autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz kiraly98

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2023. február 15. szerda, 20:48


"YELLOW" Köszönöm szépen a válaszát!
Ez a problémám nyáron vagy mikor felmelegszik kint a levegő eltűnik, nem számít hány napot áll az autó ha a kinti hőmérséklet nem túl alacsony akkor nincs semmi gond. elnézést hogy ezt eddig nem említettem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2023. február 05. vasárnap, 19:10


kiraly98 írta: Sziasztok! Van egy BMW seria 5, e61 , 525D , 2005 évjáratú autóm. Az lenne a problémám,ahogy kezd lehülni az idő egyre nehezebben indul hideg motorral, aztán míg meleg vagy ki nem hűl a motor pöccre indul. Hidegen akár 3-4 próbálkozás után tudom csak be indítani mert lefull, és miután be is indul ingadozik az alapjárat pár másodpercig. A gyújtógyertyák és a relé ki lett cserélve, de a probléma megmaradt.
Előre is köszönöm, szép napot!


Én két-három dologra gondolnék.
Üzemanyagpumpa a hosszabb állás miatt elejti a nyomást a rendszerben, és idő, mire visszatermeli. A benne lévő visszacsapó szelep lehet a gond, de ha minden igaz egyben cserélhető.
A másik, hogy hűtőfolyadék hidegen beszivárog a hengerekbe, és amíg ki nem nyomja onnan, addig nehezen indul.
Az izzításvezérlő is lehet rossz éppen, bár arra nem annyira jellemző ez a jelenség.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz kiraly98

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2023. február 05. vasárnap, 10:13


Sziasztok! Van egy BMW seria 5, e61 , 525D , 2005 évjáratú autóm. Az lenne a problémám,ahogy kezd lehülni az idő egyre nehezebben indul hideg motorral, aztán míg meleg vagy ki nem hűl a motor pöccre indul. Hidegen akár 3-4 próbálkozás után tudom csak be indítani mert lefull, és miután be is indul ingadozik az alapjárat pár másodpercig. A gyújtógyertyák és a relé ki lett cserélve, de a probléma megmaradt.
Előre is köszönöm, szép napot!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 02. kedd, 18:53


Szia!

Lehetséges, hogy a sok indítózás miatt letiltott az indításgátló és össze kell tanítani a motorvezérlőt és az immót. (DDE-CAS abgleich).
Az meg sajnos Csak szervíz, vagy esetleg egy maszek akinek van gépe.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz Nicolas_L

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. november 02. kedd, 11:36


Szia!

Köszi a segítséget, szétszedtem és meg is találtam a kis kék relét.

Nah, félsiker... Az új főrelével eltűntek a hibaüzenetek, viszont nem indul be... Semmi hibaüzenet nincsen, ugyan úgy jól forgat az önindító, kb 200-ra felmegy a fordulatszámmérő mikor önindítózok, de nem indul. A pumpa jó, mert hallom ahogy megindul a gázolaj. Izzítani is izzít...

Hmmm....

jrtom írta: Szia!

Igen az az a doboz. A pollenszűrő alatt van, a torony és a tűzfal között. Egy kék relét keress.

üdv.

Nicolas_L írta:
jrtom írta: Szia!

Semmi baja az üzemanyag pumpának!!!
Elöl az E-boxban ahol a motorvezérlő van ott van egy kék színű relé (főrelé) azt kell kicserélni és hibátlan lesz az autó. A hibákat meg azért írja mert ez a relé ad tápot a váltónak a DDE-nek meg még sok másnak.
De ha fehérvár fele jársz szívesen segítek, a többit priviben.

üdv.

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!






Szia!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!
Ez az e-box ha szembe állok a motorral akkor bal fölül azaz az anyós oldalon van és fekete műanyag borítása van? Holnap reggel 7-kor ez lesz az első dolgom, h szétszedem

Pesten van a kocsi ráadásul mélygarázsban nem lenne egyszerű kitrélerezni sem.






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 02. kedd, 07:10


Szia!

Igen az az a doboz. A pollenszűrő alatt van, a torony és a tűzfal között. Egy kék relét keress.

üdv.

Nicolas_L írta:
jrtom írta: Szia!

Semmi baja az üzemanyag pumpának!!!
Elöl az E-boxban ahol a motorvezérlő van ott van egy kék színű relé (főrelé) azt kell kicserélni és hibátlan lesz az autó. A hibákat meg azért írja mert ez a relé ad tápot a váltónak a DDE-nek meg még sok másnak.
De ha fehérvár fele jársz szívesen segítek, a többit priviben.

üdv.

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!






Szia!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!
Ez az e-box ha szembe állok a motorral akkor bal fölül azaz az anyós oldalon van és fekete műanyag borítása van? Holnap reggel 7-kor ez lesz az első dolgom, h szétszedem

Pesten van a kocsi ráadásul mélygarázsban nem lenne egyszerű kitrélerezni sem.




autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz Nicolas_L

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 21:20


jrtom írta: Szia!

Semmi baja az üzemanyag pumpának!!!
Elöl az E-boxban ahol a motorvezérlő van ott van egy kék színű relé (főrelé) azt kell kicserélni és hibátlan lesz az autó. A hibákat meg azért írja mert ez a relé ad tápot a váltónak a DDE-nek meg még sok másnak.
De ha fehérvár fele jársz szívesen segítek, a többit priviben.

üdv.

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!






Szia!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!
Ez az e-box ha szembe állok a motorral akkor bal fölül azaz az anyós oldalon van és fekete műanyag borítása van? Holnap reggel 7-kor ez lesz az első dolgom, h szétszedem

Pesten van a kocsi ráadásul mélygarázsban nem lenne egyszerű kitrélerezni sem.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 18:12


Szia!

Semmi baja az üzemanyag pumpának!!!
Elöl az E-boxban ahol a motorvezérlő van ott van egy kék színű relé (főrelé) azt kell kicserélni és hibátlan lesz az autó. A hibákat meg azért írja mert ez a relé ad tápot a váltónak a DDE-nek meg még sok másnak.
De ha fehérvár fele jársz szívesen segítek, a többit priviben.

üdv.

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 01. hétfő, 18:14

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. november 01. hétfő, 10:47


Szia!
Itt tedd fel a kérdésedet, nagyon sok e60 guru lakik azon a fórumon.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 01. hétfő, 15:18

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz Nicolas_L

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. október 31. vasárnap, 22:47


BarG írta:
Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!




-Fuel pump fault


A többi hibát meg valszeg véletlen dobja ki? Mert arra gondoltam még, hogy mivel mindent az elektronika vezérel, ezért lehet, h nem ad áramot a fuel pumpnak és ezért nem megy gázolaj a motorhoz. Vagy ez hülyeség? Ebből is 2 van azt hiszem, magas meg alacsony nyomású, az alacsony a szűrő után van a vezető ülés alatt, jól, tudom?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. október 31. vasárnap, 22:36


Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!




-Fuel pump fault


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz Nicolas_L

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. október 31. vasárnap, 22:08


Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!