YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2022. augusztus 10. szerda, 18:07


kecsurobi írta: Sziasztok!
Màsik turbóhoz nem tudtam írni.
2600-3000 fordulatol kezdett huzni az autó.
Hibakod nyomàs hibát írt.
Kicserèltem a turbó mágnesszabàlyzó szelepet kicsitt jobb lett,de vàltozó geometriànàl tekertem,az javitota meg teljesen.
Mostmár 1800tól indul meg.
Most azon lehet àlitani vagy csak gyári beàlitàson mehet?Nem lessz baja?


inkább csak le volt tapadva a geometria állító kar.
de gyárilag tuti nem 2600-tól kellene húznia. pontos értéket most hirtelen én sem tudom, de az 1800 közelebb van hozzá. nekem ilyen 1900-2100 közötti értékek rémlenek ezeknél a 136 lovasaknál.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2022. augusztus 10. szerda, 03:55


Sziasztok!
Màsik turbóhoz nem tudtam írni.
2600-3000 fordulatol kezdett huzni az autó.
Hibakod nyomàs hibát írt.
Kicserèltem a turbó mágnesszabàlyzó szelepet kicsitt jobb lett,de vàltozó geometriànàl tekertem,az javitota meg teljesen.
Mostmár 1800tól indul meg.
Most azon lehet àlitani vagy csak gyári beàlitàson mehet?Nem lessz baja?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz halipapa

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 20:10


Elnézést kérek a topic felesleges megnyitásáért, nem vettem észre hogy van ilyen téma...
Kérem töröltetni.
Köszönöm és még 1x elnézést!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 17. csütörtök, 20:27