Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:32


Vagy 20ra huzol még 1 lapot és veszel 1 használt tárcsát megkevlároztatod és berakatod ha bejött sporoltál 40ezret ha nem akkor 1napot áll a kocsid

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:30


Robinson írta:
YELLOW írta: keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz


Pont ezt írtam pár oldallal elõrébb (onnan indult a kuplung téma ), hogy hétvégén csúszott a kuplung
Hétfõn lett húzva a verda (múlt héten), hétvégén hosszab útra mentem, 4-esben 5-ösben nem mertem elõzni olyan szinten csúszott a kuplung.

Ez úgy néz ki, hogy odapadlózol, és mikor a nyomaték közelít a csúcshoz, szécsúszik a kuplung, a motor felbõg, de nem megy, majd visszaesik a fordulat, újra harap egy másodpercig, megint szétcsúszik. Nem jó dolog az biztos
Viszont vasárnap este mióta beértem a városba nem tapasztaltam, pedig elég komolyan próbáltam rávenni

Ezért is gondolkodom a kevláron, mert valszeg még elmenne a kocsi, csak a chipelés miatt csúszott meg, és gondolom az idõjárás is közrejátszott... Ezesetben viszont lehet, hogy felesleges a 60 rongy, lehet, hogy elég a kevlározás



Az a baj hogy sajna a sok városi használat miatt közel van a véghez a szerkezeted is. de azt pontossan csak akkor lehet megmondani ha szét van szedve.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:25


YELLOW írta: keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz


Pont ezt írtam pár oldallal elõrébb (onnan indult a kuplung téma ), hogy hétvégén csúszott a kuplung
Hétfõn lett húzva a verda (múlt héten), hétvégén hosszab útra mentem, 4-esben 5-ösben nem mertem elõzni olyan szinten csúszott a kuplung.

Ez úgy néz ki, hogy odapadlózol, és mikor a nyomaték közelít a csúcshoz, szécsúszik a kuplung, a motor felbõg, de nem megy, majd visszaesik a fordulat, újra harap egy másodpercig, megint szétcsúszik. Nem jó dolog az biztos
Viszont vasárnap este mióta beértem a városba nem tapasztaltam, pedig elég komolyan próbáltam rávenni

Ezért is gondolkodom a kevláron, mert valszeg még elmenne a kocsi, csak a chipelés miatt csúszott meg, és gondolom az idõjárás is közrejátszott... Ezesetben viszont lehet, hogy felesleges a 60 rongy, lehet, hogy elég a kevlározás

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:20


hát ezaz én is városban használom inkább, néha úgy érzem, valami bibis a kuplunggal, de máskor meg semmi, az a baj nem tudom pontosan milyen ha már rossz... keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz, ilyet nem tapasztalok, inkább az bosszant, hogy indulásnál mintha rántana, hírtelen kapcsolna össze, mondjuk az én stílusom eleve olyan, hogy nem szívesen csúsztatom a kuplongot

Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta: Kivételesen YE...
áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök

Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát



Majd holnap megbeszéljük
Neked más kategoria mert a lovak és a nyomaték miatt kicsit mások az igénybevételek


Nálad a legfontosabb tényezõ a 80-90% autopálya. Nálam fordítva van, 80-90% város. Jóval nagyobb a kuplung kihasználtsága sajnos


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:09


Hori írta:
Robinson írta: Kivételesen YE... áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök

Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát



Majd holnap megbeszéljük
Neked más kategoria mert a lovak és a nyomaték miatt kicsit mások az igénybevételek


Nálad a legfontosabb tényezõ a 80-90% autopálya. Nálam fordítva van, 80-90% város. Jóval nagyobb a kuplung kihasználtsága sajnos

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:08


Robinson írta: Kivételesen YE... áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök

Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát



Majd holnap megbeszéljük
Neked más kategoria mert a lovak és a nyomaték miatt kicsit mások az igénybevételek

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:06


YELLOW írta: hát igen persze, ha én akarok valamit megúszni olcsóbban, akkor biztos sufni... jellemzõ, eddig mindig ezt hallottam, szerintem többen is vannak itt, akik ahol csak lehet spórolnak, nem kell itt feleslegesen játszani a jómódit... volt már lengõkar szilent, stb alternatív megoldások, vagy csak azzal van gond ami után én érdeklõdöm? mellesleg ha sufni, valami ha nem, az a lényeg, hogy a feladatát ellása az eszköz...

Hori írta:
YELLOW írta: nem amiatt kérdezem, csak ha használható még maga a kuplung, és olcsóbb kevlároztatni, akkor miért vegyek drágábban újat? nem sértõdök meg, mert valóban nem egy erõgép, csupán a takarékosság miatt érdeklõdöm... ha egy 20-asból megvan ez a kevlároztatás, már megérte, csak nem tudom pl a lendkerékre milyen hatással van, és mennyire kopó anyag! ez volt a kérdésem, nem az, hogy gyenge autóhoz való-e... kapíse?

Hori írta:
YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?

BarG írta:
YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?


Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.

hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.



Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/




Ez meg már sufnituning! Álltalában ha a tárcsád kuka akkor a szerkezet is kuka ha mégsem akkor sem hinném hogy a szerkezeten kéne sporolnod mert ha öszeszakad akkor gond van. Sajna a lendkerékre nincs túl jó hatással



Na akkor kezdjük elöröl a lényeg az hogy csak szerkezettel együtt ajánlom a cserét de ha mégse hallgtnál rám akkor a sima kuplungtárcsát fel tudják ugy is ujjitani olyan anyaggal mint amilyen a gyári volt az olcsobb is és akkor nem kell kevlároztatni és fölös pénzt beleölni


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 00:05


Kivételesen YE... áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök

Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 23:06


hát igen persze, ha én akarok valamit megúszni olcsóbban, akkor biztos sufni... jellemzõ, eddig mindig ezt hallottam, szerintem többen is vannak itt, akik ahol csak lehet spórolnak, nem kell itt feleslegesen játszani a jómódit... volt már lengõkar szilent, stb alternatív megoldások, vagy csak azzal van gond ami után én érdeklõdöm? mellesleg ha sufni, valami ha nem, az a lényeg, hogy a feladatát ellása az eszköz...

Hori írta:
YELLOW írta: nem amiatt kérdezem, csak ha használható még maga a kuplung, és olcsóbb kevlároztatni, akkor miért vegyek drágábban újat? nem sértõdök meg, mert valóban nem egy erõgép, csupán a takarékosság miatt érdeklõdöm... ha egy 20-asból megvan ez a kevlároztatás, már megérte, csak nem tudom pl a lendkerékre milyen hatással van, és mennyire kopó anyag! ez volt a kérdésem, nem az, hogy gyenge autóhoz való-e... kapíse?

Hori írta:
YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?

BarG írta:
YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?


Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.

hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.



Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/




Ez meg már sufnituning! Álltalában ha a tárcsád kuka akkor a szerkezet is kuka ha mégsem akkor sem hinném hogy a szerkezeten kéne sporolnod mert ha öszeszakad akkor gond van. Sajna a lendkerékre nincs túl jó hatással


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 23:03


ember84 írta: ASA tuning box-ról tud valaki valamit?Van 1 ilyenem,érdemes berakni is,vagy maradjon inkább a szekrénybe?



Passz próbáld ki és számolj be róla!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 22:58


ASA tuning box-ról tud valaki valamit?Van 1 ilyenem,érdemes berakni is,vagy maradjon inkább a szekrénybe?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 22:36


YELLOW írta: nem amiatt kérdezem, csak ha használható még maga a kuplung, és olcsóbb kevlároztatni, akkor miért vegyek drágábban újat? nem sértõdök meg, mert valóban nem egy erõgép, csupán a takarékosság miatt érdeklõdöm... ha egy 20-asból megvan ez a kevlároztatás, már megérte, csak nem tudom pl a lendkerékre milyen hatással van, és mennyire kopó anyag! ez volt a kérdésem, nem az, hogy gyenge autóhoz való-e... kapíse?

Hori írta:
YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?

BarG írta:
YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?


Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.

hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.



Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/




Ez meg már sufnituning! Álltalában ha a tárcsád kuka akkor a szerkezet is kuka ha mégsem akkor sem hinném hogy a szerkezeten kéne sporolnod mert ha öszeszakad akkor gond van. Sajna a lendkerékre nincs túl jó hatással

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 22:25


nem amiatt kérdezem, csak ha használható még maga a kuplung, és olcsóbb kevlároztatni, akkor miért vegyek drágábban újat? nem sértõdök meg, mert valóban nem egy erõgép, csupán a takarékosság miatt érdeklõdöm... ha egy 20-asból megvan ez a kevlároztatás, már megérte, csak nem tudom pl a lendkerékre milyen hatással van, és mennyire kopó anyag! ez volt a kérdésem, nem az, hogy gyenge autóhoz való-e... kapíse?

Hori írta:
YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?

BarG írta:
YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?


Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.

hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.



Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 22:11


BarG írta:
YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?


Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.

hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.


De neki aznem egy év, hanem kb0,5. És nem szóltam, hogy mindig eldurran vaalami, hol egy turbócsõ, hol a feltöltõ, nem is értem, így minek az egész???
hil

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 21:02


YELLOW írta: de mennyivel koptatja jobban a kevlár a lendkereket? illetve a kevlár tartósságból? hogy bírja a sok kuplungolást?

BarG írta:
YELLOW írta: akkor azt mondjátok, hogy a régi, tegyük fel elkopott kuplungot, fel lehet kevlároztatni? és mondjuk max kinyomó szerkezetet cserélni? ez a kevlározás, mennyire van hatással a lendkerékre?
és mondjuk milyen ároba kerül egy kevlároztatás?


Úgy tudom, hogy felébõl, harmadából megvan, mint az új gyári tárcsa. Valójában nem sokkal drágább, mint a hagyományos kopóanyag. Ha érdekel, hívd fel a TDIEXTREME.com-ot, úgy tudom, õk foglalkoznak ilyennel.

hil,
ha csak évente egy kuplungról lenne szó, akkor már holnap rohannék csiptuningra! De én is láttam már szétszedett 20d motort, amit elõzõleg 200 lóra toltak fel, utána meg kitolták a haszonvas telepre, fémforgácsként.



Sztem a te erögépedhez amiben tombol a forgatónyomaték teljesen fölös a szinter vagy kevlárkuplung /nem sértésnek szánom de inkább vegyél valami hasznos dolgot/