asbi írta:
Anett525 írta:
Sziasztok! Ma este probaltam beinditani az automat es nem indult, eloszor azt hittem,hogy az aksi, de aztan lattam hogy ez a dde villan ki egy sarga spirallal! Mi lehet a problema?
Valaszaitokat elore is koszonom!
Égve marad, vagy kigyullad egy pár másodpercig gyújtás ráadása után? Utóbbi teljesen normális, akkor izzít. Enyém is csinálja, pedig 2 hónapos NGK gyertyák vannak benne és pöccre indul.
Ettől függetlenül lehet, hogy rossz pár gyertyád. Dugjátok gépre, ha halott egy gyertya, akkor úgyis dob rá hibát. Szeptemberben nekem 2-t írt hibásnak, kimértük manuálisan, egy volt még valamennyire használható, kettő teljesen szakadt, a negyedik meg több száz kOhm-os ellenállást mutatott, tehát kvázi kuka.
Hasonló probléma.. (De már nem hiszek a szervíznek)
Sziasztok!
Van egy 2004-es évjáratú e46-osom, és a következő hiba jelenség jött elő 3 héttel ezelőtt. Németországból jöttem haza, mikor kb 700 km megtétele után a
DDE lámpa kigyulladt(ekkor 38 fok külső hőmérsékletet mutatott az auto ha számit), és az autó erőtlenné vált, padlógáznál is alig gyorsult de nem állt le alattam.
Másnap indítás után nem jelentkezett ez a probléma, de azért elvittem szervízbe, és ott 4 gyertyát cseréltek meg izzítórelét mert ezt diagnosztizálta a számítógép.
(a 4 gyertya 30000 km-el ezelőtt volt cserélve) Eddig oké, de kb 300 km-et mentem vele mikor újra fölvillant a DDE lámpa, és megint erőtlenné vált az autó.
Vissza a szervízbe, megint diagnosztika, és most magasnyomásút írta hibásnak.. Kicserélték azt is(meg szűrőket, nyomócsöveket
), de nem újat raktak bele mert horribilis áron volt( így is eddig 170e huf-nál járok), és alig mentem vele 70 km-et és megint ez a hiba előjött.
Pénteken hívtam a szervizet, és most porlasztóra gyanakodnak(BMW szervíz).. Valakinek hasonló tapasztalata volt már az autójával, és mi volt a hiba ?
Előre is köszönöm a válaszotok!