gampetibor írta:
ZoliE36Compact írta:
BalaBMW írta:
Eljátszottam a gondolattal, hogy valamit kéne kezdeni az autóval... Igazából úgy veszem észre, hogy az autómatám alacsony fordulaton nincs mindig a helyzet magaslatán és ezen a szálon kezdtem el kattogni... Persze elképzelhető, hogy minden tök normális, csak sohasem volt a családban autómata váltós autó így mindent tanulok az alapoktól.
A kérdésem az lenne, hogy egy 150 lovas 20D-t meddig lehetne gond nélkül húzni? Az nekem is egyértelmű, hogy nem kéne 200 lóig, de mégis mennyi az annyi? 170? 180? És mekkora nyomatékot bír el az autómatám? Tud valaki erről valami bővebb felvilágosítást adni? ![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_mrgreen.gif)
szia.
hát ezt nem te döntöd el.
majd a bácsi aki megcsinálja tudni fogja h mit lehet és mennyit.
de én chip párti vagyok! hajrá ne fogd vissza magad!
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/36_1_11.gif)
Hát jobb esetben a bácsi remélhetőleg valamit konyít a dologhoz és még lesz is valami rosszab esetben köze nincs hozzá csak nagy humbuk az egész mond valami szépet a végén amitől fülig ér majd a szád de majd később annak örülsz ha nem baszott tönkre mindent
Én nem is értem hogy azt amin német mérnökök évekig kisérleteztek, terveztek számoltak teszteltek hogyan teszi jobbá a kis pista tuning team? Én nem merném a kezébe adni senkinek az autómat legfeljebb hamann vagy gpower
Vegyél nagyobb motort és akkor nem kell tuningolni! ![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
Szia
Az enyém 180 le, de nem én chippeltettem, még az előző tulaj, én nem nyúltam volna hozzá..
310 körül lett írva rá a progi, most 452 van bent.
Lendkerék csere volt azóta kb 420 nál, de szerintem az amúgy is már érett...
Turbó még mindig gyári..
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
320d4 jól elmagyarázta miért nem jó a chip, de ebben már bentmarad.