autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 21:48


bmw320d4 írta:
Petike írta: ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer


Pont tegnap éjszaka teszteltünk egy Schnitzer boxot.
Szûz 20d - Schintzer 20d = 1:1


...az enyémbõl, mikor kivettük, majdnem sírva fakadtam.... , nekem volt mind a 2 fajta Schnitzer boxom, az újabb verzió 100x jobb volt.

petike

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 21:41


SoundkeY írta:
bmw320d4 írta:
Petike írta: ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer


Pont tegnap éjszaka teszteltünk egy Schnitzer boxot.
Szûz 20d - Schintzer 20d = 1:1


hallottam rola. majd vmikor mehetnenk egyet.


Oks De elõtte megjavítom a kéziféket mert 3 napja be van ragadva mindkettõ

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 21:33


bmw320d4 írta:
Petike írta: ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer


Pont tegnap éjszaka teszteltünk egy Schnitzer boxot.
Szûz 20d - Schintzer 20d = 1:1


hallottam rola. majd vmikor mehetnenk egyet.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 21:05


Petike írta: ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer


Pont tegnap éjszaka teszteltünk egy Schnitzer boxot.
Szûz 20d - Schintzer 20d = 1:1

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 19:21


Petike írta:
Garaj írta: Hello.

Van valakinek errõl valamilyen véleménye, hogy érdemes-e megvenni?
G-POWER Leistungskit D-TRONIK III Zusatzsteuergerät inkl. Adapterkabel
330d mit 204 PS und 410Nm, Leistungszuwachs auf ca. 239 PS (176kW) bei 496Nm

Kinéztem e-bay-en, hátha jó áron meg lehet szerezni.


..ez szerintem egy ócska szar szemét box, a 300 Ft-s fajta, csak ráragasztották a g-power matricát , ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer, de inkább írass chipet, ha erõsebb autót akarsz, bár én a helyedben nem nyúlnék ahhoz a hibátlan kevés km-es autóhoz..

petike


Szerintem, ha valódi, akkor 500€ körül van az ára, a g-powa elég nagy név ahhoz, hogy megtartsa az árát.
Ellentmondanék a Steinbauer box ügyébem - olyat ne vegyél! Én vettem, még akkor amikor nagyon új volt a gép, berakták, teligáznál rezonált a gép. Visszamentem, kérdeztem ez mi a nyavaja, mondták, nem tudják. Pénz vissza.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 18:49


Garaj írta: Hello.

Van valakinek errõl valamilyen véleménye, hogy érdemes-e megvenni?
G-POWER Leistungskit D-TRONIK III Zusatzsteuergerät inkl. Adapterkabel
330d mit 204 PS und 410Nm, Leistungszuwachs auf ca. 239 PS (176kW) bei 496Nm

Kinéztem e-bay-en, hátha jó áron meg lehet szerezni.


..ez szerintem egy ócska szar szemét box, a 300 Ft-s fajta, csak ráragasztották a g-power matricát , ha box akkor Schnitzer, vagy Steinbauer, de inkább írass chipet, ha erõsebb autót akarsz, bár én a helyedben nem nyúlnék ahhoz a hibátlan kevés km-es autóhoz..

petike

Garaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz Garaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2010. március 07. vasárnap, 17:51


Hello.

Van valakinek errõl valamilyen véleménye, hogy érdemes-e megvenni?
G-POWER Leistungskit D-TRONIK III Zusatzsteuergerät inkl. Adapterkabel
330d mit 204 PS und 410Nm, Leistungszuwachs auf ca. 239 PS (176kW) bei 496Nm

Kinéztem e-bay-en, hátha jó áron meg lehet szerezni.



Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2010. január 05. kedd, 17:01


Köszi vak vagyok!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 29. kedd, 20:46


bmw320d4 írta:
Robinson írta: Szóval a 150 lovas turbóját Nagy Móki ráfaragni? Ha arról van szó, hogy hosszas munka de jó a vége, akkor én a következõ turbómat lehet, hogy így oldanám meg. Már egy éve "várom", hogy a jelenlegi megdögöljön


Ha már lúd, legyen kövér:
Így kell tölteni egy BMW dieselmotort!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Az érdekes az, hogy az elektromosan vezérelt változó geometria helyett a dupla turbósaknál visszatértek az "elavult" labdás-membrános vezérlésre. Vajon miért?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. december 28. hétfő, 02:47


bmw320d4 írta: A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.


A facelift elõtti?

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:56


MenyusBMW írta:
gabor330d írta: sziasztok itt egy chiptuning a gyakorlatban!

330d touring aut. (gyárilag a 204 le)

http://auto.indavideo.hu/video...0-160__13s


Jól megy a kocsid!!! Ki csinálta? Hogyan tudsz autómatával kettesbõl indulni?


Szép Na majd lemérem ezt én is hehe

státusz gabor330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:11


2. be berakod kézi üzemmódba beváltasz kettesbe és úgy indulsz ,hogy nem nyomod le a pedállal a gombot !

a chip-et egy barátom írta ,de nem foglalkozik amúgy ezzel

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 23:20


Szemy írta:
Zolee írta: Nem értem, viszont érdekel. Hogy kell azt érteni h "a teljesitmenygörbet egy, az origobol huzott egyenes erinti"?


Az origobol kiindulva huzol egy erintöt a teljesitmenygörbehez. Ugy lehet szemleletesen elkepzelni, mintha az y-tengelyt elkezded elforgatni az x-tengely fele. Amikor eleri (erinti) a teljesitmenygörbet, annal a fordulatszamnal kell lennie nyomatekmaximumnak.

Köszi! Mondjuk elég egyértelmû volt amit írtál, de már késõ van...
Ezek szerint Robinson által közölt chipelés elõtti és utáni értékek elég jók:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0

státusz gabor330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2009. november 07. szombat, 21:35


sziasztok itt egy chiptuning a gyakorlatban!

330d touring aut. (gyárilag a 204 le)

http://auto.indavideo.hu/video...0-160__13s

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 20:07


akkor még nem kW alapján adóztunk viszont kint már rég, anno a népautókat ezé butították vissza a TDI-ket

Zolee írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

amit eddig láttam mérést, a bmw + 1 olasz márka mindíg erõsebb volt a forgalmiban beírtnál /nem tuningolt motorral/

Lehet h tekintettel vannak a MO-i viszonyokra (telj. adó stb.) és így akarják kímélni a pénztárcánkat