Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 11:22


BarG írta: 3.0d Urak elárulhatnátok, hogyan teszitek a nyomatékot az útra mostanában, mert nekem ilyen idõben téligumival nem megy : :

Hát, elég nehezen! Ha kicsit jobban nyomom egyböl villog a kipörg.gátló
Tehát sehogy

puhlviki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz puhlviki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 06:10


Ja és szinte mindegyik régi gyertya fekete és kormos volt
Nem tudom hogy ez lehet e valaminek a jele?
Üdv

puhlviki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz puhlviki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 00:42


Szevasztok

Új tagként lenne egy kis próblémám nemrég vásárolt e46 320ci(2002-es 2171ccm) autommal.
Gázadásra szinte minden fokozatban szaggat és mintha lépcsõsen pörögne fel a motor!Egyébként érezhetõen gyengébb is a motor amióta ez a hiba van!
BMW szerelõnél hibakód kiolvasás:
-1.:kopogásérzékelõ>csere megvan,hiba maradt
-2.:vezérmûtengely jeladó>csere megvan,hiba maradt
-3.:termosztát csatija engedte a fagyállós vizet ezért a csati állt a lében> csere megvan komplett termosztát,hiba maradt
-4.:gyertyacsere gyári BMW 4 pólusú megvan,hiba maradt

Kifogytam a lehetõségekbõl!
Valakinek lenne ötlete merre induljak tovább!
Elõre is köszi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 19:42


3.0d Urak elárulhatnátok, hogyan teszitek a nyomatékot az útra mostanában, mert nekem ilyen idõben téligumival nem megy : :

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 18:24


Srácok!
Holnap veszek egy Suzuki Stift Gti-t és rátok fogok vadászni az utakon

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 16:46


alfatone írta: Akkor félreértettem, az aktuális 1,3-ra gondoltam, bocs. A BMW sosem volt híres a gyorsulásáról, nehéz autók, nem mintha panaszkodnék a 7mp-re a 28asomtól, de inkább azt szeretem, hogy 0-190-ig ugyanúgy megy, 190-240ig "érezhetõen" nehezzzeben gyorsul fel.


Semmi gond!
Az aktuálisból az 1.6 sport az ami megyeget, bár az 1.3-asok sem rosszak a kategóriájukban. de sajnos ezt a tulajdonosok hajlamossak könyen túlértékelni és ezért van a sok jaszkali az utakon és innen a "hülye szuzukis" jelzõ.

Amúgy minden kategóriában találni idióta sofõröket, erõsen egyén függõ a dolog Én az utóbbi idõben "hülye-õrült fordosokkal" találkozom rendszeresen...

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 13:47


paci írta: Félreértettél! Én egy 15 éves 1.3 Gti-rõl beszélek, ami tényleg legyorsulja a legtöbb BMW-t amik jelenleg az utakon vannak..korábban, egy másik topicban már említettem, hogy sikerült összeakadnom egy ilyennel. Azért jártam utána, onnan tudom, hogy mit tud.

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1024


Ha az enyém nem beteg, akkor azért ezt kötve hinném! Azért van olyan dolog is a világon, hogy nyomaték! Mennyi lehet ebben a Gti 1.3-ban? 100 Nm? Egyébéként sem hiszem el ezt az adatot, amit a Suzukiról írnak. Annyi az okom erre, hogy a BMW elõtt Hondáim voltak, elõször egy VTI Civic 160 le-vel, az gyorsult 7.8. at, utána egy Integra 190 le, az pedig 6.7-et. Ugyanaz a DOHC 16V változó szelepvezérléssel, mint a Suzukiban, csak azt tudni kell, hogy ezt a technikát Suzuki a Hondától koppintotta, szóval szerintem kamu. Nem hinném, hogy ez ennyire jól sikerülhetett volna nekik.
Ezen kívül hogy is volt azzal a 170 lóval? Az enyém chippel 190ló és 400 Nm! Szóval én is kíváncsi lennék egy barátságos versenyen belül, hogy mit ér ez a híres chip, amit nekem rátoltak.

Egyébként a Suzuki-fóbiám onnan ered, hogy eddig életemben 4X volt részem kisebb-nagyobb balesetekben, sosem az én hibámból, és ebbõl 3X Suzukis jött nekem!


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 13:34


Akkor félreértettem, az aktuális 1,3-ra gondoltam, bocs. A BMW sosem volt híres a gyorsulásáról, nehéz autók, nem mintha panaszkodnék a 7mp-re a 28asomtól, de inkább azt szeretem, hogy 0-190-ig ugyanúgy megy, 190-240ig "érezhetõen" nehezzzeben gyorsul fel.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 13:21


Szabb1 írta:
peetie írta: Az újabb 320i az 8,2 alatt van 100on, igaz az már 2,2es motorral 170pacival Az én 20d kombim 9,3 de valljuk be ehhez azért gyakorolni kell, könnyû elszúrni az indulást, a váltást közben , szóval olyan 10 körül azért fent lehet lenni 100on. Persze ha az ellenfél is bénázik, akkor õ is csúszik a gyári értékhez képest
Aki még nem ismerné esetleg, jó kis összehasonlítás: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46 Kár hogy ebben nincsenek benne a legújabba motorok, jólenne ha lenne egy ilyen táblázat up-to-date.


Amúgy érdekes, itt az M54-es motorkódot hozza az összes 6 hengeres E46-oshoz...

http://www.bmwpower.hu/?sorol=lexikon

Most akkor M52 vagy M54? (oké hogy hozza az általad linkelt oldal az M54-est is, de azt csak a 2.2-esre, a bmwpoweren meg azt hozza a sima 2 ezresre is.)

Hogy is van ez?



M52-ES MOTORKÓD 2000 IG VOLT UTÁNA JOTT AZ M54

M52
20i 2000cm 150l
23i 2494cm 170l
28i 2793cm 192l

m54

20i 2172cm 170l
25i 2494cm 192l
30i 2979cm 231l

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 13:15


Passzolok, ilyen mélységig nem vágom a motorkódokat.

Egyébként youtube-on van olyan videó is, ahol vmi régi golffalnyomják le a 320d-t aztán a csávó meg ott örvendezik,hogy levert egy M3as(!) BMWt Vágja ám a különbséget

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 12:53


peetie írta: Az újabb 320i az 8,2 alatt van 100on, igaz az már 2,2es motorral 170pacival Az én 20d kombim 9,3 de valljuk be ehhez azért gyakorolni kell, könnyû elszúrni az indulást, a váltást közben , szóval olyan 10 körül azért fent lehet lenni 100on. Persze ha az ellenfél is bénázik, akkor õ is csúszik a gyári értékhez képest
Aki még nem ismerné esetleg, jó kis összehasonlítás: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46 Kár hogy ebben nincsenek benne a legújabba motorok, jólenne ha lenne egy ilyen táblázat up-to-date.


Amúgy érdekes, itt az M54-es motorkódot hozza az összes 6 hengeres E46-oshoz...

http://www.bmwpower.hu/?sorol=lexikon

Most akkor M52 vagy M54? (oké hogy hozza az általad linkelt oldal az M54-est is, de azt csak a 2.2-esre, a bmwpoweren meg azt hozza a sima 2 ezresre is.)

Hogy is van ez?

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 10:37


peetie írta: Az újabb 320i az 8,2 alatt van 100on, igaz az már 2,2es motorral 170pacival Az én 20d kombim 9,3 de valljuk be ehhez azért gyakorolni kell, könnyû elszúrni az indulást, a váltást közben , szóval olyan 10 körül azért fent lehet lenni 100on. Persze ha az ellenfél is bénázik, akkor õ is csúszik a gyári értékhez képest
Aki még nem ismerné esetleg, jó kis összehasonlítás: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46 Kár hogy ebben nincsenek benne a legújabba motorok, jólenne ha lenne egy ilyen táblázat up-to-date.


Tényleg jó ez a táblázat!
Érdekes, hogy a 2.2-es 20-as mennyivel jobban gyorsul a "sima" 20-asnál, pedig csak 20 lóerõ a töblet.

Viszont a másik, hogy a 18-as nem nagyon marad el a 20-astól. gyorsulásban 0.5 sec., nyomatékban 10 Nm.

Ismét gondolkodóba estem, milyen is legyen 20-as (2000 ccm.) vagy 18-as... coupe-t szeretnék és a 18-asból jóval nagyobb a kínálat... (németország)

Nem lehet az észszerûség határain belûl picit felhúzni a 320-ast?

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 09:47

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 09:42


csinaljatok mar egy masik topicot

Paci: Ki kene probalni , marmint dizel 320d alap, + 320 d chippelt + 330d , 320i stb Marmint nincs haboru csak en is marha kivancsi vagyok mar.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 05. szerda, 09:37


Igen, es a sedan 320d az 8,9 sex,....oo sec ami a 318i gyorsulasa
persze mindent el lehet rontani az indulassal es a valtassal