Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. április 08. szerda, 09:00


ute107 írta: Hori!
Egy kérdés: common-rail rendszerû a tied, nem boldondul meg a katalizátor meg az EGR-tõl... gondolok ún. visszajelzõre...???!!!

És az EGR-t hol és hogyan falaztad le? Mert nekem egy lemez lett betéve, de eléggé vékonyka szerintem?!


Szia
igen common rail. a katalizátor nem szabályzott mert csak elötte van lambda szonda azt nyugodtan ki lehet dobni belõle. ha az egr-t teljesen lefalazod akkor ki kell iratni a vezérlöböl az érzékelõ szenzorát mert különben világitani fog a motorjel a müszerfalon az egr nekem is 0.6os lemezzel van lefalazva

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. április 08. szerda, 09:29

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 19:37


Hori írta: Hori a tiédben van valami okosítás?




nem sok minden. pillangók vannak kiszedve. egr van lefalazva. meg katalizátor van összeszakadva benn amit majd valamikor mostanában ki kéne teljesen iktatnom mert csörög zörög[/quote]

És mennyit dob rajta?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 18:37


Hori!
Egy kérdés: common-rail rendszerû a tied, nem boldondul meg a katalizátor meg az EGR-tõl... gondolok ún. visszajelzõre...???!!!

És az EGR-t hol és hogyan falaztad le? Mert nekem egy lemez lett betéve, de eléggé vékonyka szerintem?!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 17:37


Hori a tiédben van valami okosítás?[/quote]



nem sok minden. pillangók vannak kiszedve. egr van lefalazva. meg katalizátor van összeszakadva benn amit majd valamikor mostanában ki kéne teljesen iktatnom mert csörög zörög

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 17:30


Hori írta:
skrihy írta: Sziasztok!

Nekem egy 143 LE benzines gyünyörûségem van. Ezt van értelme chipelni? Már csomó helyen néztem és átlagba +13LE és +20NM-el lehet növelni. Fogalmam nincs, hogy ezt mennyire lehet érezni, vagy hogy megéri -e ezért a kis különbségért kockáztatni. Esetleg egy box? Nekem elég lenne ez a 143LE-õ igazából én csak nyomatékot szeretnék növelni. Van erre egyébb lehetõség is a chipen kívûl? Gondolok itt sportlégszûrõ, kipufogó....
Ha valakinek van ötlete esetleg tapasztalata az írjon.



vegyél bele nagyobb vezérmû tengelyeket 100000ft ból megúszod és az tényleg használ valamit. vagy németeknél van használt kompresszor készlet 1000euro körül


Hori a tiédben van valami okosítás?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 16:59


skrihy írta: Sziasztok!

Nekem egy 143 LE benzines gyünyörûségem van. Ezt van értelme chipelni? Már csomó helyen néztem és átlagba +13LE és +20NM-el lehet növelni. Fogalmam nincs, hogy ezt mennyire lehet érezni, vagy hogy megéri -e ezért a kis különbségért kockáztatni. Esetleg egy box? Nekem elég lenne ez a 143LE-õ igazából én csak nyomatékot szeretnék növelni. Van erre egyébb lehetõség is a chipen kívûl? Gondolok itt sportlégszûrõ, kipufogó....
Ha valakinek van ötlete esetleg tapasztalata az írjon.



vegyél bele nagyobb vezérmû tengelyeket 100000ft ból megúszod és az tényleg használ valamit. vagy németeknél van használt kompresszor készlet 1000euro körül

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 16:35


ilyenektõl nem lehet csodát várni... ez tény... ahhoz, hogy az ilyen dolgoknak legyen létjogosultsága, ahhoz sok minden kell... megy a szöveg, hogy bizonyított versenysportban... persze, csak ott 100millió más dolog van még ezen kívül... ez már csak finomítás a végére... olyan ez mint elektronikában, a váltóáram egyenirányítása, a kondenzátor már csak azért kell, hogy símítsunk rajta, közelítsünk az egyenes felé...

magába csodát nem lehet várni


diego316i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz diego316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. április 07. kedd, 16:21


Még ilyen cuccot nem is láttam eddig, de szerintem azért hihetetlen teljesítménynövekedést nem okoz. Esetleg akkor ha turbós M3asod van

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. április 06. hétfő, 20:59


Sziasztok!
Ismeri valaki ezt a terméket, esetleg vélemény, tapasztalat?
http://www.csstuning.hu/index.php?q=termek/945
Köszi:
Zolee

státusz skrihy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2009. április 06. hétfő, 19:15


Szerintem sincs túl sok értelme, csak gondoltam hátha van valakinek olyan ötlete amire én nem gondoltam. Inkább nem csinálok vele semmit abból nem lehet baj a pénzt meg elkezdem félrerakni és veszek egy M3-at

diego316i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz diego316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. április 06. hétfő, 18:59


Szerintem tegyél bele egy turbót Sportkipufogó rendszerrel és sportlégszûrõvel csak a feeling jobb de érezhetõ változás lóerõk terén nem igazán lesz. Chiptuning szerintem nem hasznos dolog, de ez az én véleményem.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. április 06. hétfő, 17:30


Szerintem nincs!
Azt szokták mondani, ha gyorsabbra vágysz, vegyél nagyobb motorost!
De persze ez is csak embertõl függ!

státusz skrihy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2009. április 06. hétfő, 14:22


Sziasztok!

Nekem egy 143 LE benzines gyünyörûségem van. Ezt van értelme chipelni? Már csomó helyen néztem és átlagba +13LE és +20NM-el lehet növelni. Fogalmam nincs, hogy ezt mennyire lehet érezni, vagy hogy megéri -e ezért a kis különbségért kockáztatni. Esetleg egy box? Nekem elég lenne ez a 143LE-õ igazából én csak nyomatékot szeretnék növelni. Van erre egyébb lehetõség is a chipen kívûl? Gondolok itt sportlégszûrõ, kipufogó....
Ha valakinek van ötlete esetleg tapasztalata az írjon.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. április 06. hétfő, 13:44


Szevasztok,

Ebay-en találtam hátha valakit érdekel:
http://cgi.ebay.de/BMW-E46-330...240%3A1318

Én nagyon meg vagyok vele elégedve

genya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz genya

Törzsvendég

Elismertség: 9% (12 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. április 05. vasárnap, 14:03


Hát én töprengtem egy ideig,mi bajom lehet!A dízelnél így is folyamatosan cserélgetni kell ezt-azt....Volt 320d-m is a 136Le-s.Imádtam!Sokan óvtak már a vásárlástól is!Én megvettem és azonnal megchipeztettem!Nem bántam meg!A mai napig megy,itt van a városban,azóta 120Km ment bele hiba nélkül!
Akkor jelent meg a 140Le-s Passat és óriási lelkesedéssel töröltem le a kaján vigyort az arcukról....
Ha egy kicsit jobban visszanyúlok az elsõ autómhoz,206 Peugeot 2.0HDI
chippel....!118Le 4,5L-es fogyasztás....Elgondolkoztató....