YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:09


tokyo írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Egy számomra beazonosítatlan probléma megoldását keresem. E61: Hiba jelenség:távkapcs nem viszi a centrált, és a komputer beállitások is visszaugranak az eredeti alaphelyzetbe...(olasz kocsi - olasz nyelv... elfelejti a csat beállításokat és alaphelyzet fm rádiő 87.5 mhz)
Kérem a hozzáértők segítségét.
Köszönöm:Tokyo


régóta megvan az autó, csak most kezdte el csinálni vagy mi? ha most vetted, lehet mindent alapértékre állítottak a diaggal és úgy adták el. kulcs akksi gond nem lehet. kulcs tanítást hiába mondom, annak a rádióhoz nem sok köze van. szerintem csak át kell diagolni az autót a te igényeidnek. BMW szervízben is megcsinálják.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz tokyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:05


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Egy számomra beazonosítatlan probléma megoldását keresem. E61: Hiba jelenség:távkapcs nem viszi a centrált, és a komputer beállitások is visszaugranak az eredeti alaphelyzetbe...(olasz kocsi - olasz nyelv... elfelejti a csat beállításokat és alaphelyzet fm rádiő 87.5 mhz)
Kérem a hozzáértők segítségét.
Köszönöm:Tokyo

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 19:58


jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed


csak bent telóról néztem, nem akartam arról gépelni...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 19:44


YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 19:40


YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 13:08


anubisz írta:
jrtom írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?


már linkeltem én is neki lehetőségképpen az antenna erősítő gondot, külföldi oldalakon rendszeres téma.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/


Majd egyszer lefényképezek egy csomagtér kábelköteget, elég szarúl szokott kinézni.
Egyébként egy prémium márkánál igazán kitalálhatnának valamit, hogy egy 3-4 éves autónál ne törjenek így el a vezetékek.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 10:15


jrtom írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?


már linkeltem én is neki lehetőségképpen az antenna erősítő gondot, külföldi oldalakon rendszeres téma.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 09:53


cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 06:13


YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


itt is jó kis blokk lesz a végén. Gondolhatod a BMW márkaszervizbe ki fog neki forrasztgatni reléket.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 05:25


cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.

cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. január 11. péntek, 23:01


Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 03:34


cbsteve írta: Sziasztok!
Nem egész 2hete vettem egy 525d touring BMW-t (2005-ös), és nem tudom mi lehet a kulccsal. Tegnap tökéletesen működött, ma viszont nem nyitotta az autót. Se a rendes kulcs, se a pótkulcs, olyan, mintha elfelejtette volna, hogy kell nyitni a központi zárat. Ha a kihúzható "rendes" kulccsal nyitom működik a központi zár, csak gombnyomásra nem. Az autó viszont indul rendesen mindkettővel.
Van valami ötletetek mi lehet a baja, és hogy lehet megoldani?
Köszönöm a segítségeteket!


Hát, biztos nem a kulcsok szartak be, akkor menne valamelyikkel. Biztosítékra se gyanakszom, mert ugye akkor csak 1 ajtót nyitna,a bejáratit, de itt ha elfordítod ki nyitja az összes ajtót.
Unalmamba utána olvastam egy,két külföldi fórumon, hát sok helyen a belő antenna erősítő vagy mi okozta a gondot, beázott,ami a jelet veszi a távirányítóról.
Érdemes még megnézni a biztiket, bár nem hiszem, hogy az lenne a baj.
Ilyeneket is írtak, próba képpen, le kötni az aksit, 30 percre,és utána vissza. Bár utána az órát újra kell állítani, és nem kódos e a rádió,azt is tudni kell.
Szerintem köttesd gépre, ha most vetted úgysem fogsz neki állni szétbontani, hogy elbassz valamit.

itt egy témába vágó fórum: Angol.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/
belőle egy Googl nyers fordittás.


Szia,
Csak tájékoztatásul. A 530 Touring nemrég szenvedett ugyanaz a probléma - kulcstartó hirtelen ne nyissa ki az ajtókat ...
rájöttem, hogy ha én tartotta a távoli felett antenna (azaz felső szélére a hátsó spoiler), akkor működni közelről . Nem akarja, hogy letépte a BMW kereskedők, úgy döntöttem, hogy állj neki és javítsd az antenna erősítő, amely elérhető azáltal, hogy megszünteti a három torx csavart a belsejében az üveg részének az ajtót. Miután eltávolították, csúsztassa a spoiler lefelé, hogy kioldja a rögzítő majd emelje el, és óvatosan távolítsa el a két csatlakozó - az egyik a távoli antenna és egy a felső féklámpa.
Az antenna erősítő alatt egy jelentéktelen fekete műanyag "fedél", amely egyértelműen Hát t fel a munka megtartását nedvesség ki az erősítőt.
Oldja a két csavart tartó erősítő és húzza megmaradt csatlakozókat és emelje fel a erősítő ki az autóból. (Ez szürke körülbelül 25cm hosszú, és 1 cm vastag
Pop a klipek és külön a két felét az erősítő burkolat, és látni fogja a nyomtatott áramkör.
Szinte biztos, látni fogja, hogy a távoli antenna áramkör borítja korróziós több a komponensek. (A két Már néztem ez pontosan ugyanaz korrózió pontosan ugyanazon a helyen! tenni, először használja egy régi fogkefe (legyen csontszáraz!) és óvatosan távolítsa el a kefével korrózió bárhol alkatrészek Now segítségével nagyon vékony hegyű forrasztópáka, óvatosan olvasztja a kapcsolatokat hátoldalán a tábla, hogy tartsa az antenna csatlakozót. körültekintően újra folyni minden forrasztott kötések, amelyek úgy néznek gyanúsított, de vigyázzon, hogy ne áthidalására olyan számokat! tisztítsa meg az összes csatlakozó kapcsolóval tisztább és szerelje. Ennyi - kulcs most már ismét dolgozni, minden probléma nélkül! Már megismételte ezt a két különböző autók ugyanolyan sikeres eredményt. Remélem, hogy segít valaki küzd ezzel a kérdéssel.

Nem értek ehhez a típushoz, úgyhogy amit írtam csak máshonnan szipkáztam ki. A probléma összetett lehet, nem hiszem, hogy neki állsz szétbontani a kocsit.
Esetleg még a ground modul, de azt nem tudom, ennél a típusnál mit, és hogyan vezérel.
Írják, hogy ennél a típusnál, ez elég sokszor probléma.

Mily véletlen a tiéd is pont Touring, mint a csávóé aki a hibát írta. Most nézem.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 19. szerda, 03:40

cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 00:37


Sziasztok!
Nem egész 2hete vettem egy 525d touring BMW-t (2005-ös), és nem tudom mi lehet a kulccsal. Tegnap tökéletesen működött, ma viszont nem nyitotta az autót. Se a rendes kulcs, se a pótkulcs, olyan, mintha elfelejtette volna, hogy kell nyitni a központi zárat. Ha a kihúzható "rendes" kulccsal nyitom működik a központi zár, csak gombnyomásra nem. Az autó viszont indul rendesen mindkettővel.
Van valami ötletetek mi lehet a baja, és hogy lehet megoldani?
Köszönöm a segítségeteket!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 15:31


YELLOW írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta: már válaszoltam, de úgy látszik azt tudta törölni a kedves moderátor, avgy akárki, de amikor valaki telebassza a fórumot, az nem baj.....

szóval így próbáld meg! ha nincs másik kulcsod, akkor értelem szerűen nem tudsz mit elővenni. de ha van, akkor készítsd oda, és csináld meg ahogy le van írva, különben csak az egyik kulcs fog működni...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Na most ez nekem a heten lesz aktualis, mert megrendeltem az uj kulcsot es par napon belul megkapom. A gondom a kovetkezo: azert kellett rendelnem, mert a taviranyitos kulcsot 2 db-ban kaptam meg az autohoz. Hogy miert az rejtely, de van tippem... Most mar lassan 1 eve a sima kulccsal hasznalom es az agyamra ment, hogy szakado esoben meg hidegben szarakodok vele. En az uj kulcsot hogyan fogom tudni betanitani? Mert ugye a jelenlegin nem tudok semmit sem nyomkodni a beepitett "zseblampa" kivetelevel.


ugyanúgy ahogy le van írva....


Szerintem lehet rosszul csinálta a tanítást, mert nem jellemző, hogy beszarnak ezek a kulcsok, ár kitudja..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 11:46


BalaBMW írta:
YELLOW írta: már válaszoltam, de úgy látszik azt tudta törölni a kedves moderátor, avgy akárki, de amikor valaki telebassza a fórumot, az nem baj.....

szóval így próbáld meg! ha nincs másik kulcsod, akkor értelem szerűen nem tudsz mit elővenni. de ha van, akkor készítsd oda, és csináld meg ahogy le van írva, különben csak az egyik kulcs fog működni...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Na most ez nekem a heten lesz aktualis, mert megrendeltem az uj kulcsot es par napon belul megkapom. A gondom a kovetkezo: azert kellett rendelnem, mert a taviranyitos kulcsot 2 db-ban kaptam meg az autohoz. Hogy miert az rejtely, de van tippem... Most mar lassan 1 eve a sima kulccsal hasznalom es az agyamra ment, hogy szakado esoben meg hidegben szarakodok vele. En az uj kulcsot hogyan fogom tudni betanitani? Mert ugye a jelenlegin nem tudok semmit sem nyomkodni a beepitett "zseblampa" kivetelevel.


ugyanúgy ahogy le van írva....