YELLOW írta:
keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz
Pont ezt írtam pár oldallal elõrébb (onnan indult a kuplung téma
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_wink.gif)
), hogy hétvégén csúszott a kuplung
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_confused.gif)
Hétfõn lett húzva a verda (múlt héten), hétvégén hosszab útra mentem, 4-esben 5-ösben nem mertem elõzni olyan szinten csúszott a kuplung.
Ez úgy néz ki, hogy odapadlózol, és mikor a nyomaték közelít a csúcshoz, szécsúszik a kuplung, a motor felbõg, de nem megy, majd visszaesik a fordulat, újra harap egy másodpercig, megint szétcsúszik. Nem jó dolog az biztos
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_sad.gif)
Viszont vasárnap este mióta beértem a városba nem tapasztaltam, pedig elég komolyan próbáltam rávenni
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)
Ezért is gondolkodom a kevláron, mert valszeg még elmenne a kocsi, csak a chipelés miatt csúszott meg, és gondolom az idõjárás is közrejátszott... Ezesetben viszont lehet, hogy felesleges a 60 rongy, lehet, hogy elég a kevlározás