érdekel megtudakolom mennyi az annyi

George


rendben megköszönném, mag azt is ha tudnál valami elérhetõséget is szerezni...

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 20. vasárnap, 06:06


Csum írta: sziasztok van valakinek chippelve automatája?
az érdekelne,hogy a váltót is rá tudják hangolni a chipllelésre és bírni fogja vagy sem? sima chippelés érdekel box nem!


Szia!

Van itt egy srác a városba annak chipes az automata.
3-4 éve van benne, semmi gond.
Nagyon érezhetõ a különbség az enyém /alap/hoz képest.
Azonos szakaszon mérve az enyém 120ig az övé 140ig gyorsul.
Itt ajkán csinálták, egy jónevû tuningcég egyedüli magyarországi programja..

Ha érdekel megtudakolom mennyi az annyi

George

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. szeptember 19. szombat, 17:55


Csum írta: sziasztok van valakinek chippelve automatája?
az érdekelne,hogy a váltót is rá tudják hangolni a chipllelésre és bírni fogja vagy sem? sima chippelés érdekel box nem!


A lenyeg hogy 400nm fole ne irasd mert az kicsinalja a valtot

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. szeptember 19. szombat, 13:30


sziasztok van valakinek chippelve automatája?
az érdekelne,hogy a váltót is rá tudják hangolni a chipllelésre és bírni fogja vagy sem? sima chippelés érdekel box nem!


státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 15. kedd, 13:00


akkor mar ertem miert vagy lelkes.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. szeptember 15. kedd, 12:51


csu2 írta: nekem meg mindig nem egyertelmu, hogy melyik volt a gyorsabb.


A 320i automata ( 170lovas ) nezetebol van felveve , es szereny szemelyem a 320d manual a masik.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 15. kedd, 11:47


nekem meg mindig nem egyertelmu, hogy melyik volt a gyorsabb.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. szeptember 14. hétfő, 20:03


OFF:

csu2 írta: nemtom, mit kéne látni a videókon? hogy egy 320d legyorsul egy másikat? mi köze ennek az automatához? atrakod s-be és váltogatsz amikor akarsz. a váltás sebessége nem annyival lassabb, viszont van, hogy versenyszempontból nem a legjobbkor vált. meg szubjektiven, ez nem éri meg a karó rángatását. városban fõleg nem


Azt akartam erzekeltetni hogy 170 lovas benyak automataval osszehasonlitva a kezi 150 lovas dizel manualhoz kepest.
Mivel ezt probaltuk nincs mas anyagom.
Raadasul sport fokozatba mert ha megfigyeled 6500ig porgeti le.

EN is vezettem automatat SOT az emlitett benyast is es nagyon kafa meg minden csak azt mondtam E46 nal valahogy lassu.....
A kenyelem, komfort viszont nagyon jo !


ON:

EN is evente tobbszor nekifutok a chip kerdesnek es mindig visszakanyarodok a nemkellhez.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 14. hétfő, 13:50


nem kell jopofizni, dobd at egy "torolt uzenetek" topikba, aztan ha nagyon erdekel akkor elolvasom vegre vegig a szabalyzatott es talalgatok miert kerult oda. de azon gondolkozni, hogy hova irtam, ide vagy az e39-re, vagy valahova mashova, mondjuk egy (nekem) fontos beirast, ne kelljen mar noteszt vezetni rola. beke.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 14. hétfő, 13:47


Idézet: peldaul nyiss egy "automata vs manual hulyeknek" topikot es dobald bele ami zavar, es irj egy anyazos levelet, hogy ne legyunk lustak uj topikot nyitni. beszelgetes kozban gyakran megesik, hogy elmegy egy kisse eltero iranyba a fonala, de ez szerintem tok normalis. es ha tetszik, ha nem, akkor is az a velemenyem, hogy kitorolni hozzaszolasokat jelzes nelkul, azotak amelyek nem sertik a joizles hatarat, nem okes. kidobsz kitiltasz nem zavar. ha minden olyan dolog, mint pl. az, hogy 10 portal, 50 beriasa kozol a regiek kozul mit miert vagtak ki, utanajarnek es megjegyeznem, csak idegroncs kisgazda lehetnek.


Most ne kezdjünk errõl offolni, de szerintem megértheted, hogy nap mint nap ez nem megy. Volt olyan topic, ahol közölve voltak a törlések, moderálások, de meg lett szüntetve, mert nagyon unalmas volt már. Nekem is van jobb dolgom mint mindenkinek jópofizni, ezért nem is teszem. Megpróbáltam, de nem lehet. Majd egyszer próbáld ki.

Idézet: ..a chip tuning-automata váltó dolog nagyon is összefügg, szóval lehet meg kellett volna tartani ezeket a hozzászólásokat. Nem éppen szívmelengetõ dolog majd 400e Ft-t kifizetni egy váltófelújításra chip miatt. Saját tapasztalat, és sajnos nagyon is igaz ezekre a szemét hulladék GM váltókta, hogy nem bírják a nyomatékot


Ezzel egyet értünk, de az off már nem errõl szólt, hanem arról, hogy ki melyiket miért és hogyan preferálja. Abban is egyet értünk, hogy az meg már nem ide való?

Na de tényleg ne offoljunk, lássátok egy picit a másik oldalt is plíz!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 14. hétfő, 13:41


csu2 írta: peldaul nyiss egy "automata vs manual hulyeknek" topikot es dobald bele ami zavar, es irj egy anyazos levelet, hogy ne legyunk lustak uj topikot nyitni. beszelgetes kozban gyakran megesik, hogy elmegy egy kisse eltero iranyba a fonala, de ez szerintem tok normalis. es ha tetszik, ha nem, akkor is az a velemenyem, hogy kitorolni hozzaszolasokat jelzes nelkul, azotak amelyek nem sertik a joizles hatarat, nem okes. kidobsz kitiltasz nem zavar. ha minden olyan dolog, mint pl. az, hogy 10 portal, 50 beriasa kozol a regiek kozul mit miert vagtak ki, utanajarnek es megjegyeznem, csak idegroncs kisgazda lehetnek.


...a chip tuning-automata váltó dolog nagyon is összefügg, szóval lehet meg kellett volna tartani ezeket a hozzászólásokat. Nem éppen szívmelengetõ dolog majd 400e Ft-t kifizetni egy váltófelújításra chip miatt. Saját tapasztalat, és sajnos nagyon is igaz ezekre a szemét hulladék GM váltókta, hogy nem bírják a nyomatékot .

petike

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 14. hétfő, 13:23


peldaul nyiss egy "automata vs manual hulyeknek" topikot es dobald bele ami zavar, es irj egy anyazos levelet, hogy ne legyunk lustak uj topikot nyitni. beszelgetes kozban gyakran megesik, hogy elmegy egy kisse eltero iranyba a fonala, de ez szerintem tok normalis. es ha tetszik, ha nem, akkor is az a velemenyem, hogy kitorolni hozzaszolasokat jelzes nelkul, azotak amelyek nem sertik a joizles hatarat, nem okes. kidobsz kitiltasz nem zavar. ha minden olyan dolog, mint pl. az, hogy 10 portal, 50 beriasa kozol a regiek kozul mit miert vagtak ki, utanajarnek es megjegyeznem, csak idegroncs kisgazda lehetnek.