« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 07:47


agoston írta: Sziasztok,

nemrégóta van meg az autóm és igazából még nem nagyon vagyok tisztában a dolgokkal.

Azt szeretném megtudni, mivel külföldre járok dolgozni,az útviszonyok pedig egyre jobban romlanak,tapasztalt BMW-sektöl szeretném megtudni,hogy mikor kell,vagy kell-e egyáltalán alakalmazni a DTC-t?

Kérdeztem pár embert,de hasznos infóval sajnos nem láttak el.

Valaki olyat mondott,hogy eleve be van kapcsolva, nem kell kapcsolgatni.

Igaz lehet ez?

vagy külön be kell kapcsolni és mikor?!

Köszönöm a segítséget!



alapből megy a DTC. tehát "biztonságban vagy" nem minden az autón múlik.
akkor kell benyomni, ha pl több erő kellene, pl mondjuk el vagy akadva. megnyomod egyszer. ne foglalkozz vele, hogy kipörög a kerék, de legalább nem fogja le állandóüan a rendszer. illetve ha hosszan nyomod, akkor full kikapcsol. ez főleg játszani jó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2006

státusz agoston

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 05:01


Sziasztok,

nemrégóta van meg az autóm és igazából még nem nagyon vagyok tisztában a dolgokkal.

Azt szeretném megtudni, mivel külföldre járok dolgozni,az útviszonyok pedig egyre jobban romlanak,tapasztalt BMW-sektöl szeretném megtudni,hogy mikor kell,vagy kell-e egyáltalán alakalmazni a DTC-t?

Kérdeztem pár embert,de hasznos infóval sajnos nem láttak el.

Valaki olyat mondott,hogy eleve be van kapcsolva, nem kell kapcsolgatni.

Igaz lehet ez?

vagy külön be kell kapcsolni és mikor?!

Köszönöm a segítséget!



satis
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz satis

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 15:16


Az akku lekötést kipróbáltam, egyenlőre nem jött elő a hibaüzenet.
Az angol e90-es fórumon találtam hasonló hibakódot megélő fórumozót.
Neki is a kormány szög jeladót írták, bár abban az esetben folyamatos volt a hiba és még több problémával is társult. Igaz neki a helyi BMW szervízben ingyen megcsinálták, mondjuk az Anglia... gondolom cserélni nem kellett semmit.

Ha esetleg elő jönne megint, a hibakód pontos okát csak szervizben tudják megállapítani?

Üdv.:
Attila.

YELLOW írta:
satis írta: Sziasztok!

Egymás után két nap előfordult, éjszaka tartottam hazafele autópályán, 110Km/h tempomat. Majd tempomat kikapcsolt, DSC faliure felirat jelent meg a főkijelzőn, a műszerfalon pedig ennek megfelelő sárga háromszög. Majd 2 másodperc után el is tűnt, majd minden normál üzemben működött is.
Inpával olvastam, az alábbi bejegyzések vannak:
Errors

Egyébként a DSC működik, ki/be kapcsolható.
Ami fura, hogy mindkét esetben pontosan ugyan ott tartottam az autópályán, talán ha 20m különbség lehetett, nyilván véletlen...
Valamint mindkét éjszaka már hideg volt, olyan 5-6 fok és nagyon párás volt a levegő/ autó, remélem csak kontakt hiba valamelyik jeladónál.
Ha valakinek volt már hasonló "hibával" tapasztalata, szívesen veszem, ha megosztja.

Üdv.:
Attila.



nekem eccer volt tempomat hiba, igaz nem pont ilyen jellegű, és akkor egy hozzáértő azt mondta, az akksit kössem le egy picit. lehet egy próbát megérne.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 14. vasárnap, 06:52


satis írta: Sziasztok!

Egymás után két nap előfordult, éjszaka tartottam hazafele autópályán, 110Km/h tempomat. Majd tempomat kikapcsolt, DSC faliure felirat jelent meg a főkijelzőn, a műszerfalon pedig ennek megfelelő sárga háromszög. Majd 2 másodperc után el is tűnt, majd minden normál üzemben működött is.
Inpával olvastam, az alábbi bejegyzések vannak:
Errors

Egyébként a DSC működik, ki/be kapcsolható.
Ami fura, hogy mindkét esetben pontosan ugyan ott tartottam az autópályán, talán ha 20m különbség lehetett, nyilván véletlen...
Valamint mindkét éjszaka már hideg volt, olyan 5-6 fok és nagyon párás volt a levegő/ autó, remélem csak kontakt hiba valamelyik jeladónál.
Ha valakinek volt már hasonló "hibával" tapasztalata, szívesen veszem, ha megosztja.

Üdv.:
Attila.



nekem eccer volt tempomat hiba, igaz nem pont ilyen jellegű, és akkor egy hozzáértő azt mondta, az akksit kössem le egy picit. lehet egy próbát megérne.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 21:42


Az SZL-nél lesz valami bajság. Az a kormánykapcsoló egység, abban van a kormányszögjeladó is. Sajnos volt már bajság velük, szerintem a tiedben is az szórakozik.

satis írta: Sziasztok!

Egymás után két nap előfordult, éjszaka tartottam hazafele autópályán, 110Km/h tempomat. Majd tempomat kikapcsolt, DSC faliure felirat jelent meg a főkijelzőn, a műszerfalon pedig ennek megfelelő sárga háromszög. Majd 2 másodperc után el is tűnt, majd minden normál üzemben működött is.
Inpával olvastam, az alábbi bejegyzések vannak:
Errors

Egyébként a DSC működik, ki/be kapcsolható.
Ami fura, hogy mindkét esetben pontosan ugyan ott tartottam az autópályán, talán ha 20m különbség lehetett, nyilván véletlen...
Valamint mindkét éjszaka már hideg volt, olyan 5-6 fok és nagyon párás volt a levegő/ autó, remélem csak kontakt hiba valamelyik jeladónál.
Ha valakinek volt már hasonló "hibával" tapasztalata, szívesen veszem, ha megosztja.

Üdv.:
Attila.





satis
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz satis

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 18:57


Sziasztok!

Egymás után két nap előfordult, éjszaka tartottam hazafele autópályán, 110Km/h tempomat. Majd tempomat kikapcsolt, DSC faliure felirat jelent meg a főkijelzőn, a műszerfalon pedig ennek megfelelő sárga háromszög. Majd 2 másodperc után el is tűnt, majd minden normál üzemben működött is.
Inpával olvastam, az alábbi bejegyzések vannak:
Errors

Egyébként a DSC működik, ki/be kapcsolható.
Ami fura, hogy mindkét esetben pontosan ugyan ott tartottam az autópályán, talán ha 20m különbség lehetett, nyilván véletlen...
Valamint mindkét éjszaka már hideg volt, olyan 5-6 fok és nagyon párás volt a levegő/ autó, remélem csak kontakt hiba valamelyik jeladónál.
Ha valakinek volt már hasonló "hibával" tapasztalata, szívesen veszem, ha megosztja.

Üdv.:
Attila.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 13. szombat, 18:58

miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. december 14. kedd, 18:19


Na kipróbáltam hóban naggyon durva


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 04:50


miniyakuza írta: Ha csak eccer nyomom meg kivillan a DTC felirat és nem nagyon engedi kitörni a vasat és kigyullad a kis háromszög benne a körrel nyillal a végén!Ha hosszan nyomom akkor kirakja kijelzőre a hárömszöget benne a körrel+nyillal és pörög a kerék mint a kis angyal!
Persze az elektronika a biztonságra van tervezve így nem határtalan az élvezkedés és megfogja a popsiját egy pontnál!De élvezetes és odakanolós!!!


Az OBI mögött van egy használaton kívüli körforgalmas útszakasz, amit nem is takarítanak, ott lehet próbálgatni a vasat.

miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 00:55


Ha csak eccer nyomom meg kivillan a DTC felirat és nem nagyon engedi kitörni a vasat és kigyullad a kis háromszög benne a körrel nyillal a végén!Ha hosszan nyomom akkor kirakja kijelzőre a hárömszöget benne a körrel+nyillal és pörög a kerék mint a kis angyal!
Persze az elektronika a biztonságra van tervezve így nem határtalan az élvezkedés és megfogja a popsiját egy pontnál!De élvezetes és odakanolós!!!

miniyakuza írta: Szia!

Köszi majd kipróbálom és közlöm a tapasztalataimat!

jrtom írta: Szia!

Ha egyszer megnyomod a DTC gombot akkor kicsit többet engedi kipörögni a kerekeket, ez akkor jó ha valahol elakadsz, pl.: hó, sár. Ilyenkor csak a DTC felirat világít. Ha viszont hosszan nyomod a gombot mindaddig amíg megjeleneik a kipörgésgátló szimbólum akkor minden off-on van, se kipörgésgátló, se menetstabilizátor, DE abs az marad azt nem tudod kikapcsolni.

üdv.

miniyakuza írta: Szia!


Nekem az E91-ben ha egyszer nyomom meg akkor van az h még nem írja ki ha 2 szer akkor kiírja és a Totalcar szerint is akkor OFF-on van minden!









miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 22:15


Szia!

Köszi majd kipróbálom és közlöm a tapasztalataimat!

jrtom írta: Szia!

Ha egyszer megnyomod a DTC gombot akkor kicsit többet engedi kipörögni a kerekeket, ez akkor jó ha valahol elakadsz, pl.: hó, sár. Ilyenkor csak a DTC felirat világít. Ha viszont hosszan nyomod a gombot mindaddig amíg megjeleneik a kipörgésgátló szimbólum akkor minden off-on van, se kipörgésgátló, se menetstabilizátor, DE abs az marad azt nem tudod kikapcsolni.

üdv.

miniyakuza írta: Szia!


Nekem az E91-ben ha egyszer nyomom meg akkor van az h még nem írja ki ha 2 szer akkor kiírja és a Totalcar szerint is akkor OFF-on van minden!







jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 08:13


Szia!

Ha egyszer megnyomod a DTC gombot akkor kicsit többet engedi kipörögni a kerekeket, ez akkor jó ha valahol elakadsz, pl.: hó, sár. Ilyenkor csak a DTC felirat világít. Ha viszont hosszan nyomod a gombot mindaddig amíg megjeleneik a kipörgésgátló szimbólum akkor minden off-on van, se kipörgésgátló, se menetstabilizátor, DE abs az marad azt nem tudod kikapcsolni.

üdv.

miniyakuza írta: Szia!


Nekem az E91-ben ha egyszer nyomom meg akkor van az h még nem írja ki ha 2 szer akkor kiírja és a Totalcar szerint is akkor OFF-on van minden!





miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. november 26. péntek, 01:46


Szia!


Nekem az E91-ben ha egyszer nyomom meg akkor van az h még nem írja ki ha 2 szer akkor kiírja és a Totalcar szerint is akkor OFF-on van minden!



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 18:31


YELLOW írta:
vsop14 írta:
ha már kötözködés: a 27 mi óta prímszám?


ezt vártam... már azt hittem, már eg volt fogalmazva, hogy felkelek és nem lesz reakció, már írni akartam, hogy ezt bezzeg senki nem veszi észre... most legalább nem csalódtam


rám lehet számítani



Ferko320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Ferko320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 17:58



YouTube videó

Hogy lehet web oldalt betűzni?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 08. hétfő, 17:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 11:40


vsop14 írta:
ha már kötözködés: a 27 mi óta prímszám?


ezt vártam... már azt hittem, már eg volt fogalmazva, hogy felkelek és nem lesz reakció, már írni akartam, hogy ezt bezzeg senki nem veszi észre... most legalább nem csalódtam



« előző123következő »