vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 10:49


Szerintem akkor yellow kedveert irjuk fentre is hozzaszolast, a nem-yellow userek kedveert pedig lentre is
YELLOW írta: igen ismerõsöm!

talán tilos? nekem így átláthatóbb. annyira örülök, hogy itt semmi nem jó hát ez van

szerk: spec nekem jobb lenne, ha mindenki elõre írná, így nem kellene görgetni az idézetet, ha meg érdekel mire írta, mert mondjuk nem vagyok képbe, akkor gördítek és elolvasom... mégsem rinyálok miatta amúgysem ezzel van baj, hanem velem, lassan nem lesz amibe beleköthetnétek... (jut eszembe a 3 pont nem zavar? ... korábban felkiáltó jeleztem, szal ez elõre lépés már)

Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt értem... csak ugye normális használat mellett akár 200ezret vagy többet is elmegy, na most nem tudom menynire kopós rajta az az anyag... mindegy arra gondoltam, hogy pár ilyen égett kuplung szag után vajon elkopik-e... mert akkor beparáztatom a kollégát

ember84 írta: azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


Persze, az ismerõsöd...

De hogy Te mi a francért nem tudsz az idézet ALÁ írni nem tudom felfogni. A vicc az, hogy még oda is pozicionálsz az elejére a kurzorral, és gondolom még nyomsz is néhány entert, hogy letold az idézetet

Szerintem akkor yellow kedveert irjuk fentre is hozzaszolast, a nem-yellow userek kedveert pedig lentre is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 10:33


YELLOW írta: igen ismerõsöm!

talán tilos? nekem így átláthatóbb. annyira örülök, hogy itt semmi nem jó hát ez van

szerk: spec nekem jobb lenne, ha mindenki elõre írná, így nem kellene görgetni az idézetet, ha meg érdekel mire írta, mert mondjuk nem vagyok képbe, akkor gördítek és elolvasom... mégsem rinyálok miatta amúgysem ezzel van baj, hanem velem, lassan nem lesz amibe beleköthetnétek... (jut eszembe a 3 pont nem zavar? ... korábban felkiáltó jeleztem, szal ez elõre lépés már)

Netikett szerint tilos. De sajnos a levelezesben sem tartja be senki. http://www.szszi.hu/wiki/Levelez%C3%A9s_Illemtan formatum es tartalom resz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 05:11


igen ismerõsöm!

talán tilos? nekem így átláthatóbb. annyira örülök, hogy itt semmi nem jó hát ez van

szerk: spec nekem jobb lenne, ha mindenki elõre írná, így nem kellene görgetni az idézetet, ha meg érdekel mire írta, mert mondjuk nem vagyok képbe, akkor gördítek és elolvasom... mégsem rinyálok miatta amúgysem ezzel van baj, hanem velem, lassan nem lesz amibe beleköthetnétek... (jut eszembe a 3 pont nem zavar? ... korábban felkiáltó jeleztem, szal ez elõre lépés már)

Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt értem... csak ugye normális használat mellett akár 200ezret vagy többet is elmegy, na most nem tudom menynire kopós rajta az az anyag... mindegy arra gondoltam, hogy pár ilyen égett kuplung szag után vajon elkopik-e... mert akkor beparáztatom a kollégát

ember84 írta: azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


Persze, az ismerõsöd...

De hogy Te mi a francért nem tudsz az idézet ALÁ írni nem tudom felfogni. A vicc az, hogy még oda is pozicionálsz az elejére a kurzorral, és gondolom még nyomsz is néhány entert, hogy letold az idézetet


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 00:00


YELLOW írta: én ezt értem... csak ugye normális használat mellett akár 200ezret vagy többet is elmegy, na most nem tudom menynire kopós rajta az az anyag... mindegy arra gondoltam, hogy pár ilyen égett kuplung szag után vajon elkopik-e... mert akkor beparáztatom a kollégát

ember84 írta: azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


Persze, az ismerõsöd...

De hogy Te mi a francért nem tudsz az idézet ALÁ írni nem tudom felfogni. A vicc az, hogy még oda is pozicionálsz az elejére a kurzorral, és gondolom még nyomsz is néhány entert, hogy letold az idézetet

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 23:39


sztem nem az,hogy csak elkopik,de sztem megüvegesedik,és könnyebben megcsúszik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 23:35


én ezt értem... csak ugye normális használat mellett akár 200ezret vagy többet is elmegy, na most nem tudom menynire kopós rajta az az anyag... mindegy arra gondoltam, hogy pár ilyen égett kuplung szag után vajon elkopik-e... mert akkor beparáztatom a kollégát

ember84 írta: azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 23:30


azért nem vagyok zserni,ez csak az én véleményem,gondolom nem tesz neki jót,ha már szaga van,meg csúszik össze visssza, de csak nyüstölik.de ez csak az én véleményem,így tûnik logikusnak


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 23:28


és ha falábú valaki, akkor mennyi idõ alatt tud leégni? kb hány km-en keresztül kell csúsztatni, hogy leégjen? komolyan kiváncsi vagyok. van egy ismerõsöm, akinél éreztem már égett kuplung szagot...

ember84 írta: Aki normálisan használ egy autót,ha sokat is,nem kell 2 év alatt 3-szor kuplungozni,de ha falábú,aztán leégeti,akkor mindegy milyen autó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 23:23


Aki normálisan használ egy autót,ha sokat is,nem kell 2 év alatt 3-szor kuplungozni,de ha falábú,aztán leégeti,akkor mindegy milyen autó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 23:23


Aki normálisan használ egy autót,ha sokat is,nem kell 2 év alatt 3-szor kuplungozni,de ha falábú,aztán leégeti,akkor mindegy milyen autó.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 20:04


na végre........ már azt hittem óvodában vagyunk

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 13:39


kempelen írta:
hil írta:
Mindkét írás szép volt ! Én még azt hozzátenném, hogy aki ajánlja a chippes dolgot, azt ne úgy tegye, hogy biztosan nem lesz semmi baj, mert nem lehet, kibírja, ugyanis akár jószándékból is, de félrevezetheti azt, aki kissebb ismerettel rendelkezik, mással foglalkozik, mert más a szakmája, stb. Aztán, ha beüt a baj valami miatt, akkor segítségért ugye nem fordulhat ahhoz, aki tanácsolta neki a tuningot, és természetesen felelõsséget sem vállal, nem is vállalhat érte. Ez valóban, mindenkinek a saját döntése.
Valóban felesleges egymást sértegetni, ez a fórum nem azért van!


Látom végre eljutunk a legfõbb pontig. Most a sértegetõsdit tegyük félre, nem errõl akarok beszélni, az egy másik téma.

Nos rendben. Csippel, nem csippel, de mikor és ki olvasott itt ezen a fórumon is valaha olyat vagy hasonlót, hogy srácok megszívtam. barkácsoltam, kendácsoltam, csippeltem, hallgattam az "tuningkirályra" de most szétment a vas, a motor, a váltó, a difi, a féltengely vagy a vezérlés vagy bármi azért, mert mást akartam, jobbat, gyorsabbat?
Szerintem soha senki nem olvasott itt ilyet. Ez az amitõl a gyomrom felfordul, ha elötte nagy mellénnyel teleordítom a világot, hogy itt soha senkinek semmi baja nem lesz ha tuningol, ha direktszûrõzik, ha bármit is tesz és a barkácsolás a király. (most nem csak a csippre gondolok) Aztán mindenki más hülye. Bírja az és nem lesz neki semmi baja és a hasonlók.

Aztán mégsem szól senki, amikor beüt a baj. Soha egy topik sem nyilt vagy egy topikben sincs egy mondat sem, hogy basszus srácok csináltam egy hülyeséget, nem kellett volna, de segítsetek vagy tanultam belõle.

Ilyenkor hová írnak azok akik pórul jártak? Most akkor én vagyok a hülye hogy pórul járás soha nem fordult elõ? Ezek szerint mindenki felelõssége teljes tudatában vágott bele a témába és mivel így tette ezért az autók vígan pöfékelnek azóta is az utakon?
Vagy csak savanyú a szõlõ és ilyenkor már nem verjük a mellényt?
Ha azt venném figyelembe hányan - és nem csak ezen a fórumon - menõsködnek a házi tuningokkal lassan csak és kizárólag csak "megpiszkált" (itt most minden tuningfajtát értek nem csak a csippet) autók futnak az utakon és erõs kissebbség jellemzi a még gyári "konfigurációban" futókat... De soha sehol nem olvasok arról, hogy bármi is visszavezethetõ lenne erre. Mindenki több százezer kilométereket fut ezekkel az autókkal, miközben azok néha szívnak, akiknek még gyári a kocsijuk. Ezek szerint valóban a gyári mérnökök a hülyék, mert ott még elõfordulnak hibák, miközben bármely más tuningolt verdák hibátlanul futják többszázezres futásteljesítményüket.

Na nálam ez veri le a biztosítékot.

Vajon hogyan alakulna itt a vita, ha nem csak azt olvashatnánk hogy bírja azt, jó az, semmi baja nem lesz hanem azt is hogy hújj az anyját elbasztam, jaj de kár volt, az francba nem kellett volna....??????

Aztán érdekes, amikor eladósorba kerül a kocsi, akkor gyári, érintetlen, kevesett futott, megkímélt, soha hozzá nem nyúlt autókkal van tele a hirdetési fórumok zöme.

(Tegnap Robinson nagyon jól mondta, hogy:
"Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy ez nem tesz jót az autónak, vannak alkatrészek, amik gyorsabban kopnak stb. Az én saját döntésem, hogy ennek ellenére módosított programmal rohangálok, és viselem az esetleges következményeit."
Ez volt ennek a topiknak ez egyetlen értelmes mondata ezidáig. Õ viseli a következményeket. Ezt eddig senkitõl sem olvastam.
Sõt volt egy másik topik a gumis vagy melyik, amikor a gumik belsõ oldala szét szakadt és általában Hori és Robinson autóján ha jól emlékszem. Na ott volt még egy kis kitérõ arra, hogy lehet hogy õk baszták el amikor ilyen felnit ilyen gumival használtak és még a futómû is felmerült. De legalább bevállalták ha hülyeséget csináltak.)


Én írtam ilyet kollágám Passátjával kapcsolatban! Nem tudta letagadni, mert akkor én hurcolásztam, míg csinálták az autóját SOKSZOR, a magam munkája rovására. Igaz, õ havi 5-7000 Km-t megy, lehet, hogy ezért is jött elõ a bajság. Kb 2 évet használta, decemberben eladta, mert már túl sokba került volna a javítás, minden szarrá ment benne: turbó, hengerfej, váltó, féltengelyek, kuplung (a kétszeri kevlározás ellenére, elõször gyárit rakatott bele, ez annyi mint 3 kuplung csere a két év alatt)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. március 15. hétfő, 08:25


hil írta:
Mindkét írás szép volt ! Én még azt hozzátenném, hogy aki ajánlja a chippes dolgot, azt ne úgy tegye, hogy biztosan nem lesz semmi baj, mert nem lehet, kibírja, ugyanis akár jószándékból is, de félrevezetheti azt, aki kissebb ismerettel rendelkezik, mással foglalkozik, mert más a szakmája, stb. Aztán, ha beüt a baj valami miatt, akkor segítségért ugye nem fordulhat ahhoz, aki tanácsolta neki a tuningot, és természetesen felelõsséget sem vállal, nem is vállalhat érte. Ez valóban, mindenkinek a saját döntése.
Valóban felesleges egymást sértegetni, ez a fórum nem azért van!


Látom végre eljutunk a legfõbb pontig. Most a sértegetõsdit tegyük félre, nem errõl akarok beszélni, az egy másik téma.

Nos rendben. Csippel, nem csippel, de mikor és ki olvasott itt ezen a fórumon is valaha olyat vagy hasonlót, hogy srácok megszívtam. barkácsoltam, kendácsoltam, csippeltem, hallgattam az "tuningkirályra" de most szétment a vas, a motor, a váltó, a difi, a féltengely vagy a vezérlés vagy bármi azért, mert mást akartam, jobbat, gyorsabbat?
Szerintem soha senki nem olvasott itt ilyet. Ez az amitõl a gyomrom felfordul, ha elötte nagy mellénnyel teleordítom a világot, hogy itt soha senkinek semmi baja nem lesz ha tuningol, ha direktszûrõzik, ha bármit is tesz és a barkácsolás a király. (most nem csak a csippre gondolok) Aztán mindenki más hülye. Bírja az és nem lesz neki semmi baja és a hasonlók.

Aztán mégsem szól senki, amikor beüt a baj. Soha egy topik sem nyilt vagy egy topikben sincs egy mondat sem, hogy basszus srácok csináltam egy hülyeséget, nem kellett volna, de segítsetek vagy tanultam belõle.

Ilyenkor hová írnak azok akik pórul jártak? Most akkor én vagyok a hülye hogy pórul járás soha nem fordult elõ? Ezek szerint mindenki felelõssége teljes tudatában vágott bele a témába és mivel így tette ezért az autók vígan pöfékelnek azóta is az utakon?
Vagy csak savanyú a szõlõ és ilyenkor már nem verjük a mellényt?
Ha azt venném figyelembe hányan - és nem csak ezen a fórumon - menõsködnek a házi tuningokkal lassan csak és kizárólag csak "megpiszkált" (itt most minden tuningfajtát értek nem csak a csippet) autók futnak az utakon és erõs kissebbség jellemzi a még gyári "konfigurációban" futókat... De soha sehol nem olvasok arról, hogy bármi is visszavezethetõ lenne erre. Mindenki több százezer kilométereket fut ezekkel az autókkal, miközben azok néha szívnak, akiknek még gyári a kocsijuk. Ezek szerint valóban a gyári mérnökök a hülyék, mert ott még elõfordulnak hibák, miközben bármely más tuningolt verdák hibátlanul futják többszázezres futásteljesítményüket.

Na nálam ez veri le a biztosítékot.

Vajon hogyan alakulna itt a vita, ha nem csak azt olvashatnánk hogy bírja azt, jó az, semmi baja nem lesz hanem azt is hogy hújj az anyját elbasztam, jaj de kár volt, az francba nem kellett volna....??????

Aztán érdekes, amikor eladósorba kerül a kocsi, akkor gyári, érintetlen, kevesett futott, megkímélt, soha hozzá nem nyúlt autókkal van tele a hirdetési fórumok zöme.

(Tegnap Robinson nagyon jól mondta, hogy:
"Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy ez nem tesz jót az autónak, vannak alkatrészek, amik gyorsabban kopnak stb. Az én saját döntésem, hogy ennek ellenére módosított programmal rohangálok, és viselem az esetleges következményeit."
Ez volt ennek a topiknak ez egyetlen értelmes mondata ezidáig. Õ viseli a következményeket. Ezt eddig senkitõl sem olvastam.
Sõt volt egy másik topik a gumis vagy melyik, amikor a gumik belsõ oldala szét szakadt és általában Hori és Robinson autóján ha jól emlékszem. Na ott volt még egy kis kitérõ arra, hogy lehet hogy õk baszták el amikor ilyen felnit ilyen gumival használtak és még a futómû is felmerült. De legalább bevállalták ha hülyeséget csináltak.)


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 22:21


m_attila írta: Sziasztok

Eddig nem írtam semmit, nem véletlenül...

De ez már sok!

Robinson legutóbbi kifejtõbb véleménye legyen mindenki számára a végsõ szó, gondolat....

Errõl szól a chip, én igen, te nem , õk talán.., de mégse...
Mindenki másképp és máshogy gondolja, és mindenki vállalja a felelõsséget emiatt, mint mindenbe az életbe is ha hozunk egy döntést bármivel kapcsolatban.

Ezen az oldalon én csinálom az Alkatrész rendelés menüpontot, ha bárkinek "új" alkatrésre van szüksége ide írhat. Évek óta mûködik, régóta kaptam ezt a lehetõséget az oldaltól. INGYEN!!!!!!!!!!!!!!!

-mint ahogy a Kaszamester is. Ezúton állnák ki mellette, bár személyesen még nem ismerjük egymást.
Úgy gondolom ez barátság és pozitív hozzáállás eredménye, következménye volt amit igyekszem/igyekszünk azóta is megtartani.

Kérném annak a hozzászólásnak a tulajdonosát, hogy lássa be és értse meg, hogy ezek a dolgok nem pénzrõl szolnak. ITT igyekszünk segíteni egymásnak.

Nekünk az is barát aki halálra csippelt vassal akár okádó korommal gyorsul le minden nála sokkal nagyobb motorral rendelkezõ társát,és bevállalja az ebbõl eredõ problémákat, az is aki rengeteg pénzt költ egy "gyárihoz közel álló" tuningra, és az is aki megõrzi autója eredetiségét...


Üdv

m_attila

Robinson írta: Azok a hozzászólások lettek törölve, amik olyan stílust ütöttek meg, hogy már túlmentek azon a határon, amire azt lehet mondani, korrekt eszmecsere. Egymás sértegetése, a másik fórumozó szélhámossá kikiáltása szerintem már túlmegy a jelenlegi vita keretein. Meg amúgy is, a hozzászólások hangnemére figyeljünk oda. Eleve pengeélen táncolt ez az egész eszmecsere, de Menyusnak sikerült lecsúsznia róla. Innentõl kezdve nem értem a fizetett hirdetés lehetõségének pedzegetését.

Már egyszer írtam, és SoundkeY is aki szintén moderátor, hogy egymás sértegetését mellõzzük. Ha ez nem megy, akkor a hozzászólás törlésre kerül. Szerintem ez egy igen egyszerûen feldolgozható szabály mindenki számára. Ha nem, akkor nem kell írni a fórumba!

Személyes vélemény: Én is vásárolok bontott cuccot, mert úgy gondolom, sokszor a zsír új cucc felesleges pénzkidobás lenne, ha egy bontott jól mûködõ alkatrész is ugyan abból a gyárból jött, ugyan az a minõség, csak éppen egy autót széttörtek amiben erre már nincs szükség, de amúgy meg semmi baja. Sõt, pazarlás lenne mondjuk kidobni egy üzemanyagpumpát csak azért, mert 40e km után a BMW tulaja tetõre rakta azt.

Chiptuning: az enyém is meg van húzva. Ezidáig nem tapasztaltam semmi olyat, ami negatív irányba billentené a chiptuningról alkotott véleményemet. Ezidáig egyszer volt olyan problémám, hogy megállt az autó a keresztezõdésben. Természetesen egybõl felvillant bennem a kérdés, hogy talán amiatt...? Aztán kiderült, hogy az utólagos rablásgátlóm volt a ludas, ami menet közben lezárt.
Személy szerint ha ki lenne véve az új program, borzasztóan hiányozna, mivel a mostani autóm sokkal dinamikusabb mint chip nélkül. Chip nélkül sokkal lomhább volt, és elviselhetetlen volt a chipeshez képest.
Tudom, mivel egy darabig chip.el jártam, aztán chip nélkül és most megint chip-el.
Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy ez nem tesz jót az autónak, vannak alkatrészek, amik gyorsabban kopnak stb. Az én saját döntésem, hogy ennek ellenére módosított programmal rohangálok, és viselem az esetleges következményeit. Nem vagyok kitömve pénzzel, így aztán nem tudom megtenni, hogy ha nagyobb teljesítményre van szükségem, egyszerûen veszek egy nagyobb autót.

Szerintem arról felesleges vitázni, hogy elfogadja-e az AG a tuningot vagy sem. Nem fogadja el. slussz. Én sem fogadnám el. Én mint programozó, ha elkészítek egy programot, és valaki hozzányúl, legyen az Misi bácsi unokája aki látott már billentyûzetet ezért megbízták hogy nyúljon hozzá, vagy egy progmatos übermérnök, én csak arra vállalok garanciát amit én csináltam. Nincs apelláta.
Hogy a módosított programot bírják-e az alkatrészek... Szerintem aki módosíttatja a kocsija "lelkét", az számoljon vele, hogy elõfordulhat depressziós lesz a kicsike. Én csak bízok benne, hogy hagytak egy kis tartalékot a kocsiban, de ha mégsem, akkor én döntöttem úgy, hogy kísérletezek. Ennyi.


Mindkét írás szép volt ! Én még azt hozzátenném, hogy aki ajánlja a chippes dolgot, azt ne úgy tegye, hogy biztosan nem lesz semmi baj, mert nem lehet, kibírja, ugyanis akár jószándékból is, de félrevezetheti azt, aki kissebb ismerettel rendelkezik, mással foglalkozik, mert más a szakmája, stb. Aztán, ha beüt a baj valami miatt, akkor segítségért ugye nem fordulhat ahhoz, aki tanácsolta neki a tuningot, és természetesen felelõsséget sem vállal, nem is vállalhat érte. Ez valóban, mindenkinek a saját döntése.
Valóban felesleges egymást sértegetni, ez a fórum nem azért van!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 21:49


Sziasztok

Eddig nem írtam semmit, nem véletlenül...

De ez már sok!

Robinson legutóbbi kifejtõbb véleménye legyen mindenki számára a végsõ szó, gondolat....

Errõl szól a chip, én igen, te nem , õk talán.., de mégse...
Mindenki másképp és máshogy gondolja, és mindenki vállalja a felelõsséget emiatt, mint mindenbe az életbe is ha hozunk egy döntést bármivel kapcsolatban.

Ezen az oldalon én csinálom az Alkatrész rendelés menüpontot, ha bárkinek "új" alkatrésre van szüksége ide írhat. Évek óta mûködik, régóta kaptam ezt a lehetõséget az oldaltól. INGYEN!!!!!!!!!!!!!!!

-mint ahogy a Kaszamester is. Ezúton állnák ki mellette, bár személyesen még nem ismerjük egymást.
Úgy gondolom ez barátság és pozitív hozzáállás eredménye, következménye volt amit igyekszem/igyekszünk azóta is megtartani.

Kérném annak a hozzászólásnak a tulajdonosát, hogy lássa be és értse meg, hogy ezek a dolgok nem pénzrõl szolnak. ITT igyekszünk segíteni egymásnak.

Nekünk az is barát aki halálra csippelt vassal akár okádó korommal gyorsul le minden nála sokkal nagyobb motorral rendelkezõ társát,és bevállalja az ebbõl eredõ problémákat, az is aki rengeteg pénzt költ egy "gyárihoz közel álló" tuningra, és az is aki megõrzi autója eredetiségét...


Üdv

m_attila

Robinson írta: Azok a hozzászólások lettek törölve, amik olyan stílust ütöttek meg, hogy már túlmentek azon a határon, amire azt lehet mondani, korrekt eszmecsere. Egymás sértegetése, a másik fórumozó szélhámossá kikiáltása szerintem már túlmegy a jelenlegi vita keretein. Meg amúgy is, a hozzászólások hangnemére figyeljünk oda. Eleve pengeélen táncolt ez az egész eszmecsere, de Menyusnak sikerült lecsúsznia róla. Innentõl kezdve nem értem a fizetett hirdetés lehetõségének pedzegetését.

Már egyszer írtam, és SoundkeY is aki szintén moderátor, hogy egymás sértegetését mellõzzük. Ha ez nem megy, akkor a hozzászólás törlésre kerül. Szerintem ez egy igen egyszerûen feldolgozható szabály mindenki számára. Ha nem, akkor nem kell írni a fórumba!

Személyes vélemény: Én is vásárolok bontott cuccot, mert úgy gondolom, sokszor a zsír új cucc felesleges pénzkidobás lenne, ha egy bontott jól mûködõ alkatrész is ugyan abból a gyárból jött, ugyan az a minõség, csak éppen egy autót széttörtek amiben erre már nincs szükség, de amúgy meg semmi baja. Sõt, pazarlás lenne mondjuk kidobni egy üzemanyagpumpát csak azért, mert 40e km után a BMW tulaja tetõre rakta azt.

Chiptuning: az enyém is meg van húzva. Ezidáig nem tapasztaltam semmi olyat, ami negatív irányba billentené a chiptuningról alkotott véleményemet. Ezidáig egyszer volt olyan problémám, hogy megállt az autó a keresztezõdésben. Természetesen egybõl felvillant bennem a kérdés, hogy talán amiatt...? Aztán kiderült, hogy az utólagos rablásgátlóm volt a ludas, ami menet közben lezárt.
Személy szerint ha ki lenne véve az új program, borzasztóan hiányozna, mivel a mostani autóm sokkal dinamikusabb mint chip nélkül. Chip nélkül sokkal lomhább volt, és elviselhetetlen volt a chipeshez képest.
Tudom, mivel egy darabig chip.el jártam, aztán chip nélkül és most megint chip-el.
Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy ez nem tesz jót az autónak, vannak alkatrészek, amik gyorsabban kopnak stb. Az én saját döntésem, hogy ennek ellenére módosított programmal rohangálok, és viselem az esetleges következményeit. Nem vagyok kitömve pénzzel, így aztán nem tudom megtenni, hogy ha nagyobb teljesítményre van szükségem, egyszerûen veszek egy nagyobb autót.

Szerintem arról felesleges vitázni, hogy elfogadja-e az AG a tuningot vagy sem. Nem fogadja el. slussz. Én sem fogadnám el. Én mint programozó, ha elkészítek egy programot, és valaki hozzányúl, legyen az Misi bácsi unokája aki látott már billentyûzetet ezért megbízták hogy nyúljon hozzá, vagy egy progmatos übermérnök, én csak arra vállalok garanciát amit én csináltam. Nincs apelláta.
Hogy a módosított programot bírják-e az alkatrészek... Szerintem aki módosíttatja a kocsija "lelkét", az számoljon vele, hogy elõfordulhat depressziós lesz a kicsike. Én csak bízok benne, hogy hagytak egy kis tartalékot a kocsiban, de ha mégsem, akkor én döntöttem úgy, hogy kísérletezek. Ennyi.