« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. június 11. vasárnap, 21:36


YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt...
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.


Teljes mértékben igazad van, de ha szerinted van jobb alternatíva, nyugodtan szólj... N52-nél hidrotőke, olajpumpa, vízpumpa gondok, N53 meg már közvetlen befecskendezés, tehát nagynyomású szivattyú, porlasztók, kokszosodás... Mennék én dízellel is, de 20-25km-es távokra nem lenne túl ésszerű, részecskeszűrős főleg nem. Részecskeszűrő nélkül is van e60, de azok is csak a 2003-2004-es első modellek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 20:44


ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt...
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 20:35


YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt...
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. Szóval nagy a dilemma...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 08. csütörtök, 20:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 19:32


ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt...
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 19:23


Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt...
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Gekky

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 10:03


Gekky írta: Üdv kedves Car-társak!

Hirtelen gondolat soha nem jó gondolat, vagy csak ritkán...
Néhány napja azon agyalok, vajh érdemes lenne-e E46 316i vasamban egy motorcserében gondolkodni...
Most egy 1,8-as benyás moci van benne, a maga 115 csikójával, amit szívesen megizmosítanék...
A kiszemelt motor egy N20B20 lenne, a 135 KW-os, ami 180 lovat tart kordában...
Az E46 már nem mai darab, de szerintem a formája még mindig szép...
Mivel az én gépem 2002-es évjárat az N20B20 -at pedig 2011 körül kezdték gyártani (és egyéb más okokból is), értelemszerűen nem kompatibilis a kettő. legalábbis így gondolom...
Hallomásaim szerint nem elég csak motort cserélni egy "műtét" során, indokolt a váltó a hűtő és valszeg még néhány dolog cseréje, és hát ugye a motortartó is igencsak más lehet...

Kérdésem az lenne, hogy a fórumon van-e olyan aki belevágott már egy ilyen műveletbe, és ha igen mi a tapasztalata???
Egyáltalán kivitelezhető-e vagy olyan nagy a "különbség", hogy egyáltalán nincs értelme neki kezdeni, és csak érdekes teória marad az egész???

Előre is köszönöm a gondolatokat, esetleges véleményeket, netán talán tapasztalatokat!






Esetleg van valakinek a csapatból ilyen N20B20 motorral szerelt gépe???
Ha van valaki akinek ilyen mocival szerelt gépe van, mik a tapasztalatai?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Gekky

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 18:40


Üdv kedves Car-társak!

Hirtelen gondolat soha nem jó gondolat, vagy csak ritkán...
Néhány napja azon agyalok, vajh érdemes lenne-e E46 316i vasamban egy motorcserében gondolkodni...
Most egy 1,8-as benyás moci van benne, a maga 115 csikójával, amit szívesen megizmosítanék...
A kiszemelt motor egy N20B20 lenne, a 135 KW-os, ami 180 lovat tart kordában...
Az E46 már nem mai darab, de szerintem a formája még mindig szép...
Mivel az én gépem 2002-es évjárat az N20B20 -at pedig 2011 körül kezdték gyártani (és egyéb más okokból is), értelemszerűen nem kompatibilis a kettő. legalábbis így gondolom...
Hallomásaim szerint nem elég csak motort cserélni egy "műtét" során, indokolt a váltó a hűtő és valszeg még néhány dolog cseréje, és hát ugye a motortartó is igencsak más lehet...

Kérdésem az lenne, hogy a fórumon van-e olyan aki belevágott már egy ilyen műveletbe, és ha igen mi a tapasztalata???
Egyáltalán kivitelezhető-e vagy olyan nagy a "különbség", hogy egyáltalán nincs értelme neki kezdeni, és csak érdekes teória marad az egész???

Előre is köszönöm a gondolatokat, esetleges véleményeket, netán talán tapasztalatokat!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. április 13. szerda, 18:43


« előző12következő »