genya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz genya

Törzsvendég

Elismertség: 9% (12 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. október 27. kedd, 13:09


Csum írta:
genya írta: Az "Easy" Izidort jelent....de a Schumit is ismerem,de sosem dolgoztam vele!
A száma: 30/9466680 Hivatkozz rám nyugodtan.(Hegyi Árpád)
A telefonban mindent el fog mondani! Megcsinálja,lementi az eredeti progit és ha utána nem tetszik, visszarakathatod az eredetit.


értem és a váltót is hozzá kell hangolni a chipeléshez vagy nem tudod?


Bevallom nekem csak kéziváltós autóm volt ezidáig és nem tudok ilyenrõl...Még nem hallottam.Ha van ilyen,õ tudni fog róla szerintem.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. október 27. kedd, 12:57


genya írta: Az "Easy" Izidort jelent....de a Schumit is ismerem,de sosem dolgoztam vele!
A száma: 30/9466680 Hivatkozz rám nyugodtan.(Hegyi Árpád)
A telefonban mindent el fog mondani! Megcsinálja,lementi az eredeti progit és ha utána nem tetszik, visszarakathatod az eredetit.


értem és a váltót is hozzá kell hangolni a chipeléshez vagy nem tudod?

genya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz genya

Törzsvendég

Elismertség: 9% (12 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. október 27. kedd, 12:07


Az "Easy" Izidort jelent....de a Schumit is ismerem,de sosem dolgoztam vele!
A száma: 30/9466680 Hivatkozz rám nyugodtan.(Hegyi Árpád)
A telefonban mindent el fog mondani! Megcsinálja,lementi az eredeti progit és ha utána nem tetszik, visszarakathatod az eredetit.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. október 26. hétfő, 20:34


genya írta: Szombathelyen én csak egyetlen emberre esküszöm, minden autómat Õ csinálta Easy-nek hívják...
A 330 cd-met is megcsinálta, ha gondolod...


Szombathelyi a Schumacher becenevû chip-es is, nem?!
Vagy lehet már Easy-nek hívják...

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. október 26. hétfő, 19:27


genya írta: Szombathelyen én csak egyetlen emberre esküszöm, minden autómat Õ csinálta Easy-nek hívják...
A 330 cd-met is megcsinálta, ha gondolod...


tudsz adni valami elérhetõséget amin utól tudom öt érni?
amúgy mennyiért chippel?
ráadásul az én verdám autómata is és én azt hallottam hogy nem elég simán chippelni hanem magát a váltót is hozzá kell állítani!!! igaz ez?

genya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz genya

Törzsvendég

Elismertség: 9% (12 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. október 13. kedd, 11:32


Szombathelyen én csak egyetlen emberre esküszöm, minden autómat Õ csinálta Easy-nek hívják...
A 330 cd-met is megcsinálta, ha gondolod...

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. október 13. kedd, 11:21


Ki csinálta a csippet neked?Mert Nekem Kollár Szabi és én is mellé raktam a bacar boxot
speedie írta: nekem bacar-box van benne meg chip is..... volt már tesztelve.....3.0d coupe-t megfogom bõven

210le körül vagyok....varosi atlag pedig 5,5-6l



genya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz genya

Törzsvendég

Elismertség: 9% (12 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. október 13. kedd, 10:49


Szerintem chippeléskor nem feltétlenül a hõterheléstõl növekedésétõl kell a legjobban tartani ! Nekem volt 320D-m, a 136Le-s és chippes volt! A turbót kell a legjobban félteni...116ezernél kapta a chippet és most 274ezer van benne és még nem kellett hozzányúlni ! Be kell tartani az alapvetõ játékszabályokat és akkor nincs semmi gond...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 22:04


David írta: Igen 0.1 bar akart lenni De a chipnél érdekel ez a jelenség!


facelift elõtti verdánál az alap érték 1,1 bar, 1,3-ig nyugodtan húzható. én így tudom

David
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz David

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 174

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 21:36


Igen 0.1 bar akart lenni De a chipnél érdekel ez a jelenség!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 21:07


Robinson írta: Szerintem az az 1bar egy tized akart lenni De attól meg nem ég szét semmi


Igen ezt valahogy sejtettem de a flexicsõ nem fog szétégni annyival nem lesz nagyobb a hõterhelés

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 21:00


Szerintem az az 1bar egy tized akart lenni De attól meg nem ég szét semmi

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 20:54


David írta: Sziasztok!

Kiváncsi lennék a véleményetekre vagy tapasztalatotokra. Beszéltem egy chippelõ sráccal (nem ma kedte öreg rõka a szakmában). Azt mondta hogy a 150 lovas motor bõven elbírja a chipet, de állítólag a bajorok a kipufogó leömlõ csonkot alulméretezték és ha chippelve van a kocsi ez nem bírja el és "szétég". Azt mondta ha már csak a turbó nyomást emelik meg akár csak 1 bárral is akkor is jelentkezik ez a jelenség. Ti hallotatok már ilyenrõl? Mi lehet a megoldás rá? komolyan érdekelne mert ha csináltatnám akkor csak úgy csináltatnám hogy normális legyen. Esetleg a sport leömlõk megoldást jelenthetnek-e? Ha igen milyen árban lehetnek ezek a leömlõk? Válaszotokat elõre is köszönöm!

Üdv egy márkatárs!




Ha 1barral emelteted a nyomást akkor gratulálok nem csak a csonk fog szétégni hanem az egész hengerfej lerepül

David
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz David

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 174

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 20:07


Sziasztok!

Kiváncsi lennék a véleményetekre vagy tapasztalatotokra. Beszéltem egy chippelõ sráccal (nem ma kedte öreg rõka a szakmában). Azt mondta hogy a 150 lovas motor bõven elbírja a chipet, de állítólag a bajorok a kipufogó leömlõ csonkot alulméretezték és ha chippelve van a kocsi ez nem bírja el és "szétég". Azt mondta ha már csak a turbó nyomást emelik meg akár csak 1 bárral is akkor is jelentkezik ez a jelenség. Ti hallotatok már ilyenrõl? Mi lehet a megoldás rá? komolyan érdekelne mert ha csináltatnám akkor csak úgy csináltatnám hogy normális legyen. Esetleg a sport leömlõk megoldást jelenthetnek-e? Ha igen milyen árban lehetnek ezek a leömlõk? Válaszotokat elõre is köszönöm!

Üdv egy márkatárs!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 10. szombat, 09:54


David írta: Speedie minek bele box meg chip is? Nem elég az egyik?



Azért kell neki mind a 2 mert igy egy gázadásra el tud tünni a koromfelhöben /tiszta varázslat/ DE a 30d-t megveri meg a 192lovas celica-t is