bmw330d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz bmw330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 12:07


ecr33rb25dett írta:
rossitibi írta:



Először ki kell kaparni belülről a tömítőanyagot, aztán a ponthegesztésnél elvágni és a maradékot visszahajtani.
Ilyenből:

ilyen lesz:


De mint láthatod, a fényezést nem lehet megúszni...


Ne már ez nem ér bele?? Nekem ennyire azért nem volt kint a kerék
Ez az autó Ültetve is van?
[/quote]

Itt egy külföldi módszer a peremezésre:
YouTube videó

Én ezt úgy ismertem hogy egyre nagyobb átmérőjű csövek követik egymást
Úgy elég szépen kilehet hozni



ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 09:34


rossitibi írta:



Először ki kell kaparni belülről a tömítőanyagot, aztán a ponthegesztésnél elvágni és a maradékot visszahajtani.
Ilyenből:

ilyen lesz:


De mint láthatod, a fényezést nem lehet megúszni...[/quote]

Ne már ez nem ér bele?? Nekem ennyire azért nem volt kint a kerék
Ez az autó Ültetve is van?
[/quote]

Itt egy külföldi módszer a peremezésre:
YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz rossitibi

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 09:15




[/quote]

Először ki kell kaparni belülről a tömítőanyagot, aztán a ponthegesztésnél elvágni és a maradékot visszahajtani.
Ilyenből:

ilyen lesz:


De mint láthatod, a fényezést nem lehet megúszni...[/quote]

Ne már ez nem ér bele?? Nekem ennyire azért nem volt kint a kerék
Ez az autó Ültetve is van?


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 08:34


rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


A felni belsejéből nem nagyon szoktak elvenni, anno én is ezt akartam, de nem találtam rá szakit, aki elvállalta volna. A peremen viszont még mindig lehet alakítani...
A műanyag doblemez ér bele először, ott ahol a lökös tartófül csavarját takarja. Ott nézted?


Nem!Az ív belsejébe,a perembe ér bele a gumi.Látni is a nyomát.Máshol nem ért bele,vagyis ott van az első nyom


A peremet vissza lehet hajtani, ha bevállalod..


Nem akartam hogy megsérüljön a fényezés. Viszont lakatos vagyok,de nem láttam még hogy csinálják.Volt egy e36-om,azon ívcsere után megcsináltam gond nélkül,de az fényezés előtt volt



Először ki kell kaparni belülről a tömítőanyagot, aztán a ponthegesztésnél elvágni és a maradékot visszahajtani.
Ilyenből:

ilyen lesz:


De mint láthatod, a fényezést nem lehet megúszni...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz rossitibi

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 08:11


csatis1 írta:
rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


A felni belsejéből nem nagyon szoktak elvenni, anno én is ezt akartam, de nem találtam rá szakit, aki elvállalta volna. A peremen viszont még mindig lehet alakítani...
A műanyag doblemez ér bele először, ott ahol a lökös tartófül csavarját takarja. Ott nézted?


Nem!Az ív belsejébe,a perembe ér bele a gumi.Látni is a nyomát.Máshol nem ért bele,vagyis ott van az első nyom


A peremet vissza lehet hajtani, ha bevállalod..


Nem akartam hogy megsérüljön a fényezés. Viszont lakatos vagyok,de nem láttam még hogy csinálják.Volt egy e36-om,azon ívcsere után megcsináltam gond nélkül,de az fényezés előtt volt



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 06:00


rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


A felni belsejéből nem nagyon szoktak elvenni, anno én is ezt akartam, de nem találtam rá szakit, aki elvállalta volna. A peremen viszont még mindig lehet alakítani...
A műanyag doblemez ér bele először, ott ahol a lökös tartófül csavarját takarja. Ott nézted?


Nem!Az ív belsejébe,a perembe ér bele a gumi.Látni is a nyomát.Máshol nem ért bele,vagyis ott van az első nyom


A peremet vissza lehet hajtani, ha bevállalod..

bmw330d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz bmw330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 23:43


rossitibi írta:
rossitibi írta:
rossitibi írta:
Pocses írta:
rossitibi írta:
Pocses írta:
rossitibi írta:
csbalu írta:
rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
gampetibor írta:
rossitibi írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
E46 coupe-m van 2004-es,gyári futómű (M-es).Kinéztem egy Dotz mugello garnitútát:
Elöl: 8,5X19 ET: 35
Hátul: 9,5X19 ET:42
Elfér az autómon? Szeretném hogy szépen kint legyen,de nem akarom hogy beleérjen az ívbe!
Esetleg vélemény a felnikről,mennyire erősek? 160-at ér gumi nélkül? És mégegy kérdés,milyen gumit tegyek rá?
Köszi a válaszokat!


Elfér. 225 széles gumit tennék rá.


Előre a 225? És hátra? Mekkora a legszélesebb amit tehetek rá,ami még nem ér bele? Nem akarom hogy nagyon terpesszen!olvasgattam itt a fórumon,hogy volt akinek szétszakadt a gumi.Az mitől lehet?Vagy a 225 még nem durva?


Előre a 8.5-re a 225/35-ös jó lesz, hátra a 9.5-re 255/30-as jó lesz.


Ok,és ültetnem is kell szerinted? Egész éjjel olvasgattam Irták,hogy megemeli az autót. Viszont ha ültetek akkor megint kérdés a hely!


Ha váltóméretben teszed a kocsira a gumikat akkor nem fog emelni rajta.
Én hátra nem raknék egy 20d-re 255-ös gumit. Szarabbul fog menni, sokkal többet fog kajálni és nagyon drága. A helyedben maradnék a 235nél hátul max.. nagyon max..
A 255 az már M3 méret.


Jolvan köszi a válaszokat! Még csak annyit hogy a felnit ismeritek? Milyen minőségű lehet? Megér ennyit?


Ez típus nagyon tetszik nekem is, vennék is max 18-as méretben, de sajna nem lehet mert asszony is jár a kocsival, és hát nem nagyon kerülget ki kátyút stb stb... Így marad a 16-os ballonos gumival.


Hát az asszonyok már csak ilyenek
Megmondom őszintén én is félek a 19-től



Vőméknek az 5-ös Golfon és a Turanon is 20-as van de a lányom is nagyon vigyáz rájuk, meg persze porig ültetve mindkettő, a 4-es "csak" 19-en gurul 1.9 TDI 260 LE! Azt most árulja arany gyermekem.


Na eldöntöttem,elmegyek megnézem,ha nem jön be mégsem akkor lesz egy eladó garnitúrám


Nem vettem meg a felnit Pedig nagyon durva brutális volt vele az autó! Egy nagyon picit kijjebb volt mint a sárvédő. Kipróbáltam,menet közben egy kicsit megrángattam a kormányt és már csiszálta is az íveimet pedig ketten ültünk benn. Hát a szívem szakadt meg... Nagyon szép volt vele az autó!



Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


Most adtam el a 18-as dotz mugello-at ajánlani tudom egyébként,bírja rendesen,de váltottam bbs-re
Sztem e46-on nagyon jót mutat


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz rossitibi

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 21:25


csatis1 írta:
rossitibi írta:
Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


A felni belsejéből nem nagyon szoktak elvenni, anno én is ezt akartam, de nem találtam rá szakit, aki elvállalta volna. A peremen viszont még mindig lehet alakítani...
A műanyag doblemez ér bele először, ott ahol a lökös tartófül csavarját takarja. Ott nézted?


Nem!Az ív belsejébe,a perembe ér bele a gumi.Látni is a nyomát.Máshol nem ért bele,vagyis ott van az első nyom


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 20:20


rossitibi írta:
Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


A felni belsejéből nem nagyon szoktak elvenni, anno én is ezt akartam, de nem találtam rá szakit, aki elvállalta volna. A peremen viszont még mindig lehet alakítani...
A műanyag doblemez ér bele először, ott ahol a lökös tartófül csavarját takarja. Ott nézted?

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 16:43


rossitibi írta:
rossitibi írta:
rossitibi írta:
Pocses írta:
rossitibi írta:
Pocses írta:
rossitibi írta:
csbalu írta:
rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
gampetibor írta:
rossitibi írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
E46 coupe-m van 2004-es,gyári futómű (M-es).Kinéztem egy Dotz mugello garnitútát:
Elöl: 8,5X19 ET: 35
Hátul: 9,5X19 ET:42
Elfér az autómon? Szeretném hogy szépen kint legyen,de nem akarom hogy beleérjen az ívbe!
Esetleg vélemény a felnikről,mennyire erősek? 160-at ér gumi nélkül? És mégegy kérdés,milyen gumit tegyek rá?
Köszi a válaszokat!


Elfér. 225 széles gumit tennék rá.


Előre a 225? És hátra? Mekkora a legszélesebb amit tehetek rá,ami még nem ér bele? Nem akarom hogy nagyon terpesszen!olvasgattam itt a fórumon,hogy volt akinek szétszakadt a gumi.Az mitől lehet?Vagy a 225 még nem durva?


Előre a 8.5-re a 225/35-ös jó lesz, hátra a 9.5-re 255/30-as jó lesz.


Ok,és ültetnem is kell szerinted? Egész éjjel olvasgattam Irták,hogy megemeli az autót. Viszont ha ültetek akkor megint kérdés a hely!


Ha váltóméretben teszed a kocsira a gumikat akkor nem fog emelni rajta.
Én hátra nem raknék egy 20d-re 255-ös gumit. Szarabbul fog menni, sokkal többet fog kajálni és nagyon drága. A helyedben maradnék a 235nél hátul max.. nagyon max..
A 255 az már M3 méret.


Jolvan köszi a válaszokat! Még csak annyit hogy a felnit ismeritek? Milyen minőségű lehet? Megér ennyit?


Ez típus nagyon tetszik nekem is, vennék is max 18-as méretben, de sajna nem lehet mert asszony is jár a kocsival, és hát nem nagyon kerülget ki kátyút stb stb... Így marad a 16-os ballonos gumival.


Hát az asszonyok már csak ilyenek
Megmondom őszintén én is félek a 19-től



Vőméknek az 5-ös Golfon és a Turanon is 20-as van de a lányom is nagyon vigyáz rájuk, meg persze porig ültetve mindkettő, a 4-es "csak" 19-en gurul 1.9 TDI 260 LE! Azt most árulja arany gyermekem.


Na eldöntöttem,elmegyek megnézem,ha nem jön be mégsem akkor lesz egy eladó garnitúrám


Nem vettem meg a felnit Pedig nagyon durva brutális volt vele az autó! Egy nagyon picit kijjebb volt mint a sárvédő. Kipróbáltam,menet közben egy kicsit megrángattam a kormányt és már csiszálta is az íveimet pedig ketten ültünk benn. Hát a szívem szakadt meg... Nagyon szép volt vele az autó!



Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


aztaaaaa mekkora piramis
Lassan Tutanhamon is megirigyelné




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 31. péntek, 16:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz rossitibi

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 16:42


rossitibi írta:
rossitibi írta:
Pocses írta:
rossitibi írta:
Pocses írta:
rossitibi írta:
csbalu írta:
rossitibi írta:
csatis1 írta:
rossitibi írta:
gampetibor írta:
rossitibi írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
E46 coupe-m van 2004-es,gyári futómű (M-es).Kinéztem egy Dotz mugello garnitútát:
Elöl: 8,5X19 ET: 35
Hátul: 9,5X19 ET:42
Elfér az autómon? Szeretném hogy szépen kint legyen,de nem akarom hogy beleérjen az ívbe!
Esetleg vélemény a felnikről,mennyire erősek? 160-at ér gumi nélkül? És mégegy kérdés,milyen gumit tegyek rá?
Köszi a válaszokat!


Elfér. 225 széles gumit tennék rá.


Előre a 225? És hátra? Mekkora a legszélesebb amit tehetek rá,ami még nem ér bele? Nem akarom hogy nagyon terpesszen!olvasgattam itt a fórumon,hogy volt akinek szétszakadt a gumi.Az mitől lehet?Vagy a 225 még nem durva?


Előre a 8.5-re a 225/35-ös jó lesz, hátra a 9.5-re 255/30-as jó lesz.


Ok,és ültetnem is kell szerinted? Egész éjjel olvasgattam Irták,hogy megemeli az autót. Viszont ha ültetek akkor megint kérdés a hely!


Ha váltóméretben teszed a kocsira a gumikat akkor nem fog emelni rajta.
Én hátra nem raknék egy 20d-re 255-ös gumit. Szarabbul fog menni, sokkal többet fog kajálni és nagyon drága. A helyedben maradnék a 235nél hátul max.. nagyon max..
A 255 az már M3 méret.


Jolvan köszi a válaszokat! Még csak annyit hogy a felnit ismeritek? Milyen minőségű lehet? Megér ennyit?


Ez típus nagyon tetszik nekem is, vennék is max 18-as méretben, de sajna nem lehet mert asszony is jár a kocsival, és hát nem nagyon kerülget ki kátyút stb stb... Így marad a 16-os ballonos gumival.


Hát az asszonyok már csak ilyenek
Megmondom őszintén én is félek a 19-től



Vőméknek az 5-ös Golfon és a Turanon is 20-as van de a lányom is nagyon vigyáz rájuk, meg persze porig ültetve mindkettő, a 4-es "csak" 19-en gurul 1.9 TDI 260 LE! Azt most árulja arany gyermekem.


Na eldöntöttem,elmegyek megnézem,ha nem jön be mégsem akkor lesz egy eladó garnitúrám


Nem vettem meg a felnit Pedig nagyon durva brutális volt vele az autó! Egy nagyon picit kijjebb volt mint a sárvédő. Kipróbáltam,menet közben egy kicsit megrángattam a kormányt és már csiszálta is az íveimet pedig ketten ültünk benn. Hát a szívem szakadt meg... Nagyon szép volt vele az autó!



Nem hagy nyugodni a dolog!
Azt is tanácsolták nekem hogy vegyek ki a felni belsejéből (a csavaroknál belül a közepén ahol felfekszik) pár mm-t és akkor beljebb kerül a kerék. Szerintetek szabad ilyet csinálni? kb 3 mm kéne,akkor lenne et 45. Az már jó szokott lenni nem?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 18:58


E90-enre (20d) írta egy csóka, hogy neki, hátul 10 coll-os 20-as vagy 19-es felnin 285-ös gumi van. jah és gyári 7-es felnin. nekem ez sokk volt egy picit. nem tudom elhinni, hogy elfér.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 12:57


csbalu írta:
SirToma írta: "Én hátra nem raknék egy 20d-re 255-ös gumit. Szarabbul fog menni, sokkal többet fog kajálni és nagyon drága."

Szerintem rossz 20d-ben ültél, egyáltalán nem megy szarabbul szerintem!
Valóban pár decivel többet eszik, de nem literekre kell gondolni....

Üdv:Toma


Igazad van nem ültem még 255-ös hátsóval szerelt 20d-ben.
Valószínűleg akkor nem annyira érezhető de a fizika az fizika, nehezebb kereket, nehezebben forgatja meg és nagyobb súrlódási ellenállású kereket is nehezebb forgatni. Biztos vagyok benne hogy mérhető a különbség (nem biztos hogy érezhető), ha egy kisebb de ugyan akkora átmérőjű kerékkel méred össze. Ezt nem vitaindítóként írom, csak úgy, gépészeti tanulmányaimra alapozva.


Igen, a fizikát nem cáfolom meg, de nem venni észre lényegi különbséget, csak jobban elkapja a nyomvályút.Fogyasztásban, 3-4 deci amit én mértem.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 11:26


SirToma írta: "Én hátra nem raknék egy 20d-re 255-ös gumit. Szarabbul fog menni, sokkal többet fog kajálni és nagyon drága."

Szerintem rossz 20d-ben ültél, egyáltalán nem megy szarabbul szerintem!
Valóban pár decivel többet eszik, de nem literekre kell gondolni....

Üdv:Toma


Igazad van nem ültem még 255-ös hátsóval szerelt 20d-ben.
Valószínűleg akkor nem annyira érezhető de a fizika az fizika, nehezebb kereket, nehezebben forgatja meg és nagyobb súrlódási ellenállású kereket is nehezebb forgatni. Biztos vagyok benne hogy mérhető a különbség (nem biztos hogy érezhető), ha egy kisebb de ugyan akkora átmérőjű kerékkel méred össze. Ezt nem vitaindítóként írom, csak úgy, gépészeti tanulmányaimra alapozva.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 08:59


"Én hátra nem raknék egy 20d-re 255-ös gumit. Szarabbul fog menni, sokkal többet fog kajálni és nagyon drága."

Szerintem rossz 20d-ben ültél, egyáltalán nem megy szarabbul szerintem!
Valóban pár decivel többet eszik, de nem literekre kell gondolni....

Üdv:Toma