státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2007. július 24. kedd, 21:56


Nekem csipel 30d-be fel ev utan hullott szet a valto, nem volt szivem visszairatni, mintha egy masik kocsit hajtanek. Mostanaban erzem h megint nem ugy valt mint kene de inkabb essen szet megint, minthogy toljon szentendrein egy honda Amugy akik javitottak ok is mondtak h ez a gm valto 1 kalapszar meg akarhanyszor elmegyek elottuk mindig latok 1 bmwt az udvarukon.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. július 24. kedd, 19:37


Szia,

Galántai József "GALI" +36209186468
Szemes Gábor +36309020333

hivatkozzatok Kynczára

státusz kiralyricsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2007. július 24. kedd, 16:58


Sziasztok!

Engem érdekelne a fennt emlitett chip tuningosok elérhetõsége.
Köszi!


státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 18. szerda, 10:48


Kick-Down majd akkor lesz, ha bedöglik és a szerelõ megmondja, mennyibe kerül...

Amúgy teljesen igaz, csak azt lehet széthajtani, ami megy is...

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 21:24


Petike írta:
Diabolica írta:
alfatone írta: Azért 3 havonta nem esnek szét a váltók, mert akkor errõl szólna ez a fórum.


Ez igaz!! Arra akartam csak utalni, hogy minden el tud romlani, fõleg ha nem kíméled, elnyúhetetlen cucc pedig nincs.


..az öregem és én ennél sokkal rövidebb idõ alatt nyírtuk ki a chippelt 530d váltóját (kapott a szájának rendesen, mert kérte, csak nem bírta)

petike


na ugye...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 21:14


Diabolica írta:
alfatone írta: Azért 3 havonta nem esnek szét a váltók, mert akkor errõl szólna ez a fórum.


Ez igaz!! Arra akartam csak utalni, hogy minden el tud romlani, fõleg ha nem kíméled, elnyúhetetlen cucc pedig nincs.


..az öregem és én ennél sokkal rövidebb idõ alatt nyírtuk ki a chippelt 530d váltóját (kapott a szájának rendesen, mert kérte, csak nem bírta)

petike

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 21:10


alfatone írta: Azért 3 havonta nem esnek szét a váltók, mert akkor errõl szólna ez a fórum.


Ez igaz!! Arra akartam csak utalni, hogy minden el tud romlani, fõleg ha nem kíméled, elnyúhetetlen cucc pedig nincs.


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 17:32


Azért 3 havonta nem esnek szét a váltók, mert akkor errõl szólna ez a fórum.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 16:49


Petike írta:
kyncza írta: Basszus...tök jó

Még azt is mondta a srác, hogy a BMW, meg a sebváltó gyártó egymásra mutogat. A BMW azt mondja, hogy a sebv. gyártó csinál hulladékot, a sebv. gyártó meg azt mondja, hogy a BMW nem képes normális elektronikát csinálni, ami visszaveszi a nyomatékot váltásnál...jó mi?

Amúgy ez a steptronic nem nyomatékváltó elven mûködik? azaz, nem úgy vált, hogy mindig a legnagyobb nyomatékon tartsa a motort?



...fene tudja, elvileg igen, de tanulós, meg okos, meg gondolkodós, meg széthullós

petike


Nem csak az automaták ilynek, nekem a 330Ci-ben az E60-as hatsebességes manuál váltó is csak kemény 3 hónapot bírt ki és semmi sem maradt belõle (nem kíméltem,de hát nem is Suzuki). Most létrehoztunk egy egyedit hosszított 5. és 6. fokozattal ha minden igaz a következõ talin megmutatom....

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 16:25


Ha kick down-t használod, az mindig a nyomatékcsúcsra teszi vissza

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 14:30


Tanuljon meg egyben maradni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 13:43


kyncza írta: Basszus...tök jó

Még azt is mondta a srác, hogy a BMW, meg a sebváltó gyártó egymásra mutogat. A BMW azt mondja, hogy a sebv. gyártó csinál hulladékot, a sebv. gyártó meg azt mondja, hogy a BMW nem képes normális elektronikát csinálni, ami visszaveszi a nyomatékot váltásnál...jó mi?

Amúgy ez a steptronic nem nyomatékváltó elven mûködik? azaz, nem úgy vált, hogy mindig a legnagyobb nyomatékon tartsa a motort?



...fene tudja, elvileg igen, de tanulós, meg okos, meg gondolkodós, meg széthullós

petike

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 13:36


Basszus...tök jó

Még azt is mondta a srác, hogy a BMW, meg a sebváltó gyártó egymásra mutogat. A BMW azt mondja, hogy a sebv. gyártó csinál hulladékot, a sebv. gyártó meg azt mondja, hogy a BMW nem képes normális elektronikát csinálni, ami visszaveszi a nyomatékot váltásnál...jó mi?

Amúgy ez a steptronic nem nyomatékváltó elven mûködik? azaz, nem úgy vált, hogy mindig a legnagyobb nyomatékon tartsa a motort?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 13:03


kyncza írta: Áhhh, most beszéltem kint a sráccal, hogy ugyanmár kérdezzen rá a német tuningosoknál, hogy mi a helyzet az automata váltóval és azt mondta a fasz, hogy a BMWnél nem is annyira a váltó, hanem a turbó a gyenge pont...tök jó, mindenki mást mond
Mondjuk a váltót valóban sokan említik, hogy szarrá megy...
Meg azt is mondta, hogy váltó ide, vagy oda, chip nélkül is 180-220e amúgy is megszokták adni magukat...

Mennyi a 184lovas motor nyomatéka? 390Nm, v 410Nm?
Nem igaz, hogy nem méretezték túl valamennyivel?!?



...nem méretezték túl 390Nm a max. nyomatékhatár, pont annyi, mint amekkora a te autód nyomatéka. Ez a steptronikok a 30d motorral nem egy tutkó párosítás, sajna túl erõs a motor. Nem tudom, miért nem a ZF váltó került az e46 és e39 30d-be, mint a 7-es sorozatba (e3, azokkal messze nincs annyi gond, ez a GM licensz nem egy tartós konstrukció, ha verik is a gépnek.

petike

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. április 17. kedd, 12:23


Áhhh, most beszéltem kint a sráccal, hogy ugyanmár kérdezzen rá a német tuningosoknál, hogy mi a helyzet az automata váltóval és azt mondta a fasz, hogy a BMWnél nem is annyira a váltó, hanem a turbó a gyenge pont...tök jó, mindenki mást mond
Mondjuk a váltót valóban sokan említik, hogy szarrá megy...
Meg azt is mondta, hogy váltó ide, vagy oda, chip nélkül is 180-220e amúgy is megszokták adni magukat...

Mennyi a 184lovas motor nyomatéka? 390Nm, v 410Nm?
Nem igaz, hogy nem méretezték túl valamennyivel?!?