cbsteve írta:
Sziasztok!
Nem egész 2hete vettem egy 525d touring BMW-t (2005-ös), és nem tudom mi lehet a kulccsal. Tegnap tökéletesen működött, ma viszont nem nyitotta az autót. Se a rendes kulcs, se a pótkulcs, olyan, mintha elfelejtette volna, hogy kell nyitni a központi zárat. Ha a kihúzható "rendes" kulccsal nyitom működik a központi zár, csak gombnyomásra nem. Az autó viszont indul rendesen mindkettővel.
Van valami ötletetek mi lehet a baja, és hogy lehet megoldani?
Köszönöm a segítségeteket!
Hát, biztos nem a kulcsok szartak be, akkor menne valamelyikkel. Biztosítékra se gyanakszom, mert ugye akkor csak 1 ajtót nyitna,a bejáratit, de itt ha elfordítod ki nyitja az összes ajtót.
Unalmamba utána olvastam egy,két külföldi fórumon, hát sok helyen a belő antenna erősítő vagy mi okozta a gondot, beázott,ami a jelet veszi a távirányítóról.
Érdemes még megnézni a biztiket, bár nem hiszem, hogy az lenne a baj.
Ilyeneket is írtak, próba képpen, le kötni az aksit, 30 percre,és utána vissza. Bár utána az órát újra kell állítani, és nem kódos e a rádió,azt is tudni kell.
Szerintem köttesd gépre, ha most vetted úgysem fogsz neki állni szétbontani, hogy elbassz valamit.
itt egy témába vágó fórum: Angol.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/belőle egy Googl nyers fordittás.
Szia,
Csak tájékoztatásul. A 530 Touring nemrég szenvedett ugyanaz a probléma - kulcstartó hirtelen ne nyissa ki az ajtókat ...
rájöttem, hogy ha én tartotta a távoli felett antenna (azaz felső szélére a hátsó spoiler), akkor működni közelről . Nem akarja, hogy letépte a BMW kereskedők, úgy döntöttem, hogy állj neki és javítsd az antenna erősítő, amely elérhető azáltal, hogy megszünteti a három torx csavart a belsejében az üveg részének az ajtót. Miután eltávolították, csúsztassa a spoiler lefelé, hogy kioldja a rögzítő majd emelje el, és óvatosan távolítsa el a két csatlakozó - az egyik a távoli antenna és egy a felső féklámpa.
Az antenna erősítő alatt egy jelentéktelen fekete műanyag "fedél", amely egyértelműen Hát t fel a munka megtartását nedvesség ki az erősítőt.
Oldja a két csavart tartó erősítő és húzza megmaradt csatlakozókat és emelje fel a erősítő ki az autóból. (Ez szürke körülbelül 25cm hosszú, és 1 cm vastag
Pop a klipek és külön a két felét az erősítő burkolat, és látni fogja a nyomtatott áramkör.
Szinte biztos, látni fogja, hogy a távoli antenna áramkör borítja korróziós több a komponensek. (A két Már néztem ez pontosan ugyanaz korrózió pontosan ugyanazon a helyen! tenni, először használja egy régi fogkefe (legyen csontszáraz!) és óvatosan távolítsa el a kefével korrózió bárhol alkatrészek Now segítségével nagyon vékony hegyű forrasztópáka, óvatosan olvasztja a kapcsolatokat hátoldalán a tábla, hogy tartsa az antenna csatlakozót. körültekintően újra folyni minden forrasztott kötések, amelyek úgy néznek gyanúsított, de vigyázzon, hogy ne áthidalására olyan számokat! tisztítsa meg az összes csatlakozó kapcsolóval tisztább és szerelje. Ennyi - kulcs most már ismét dolgozni, minden probléma nélkül! Már megismételte ezt a két különböző autók ugyanolyan sikeres eredményt. Remélem, hogy segít valaki küzd ezzel a kérdéssel.
Nem értek ehhez a típushoz, úgyhogy amit írtam csak máshonnan szipkáztam ki. A probléma összetett lehet, nem hiszem, hogy neki állsz szétbontani a kocsit.
Esetleg még a ground modul, de azt nem tudom, ennél a típusnál mit, és hogyan vezérel.
Írják, hogy ennél a típusnál, ez elég sokszor probléma.
Mily véletlen a tiéd is pont Touring, mint a csávóé aki a hibát írta. Most nézem.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 19. szerda, 03:40