« előző12következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. július 19. szombat, 21:36


nekem 316 van, de ez külföldi és 1796 cm3 motorral van szerelve, ugyanis, ott az az alap... kint a 320 az 2.2-es pl.
az egy szûrõ egyébként és onnan kell kilógni csõnek, van olyan aminek nincs ez a szûrû hanem van egy kisebb, ami nekem is van, nah abból nem lóg a tetején semmi...

motorkódom N42B18A, amibõl a 18 az 1.8-at jelenti

státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2008. július 19. szombat, 18:19


Szia Yellow!

Neked is 316-od van, mert nekem a toronymerevítõ és a ablakmosótartály elõtt lévõ henger alakú izé közepébõl nem lóg ki egy gumicsõ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 21:16


még nem, de én nem veszek észre szokatlant, jól megy jól fogyaszt...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 20:59


Te cserélted már?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 19:24


ha jól sejtem, akkor a jobb torony mellett látható, ha benézel akkor a hengerfejen van rajta, én erre gyanakszom fémszinû két 10-es csavar fogja oda a motorborításon a W alatt látszik a teteje



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 19:17


Merre található ez a szûrõ a 4hengeres benzinesekben?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. július 18. péntek, 19:10


mindenhol van kartergáz visszavezetés, még a ladánál is... azért tettek szûrõt rá, hogy a mocskot ne vezesse vissza a karbiba, de a környezeti elõírások miatt, szûrõt kell használni, hogy a környezetbe kijutó gáz meg legyen szûrve... minden autóban van, legalábbis a ladától kezdve és a 4 ütemûeknél, szûrõt meg tesznek az új kocsikba mindbe

Tiba írta: danielt Mi van ezzel a kartergáz szürõ cserével? Én úgy tudtam, hogy az csak a dizelnél van. (a tévedés jogát fenttartom)



státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. július 17. csütörtök, 20:34


s a motortartó bak is dízel betegség.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 17. csütörtök, 20:05


danielt Mi van ezzel a kartergáz szürõ cserével? Én úgy tudtam, hogy az csak a dizelnél van. (a tévedés jogát fenttartom)

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. július 17. csütörtök, 19:20


Én hosszas keresgélés és próbálgatás után találtam rá arra a szervízre, ahova eddig jártam.
Két fickó volt egy bérelt garázsban. Nem volt drága, és nagyon lelkiismeretesek voltak, rugalmasak voltak alkatrész ügyben is, és nagyon értettek a BMW-hez.
kb 2 évig jártam oda. Aztán összeáltak egy másik vastagabb szerelõvel, az épített egy nagyobb mûhelyet, most ott dolgoznak.
És minden megváltozott. A munka már nem olyan precíz, de drágább. És elindult a lehúzás. "Mennyi a klímatöltés? Ööööö 7000, eljön a klímás ember ide." Aztán a végén 10000-et kell fizetni, mert "hááááát az nettó volt." És adott számláááát. Ok, hol van? Izéééé, már elment a Gabi... stb szarságok.

Úgy látszik ami kicsiben megy, az nagyban nem, ott megváltoznak az emberek. Ez ilyen posztkommunista középeurópai tünet. Mindenki 1-rõl 4-re akar jutni.

Mindenesetre megint kereshetek másik szervízt, vagy még többet fogok magamnak megcsinálni.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. július 17. csütörtök, 18:15


cobi írta: Persze, ez természetes, csak ellenpéldát szerettem volna hozni a korrekt szervizek mellett. Szerintem a lehúzás magyar szokás, bárhol felütheti a fejét..


En szívesen hozok erre is ellenpéldát
Kecskeméti Formont....ha tehetem mindig el fogom kerülni.
Amikor megvetem a vasat akkor kicseréltettem az összes zárat + inditásgátló modult.
BMW csak hivatalos márkaszervizben engedi ezt a mûveletet ezért mentem a formonthoz...
Mitmondjak hanyatt nem dobtam magam se a hozzáértéstõl se a hozzáállástól....amikor kész lett kihozta a srác erre összevissza világítanak a visszajelzõ lámpák( a világítás visszajelzõk)
Kérdezem ezzel mivan? Aztmondja kicseréltek pár izzót!! Minek ? Semmi baja nem volt...de hibát irt ki..
Szóval hol elaludt hol kivilágított....mondta cseréljek izzót majd.

Erre hazajöttem minden világítás csatlakozóját szétszedtem ahol láttam egy kis oxidot letakarítottam össze és azóta se jelzett vissza egyszer se...

Elég szomorú hogy egy szervizbõl így kellett eljönnöm....lehet ha kiverem ott a balhét akkor megnézik újra, de nem akartam egy -két izzó miatt csinálni a mûsort......inkább kerülöm õket....

státusz danielt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2008. július 17. csütörtök, 15:07


Ja, olajcsere után 1 héttel a 4. gyújtótrafó megadta magát, úgyhogy a párjával együtt cserélni kellett. Szerencsére csak 24.000 -be fájt az eredeti Bosch, munkadíjat nem kellett fizetnem.

A hátsó lámpa hibajelzõ nálam is szarakodik, reggelente világít néha ha úgy van kedve.

státusz danielt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2008. július 17. csütörtök, 15:03


Szóról szóra megtaláltam mindent ebben a topikban ami nálam is hiba... ugyanaz az autó, 2003 júliusi 316i.

Nekem remegés jön 2500-as fordulatnál és felette, ezáltal autópálya tempón jóval hangosabb lett a kocsi. Amit még észrevettem, hogy ha lepadlózom, akkor kelletlenül morgott és a pedál is rezgett amíg fel nem pörgött. Most voltam olajcserén, olajszõrõ CAFATOKBAN jött ki, fele szerintem benne maradt a motorban. A legdrágább Castrol LL04-es olaj volt benne, rendes periódus szerint cserélve. A az olajcsere óta a padlógázas morgás megszûnt, szépen egyenletesen gyorsít, gyanítom a levegõszûrõ cseréje bejátszhat a dologba, hogy kap rendesen levegõt. 0w helyett most 5w-s ment bele Castrol Edge.

A kartergáz visszavezetõ nálam is összehúzódik, ezt nem cseréltem 1 éve amikor megállapították... lehet, hogy ki kellene.

Persze engem is beszívattak egy motortartó bak cserére, teljesen feleslegesen... nem az a remegés oka.

A kocsiban most van 88 ezer kilóméter, 60 ezer körül kezdte ezt a szenvedést, elõtte olyan volt mint egy villanymotor.

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 19:11


Persze, ez természetes, csak ellenpéldát szerettem volna hozni a korrekt szervizek mellett. Szerintem a lehúzás magyar szokás, bárhol felütheti a fejét..

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. február 17. vasárnap, 18:21


cobi szerintem itt nem azokról a meszekokról beszélünk akik tök nem értenek a bmw-khez. Vannak olyanok is akikben meg lehet bízni. Elõfordulhat lehúzós maszek, meg lehúzós márkaszeríz is....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2008. február 17. vasárnap, 19:49

« előző12következő »