anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 15:56


Redna írta:
Redna írta: Sziasztok!

Lenne egy idegesítő problémám...
A probléma a következő:

Néha ha úgy gondolja az autó akkor nem nyitja a központi zárat (csak nyitni nem nyit). Kinyitom kulccsal (csak a vezető oldal nyílik) A többi autót sehogy sem tudom ilyenkor kinyitni belülről sem! (H tudom ilyenkor ezeket manuálisan kinyitni? kilincsre nem reagál semmi egyik sem) Ha ilyenkor belülről bezárom, bezárja a vezető oldalit. kinyitni már nem tudja de ha meghúzom a vezető oldali kilincset akkor azt kinyitja, de ha még egyszer eljátszom ezt akkor már az sem reagál semmi, tehát kilinccsel sem tudom kinyitni belülről. (ilyenkor ablak le kulcsot be a zárba és kinyitom vele). Ezt játssza néha de van h nem.

Mi lehet a probléma mert elég zavaró ha többen be akarnak szállni és pont akkor csinálja.
GM csere lenne a megoldás? Esetleg robbantott képet tud valaki linkelni hol találom pontosan? (ebből bármelyik e46 FL-es 320D GM-je jó az enyémbe?!)

De tényleg furcsa h nem engedi belülről nyitni az ajtókat, nem tudom h mi csinálhatja ezt...de nem hinném hogy a zár, hiszen az összes ajtónál játssza.


Valaki? már sürgős lenne jutnom valamire


Ez GM csere lesz. Tipikus hibák, a GM csinál ilyen anomáliákat minden variációba. Jobb ha nézel egy bontottat, azért előtte próbáld bele, nehogy mégis valami harmadik lehetőség legyen. A rosszat meg próbáld javíttatni, vannak itt akik tudják mit, hogy kel benne kiforrasztani.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 11:06


Redna írta: Sziasztok!

Lenne egy idegesítő problémám...
A probléma a következő:

Néha ha úgy gondolja az autó akkor nem nyitja a központi zárat (csak nyitni nem nyit). Kinyitom kulccsal (csak a vezető oldal nyílik) A többi autót sehogy sem tudom ilyenkor kinyitni belülről sem! (H tudom ilyenkor ezeket manuálisan kinyitni? kilincsre nem reagál semmi egyik sem) Ha ilyenkor belülről bezárom, bezárja a vezető oldalit. kinyitni már nem tudja de ha meghúzom a vezető oldali kilincset akkor azt kinyitja, de ha még egyszer eljátszom ezt akkor már az sem reagál semmi, tehát kilinccsel sem tudom kinyitni belülről. (ilyenkor ablak le kulcsot be a zárba és kinyitom vele). Ezt játssza néha de van h nem.

Mi lehet a probléma mert elég zavaró ha többen be akarnak szállni és pont akkor csinálja.
GM csere lenne a megoldás? Esetleg robbantott képet tud valaki linkelni hol találom pontosan? (ebből bármelyik e46 FL-es 320D GM-je jó az enyémbe?!)

De tényleg furcsa h nem engedi belülről nyitni az ajtókat, nem tudom h mi csinálhatja ezt...de nem hinném hogy a zár, hiszen az összes ajtónál játssza.


Valaki? már sürgős lenne jutnom valamire

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Redna

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 18:39


Sziasztok!

Lenne egy idegesítő problémám...
A probléma a következő:

Néha ha úgy gondolja az autó akkor nem nyitja a központi zárat (csak nyitni nem nyit). Kinyitom kulccsal (csak a vezető oldal nyílik) A többi autót sehogy sem tudom ilyenkor kinyitni belülről sem! (H tudom ilyenkor ezeket manuálisan kinyitni? kilincsre nem reagál semmi egyik sem) Ha ilyenkor belülről bezárom, bezárja a vezető oldalit. kinyitni már nem tudja de ha meghúzom a vezető oldali kilincset akkor azt kinyitja, de ha még egyszer eljátszom ezt akkor már az sem reagál semmi, tehát kilinccsel sem tudom kinyitni belülről. (ilyenkor ablak le kulcsot be a zárba és kinyitom vele). Ezt játssza néha de van h nem.

Mi lehet a probléma mert elég zavaró ha többen be akarnak szállni és pont akkor csinálja.
GM csere lenne a megoldás? Esetleg robbantott képet tud valaki linkelni hol találom pontosan? (ebből bármelyik e46 FL-es 320D GM-je jó az enyémbe?!)

De tényleg furcsa h nem engedi belülről nyitni az ajtókat, nem tudom h mi csinálhatja ezt...de nem hinném hogy a zár, hiszen az összes ajtónál játssza.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 16:31


Nincs külön ültetés, de gyári sportfutóműves. Amikor "kutyacsontot" cseréltettem, a rövidebb verzió kellett bele. Az olyan 1-2 centit jelenthet.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 15:52


BarG írta:
szotakdavid írta:
BarG írta:
interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Néhány dolog meglepett a listádból. A Szinva motorból származik a gépem, 0 km-rel. Most járok 267 000 km-nél.
- a bal/jobb ablakemelőm még a gyári
- kardánom a nagyobb nyomaték ellenére eredeti, Hardy már nálam is cserélődött, csapágyak is
- a kéderem nekem is mindkettő elhullott, 70e km környékén - a hátsót nem értem, kupénál hol van?!
- első féktárcsát 70e-ként cserélek - egyszer nem gyárit tettem, az csak 30e-et bírt
- hátsó féktárcsa 240e-et bírt
- lengéscsillapítóim eredetiek, összes toronycsapágyat cseréltem már 200e-nél
- önindítóm eredeti
- kipufogó leömlőt először gyári visszahívásban cserélték, majd ~240e környékén vettem rá E39 öntvényét, mert összevissza volt repedezve
- üléseim szövetek és kifogástalanok, úúútálom a bőrt
- ledes hátsó lámpáim tökéletesek
- rendszámtábla világításom tökéletes
-lengőkarokat én is többször csereberéltem, most tesztfut Érden felújított, hogy mit is bír.
- első lengőkar hátsó szilentet tömörszilentre cseréltettem, 200e-nél jár és jó

Igyekeztem a párhuzamokat kiemelni, meg az ellentéteket. Vagyis ami egyikünknél hiba, az nem biztos, hogy a másiknál is az lesz. Viszont a motorjaink jelentősen eltérnek, az enyémben van a legnagyobb nyomatékú motor, amit E46-ba raktak, ennek ellenére sok hiba nem jött elő, ami a kisebb nyomatékúaknál igen. Meg sok olyan hibám volt, ami másnak nem. Vagy ők nem voltak olyan érzékenyek és tovább együtt tudnak élni vele.



Tömörszilentről mi a tapasztalatod véleményed??milyen márkát tettél be?? úgy olvastam róla h "oda a komfort".


Egyedileg gyártott szilent került oda, Bp-en a Pákozd utcában készült, immáron 7 éve. (silentblock.hu) Egyáltalán nincs oda a komfort, de tény, hogy feszesebb a futómű, még ha nm is sokkal. Stabilabb az autó a tömör szilentekkel és nem fog kiszakadni a gyári és kifolyni belőle az olaj. Nem bántam meg a dolgot.


Gondolkozok én is rajta,úgy is hozzá akarok nyúlni a futóműhöz is egy picit Van valamennyi ültetés a kocsidon??

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 15:43


szotakdavid írta:
BarG írta:
interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Néhány dolog meglepett a listádból. A Szinva motorból származik a gépem, 0 km-rel. Most járok 267 000 km-nél.
- a bal/jobb ablakemelőm még a gyári
- kardánom a nagyobb nyomaték ellenére eredeti, Hardy már nálam is cserélődött, csapágyak is
- a kéderem nekem is mindkettő elhullott, 70e km környékén - a hátsót nem értem, kupénál hol van?!
- első féktárcsát 70e-ként cserélek - egyszer nem gyárit tettem, az csak 30e-et bírt
- hátsó féktárcsa 240e-et bírt
- lengéscsillapítóim eredetiek, összes toronycsapágyat cseréltem már 200e-nél
- önindítóm eredeti
- kipufogó leömlőt először gyári visszahívásban cserélték, majd ~240e környékén vettem rá E39 öntvényét, mert összevissza volt repedezve
- üléseim szövetek és kifogástalanok, úúútálom a bőrt
- ledes hátsó lámpáim tökéletesek
- rendszámtábla világításom tökéletes
-lengőkarokat én is többször csereberéltem, most tesztfut Érden felújított, hogy mit is bír.
- első lengőkar hátsó szilentet tömörszilentre cseréltettem, 200e-nél jár és jó

Igyekeztem a párhuzamokat kiemelni, meg az ellentéteket. Vagyis ami egyikünknél hiba, az nem biztos, hogy a másiknál is az lesz. Viszont a motorjaink jelentősen eltérnek, az enyémben van a legnagyobb nyomatékú motor, amit E46-ba raktak, ennek ellenére sok hiba nem jött elő, ami a kisebb nyomatékúaknál igen. Meg sok olyan hibám volt, ami másnak nem. Vagy ők nem voltak olyan érzékenyek és tovább együtt tudnak élni vele.



Tömörszilentről mi a tapasztalatod véleményed??milyen márkát tettél be?? úgy olvastam róla h "oda a komfort".


Egyedileg gyártott szilent került oda, Bp-en a Pákozd utcában készült, immáron 7 éve. (silentblock.hu) Egyáltalán nincs oda a komfort, de tény, hogy feszesebb a futómű, még ha nm is sokkal. Stabilabb az autó a tömör szilentekkel és nem fog kiszakadni a gyári és kifolyni belőle az olaj. Nem bántam meg a dolgot.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 15:34


BarG írta:
interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Néhány dolog meglepett a listádból. A Szinva motorból származik a gépem, 0 km-rel. Most járok 267 000 km-nél.
- a bal/jobb ablakemelőm még a gyári
- kardánom a nagyobb nyomaték ellenére eredeti, Hardy már nálam is cserélődött, csapágyak is
- a kéderem nekem is mindkettő elhullott, 70e km környékén - a hátsót nem értem, kupénál hol van?!
- első féktárcsát 70e-ként cserélek - egyszer nem gyárit tettem, az csak 30e-et bírt
- hátsó féktárcsa 240e-et bírt
- lengéscsillapítóim eredetiek, összes toronycsapágyat cseréltem már 200e-nél
- önindítóm eredeti
- kipufogó leömlőt először gyári visszahívásban cserélték, majd ~240e környékén vettem rá E39 öntvényét, mert összevissza volt repedezve
- üléseim szövetek és kifogástalanok, úúútálom a bőrt
- ledes hátsó lámpáim tökéletesek
- rendszámtábla világításom tökéletes
-lengőkarokat én is többször csereberéltem, most tesztfut Érden felújított, hogy mit is bír.
- első lengőkar hátsó szilentet tömörszilentre cseréltettem, 200e-nél jár és jó

Igyekeztem a párhuzamokat kiemelni, meg az ellentéteket. Vagyis ami egyikünknél hiba, az nem biztos, hogy a másiknál is az lesz. Viszont a motorjaink jelentősen eltérnek, az enyémben van a legnagyobb nyomatékú motor, amit E46-ba raktak, ennek ellenére sok hiba nem jött elő, ami a kisebb nyomatékúaknál igen. Meg sok olyan hibám volt, ami másnak nem. Vagy ők nem voltak olyan érzékenyek és tovább együtt tudnak élni vele.



Tömörszilentről mi a tapasztalatod véleményed??milyen márkát tettél be?? úgy olvastam róla h "oda a komfort".


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 14:49


interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Néhány dolog meglepett a listádból. A Szinva motorból származik a gépem, 0 km-rel. Most járok 267 000 km-nél.
- a bal/jobb ablakemelőm még a gyári
- kardánom a nagyobb nyomaték ellenére eredeti, Hardy már nálam is cserélődött, csapágyak is
- a kéderem nekem is mindkettő elhullott, 70e km környékén - a hátsót nem értem, kupénál hol van?!
- első féktárcsát 70e-ként cserélek - egyszer nem gyárit tettem, az csak 30e-et bírt
- hátsó féktárcsa 240e-et bírt
- lengéscsillapítóim eredetiek, összes toronycsapágyat cseréltem már 200e-nél
- önindítóm eredeti
- kipufogó leömlőt először gyári visszahívásban cserélték, majd ~240e környékén vettem rá E39 öntvényét, mert összevissza volt repedezve
- üléseim szövetek és kifogástalanok, úúútálom a bőrt
- ledes hátsó lámpáim tökéletesek
- rendszámtábla világításom tökéletes
-lengőkarokat én is többször csereberéltem, most tesztfut Érden felújított, hogy mit is bír.
- első lengőkar hátsó szilentet tömörszilentre cseréltettem, 200e-nél jár és jó

Igyekeztem a párhuzamokat kiemelni, meg az ellentéteket. Vagyis ami egyikünknél hiba, az nem biztos, hogy a másiknál is az lesz. Viszont a motorjaink jelentősen eltérnek, az enyémben van a legnagyobb nyomatékú motor, amit E46-ba raktak, ennek ellenére sok hiba nem jött elő, ami a kisebb nyomatékúaknál igen. Meg sok olyan hibám volt, ami másnak nem. Vagy ők nem voltak olyan érzékenyek és tovább együtt tudnak élni vele.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 12:28


bata0305 írta: sziasztok,

Érdeklődnék, hogy ez a hátsó futómű hiba (elvál a kasznitól) a FL előtti típusok típushibája, vagy mindegyiknél benne van

Köszönöm


én úgy tudom FL előtti, amit olyan 2000 környékén orvosoltak. bár itt most két dologról beszélünk szerintem. az egyik E46 hiba, amikoris a hátsó gátló kiszakadt a toronyból. ezt orvosolták 2000 környékén, már az FL előtti modellekben. az amikor is a futóműtartó, ami 4 ponton kapcsolódik a kasztnihoz az jó kérdés. én több E36-nál láttam ilyet saját szemmel, főleg a jobb oldali hátsó ülés alatt szakadt ki. ahogykivettem itt a kollégáknak is erről volt szó. pl úgy tudom az M3-nál ezek a pontok gyárilag meg vannak erősítve, szóval nem kizárt, hogy a gyár tudott erről a gyengeségről. amúgy ezt az esetet még FL-es E46-ban nem hallottam, nem olvastam, szóval lehet ott is módosítottak valamit.

bata0305
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bata0305

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 12:10


sziasztok,

Érdeklődnék, hogy ez a hátsó futómű hiba (elvál a kasznitól) a FL előtti típusok típushibája, vagy mindegyiknél benne van

Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 08:49


interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.



azért ez borzalmas, hogy olyan hibák, amiknek jobb esetben 300ezer környékén kéne előjönnie, (bőrülés, ajtókéder, fákek is hamar cserések lettek) ahhoz képest elég hamar bejöttek. ha nálad van 0 km óta, akkor ezek alapján azt mondom ez biza városi hazsnálatban ment 80-90%-ban. sok kibeszállás okoz ilyen gondokat ilyen kis km-nél. vagy az, hogy csillaggarázsos a téma, vagy sokat áll napon, melegen.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 03. vasárnap, 09:04

tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 01:07


anubisz írta:
K_Gergo írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!

Megoldódott a problémám. Egyik ismerősöm és egy idősebb lakatos csinálta meg. Érezhetően egyben van a kocsi, és nem érzem úgy mintha ki akarna esni a futómű a helyéről. Ha bárkinek hasonló problémája van, szóljon, bátran tudom ajánlani őket. A 100 ezresnek mondott mutatványt 50 alatt meg lehet úszni.


nálam is, szinte szóról-szóra így.

Ez csak a kupéknál jön elő?


Sajnos erre nem tudom a választ. Sztem nem árt néha ránézetni. Valószínű hogy nem csak a coupe-knál jön elő..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 00:22


interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





0 km óta nálad van a kocsi?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 00:21


K_Gergo írta:
tomy320ci írta: Sziasztok!

Megoldódott a problémám. Egyik ismerősöm és egy idősebb lakatos csinálta meg. Érezhetően egyben van a kocsi, és nem érzem úgy mintha ki akarna esni a futómű a helyéről. Ha bárkinek hasonló problémája van, szóljon, bátran tudom ajánlani őket. A 100 ezresnek mondott mutatványt 50 alatt meg lehet úszni.


nálam is, szinte szóról-szóra így.

Ez csak a kupéknál jön elő?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 00:01


Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 03. vasárnap, 00:03