anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:25


Stubiflex írta:
anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.


Szétszedni biztos szét lehet mert itt van nagyítható kép, és oldható csavarok vannak mindenül.
http://www.airsuspensionparts....e-e61.html

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:22


anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:19


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz


A javítókészletes ötlet eredetileg onnan jött, hogy úgy emlékeztem egy orosz oldalon láttam javítókészletet. Egy kicsit jobb kedvem lett. A két ünnep között nekiesünk.

Yellov, honnan tudod, hogy szétszedhető?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:18


Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:13


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz


http://www.custojusto.pt/Coimb...463099.htm
Hát szétszedni mindent szét lehet, csak az összerakás sikerüljön, mert ha ereszt utána, akkor cumi.



3 év alatt elég munkahengert, szelepeket, levegős szarokat szedtem szét, raktam össze.
volt olyan, amiben belül lakk volt, olyan helyen hazsnálták, de úgy felújítottuk, hogy nah. csavarok meghúzására, tömítésekre, zsírzásra kell odafigyelni.
ha a közelben van valami gyár, ahol pl oldószeres dolgok miatt levegős rendszert hazsnálak, akkor biztos van karbantartó csapat, akik még segíteni is tudnak.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:06


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz


http://www.custojusto.pt/Coimb...463099.htm
Hát szétszedni mindent szét lehet, csak az összerakás sikerüljön, mert ha ereszt utána, akkor cumi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 13:07

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:05


anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:03


Itt van kép:
http://www.schmiedmann.hu/5_se...sories.htm
Semmi gúnyosság nem volt benne.
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:02


YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:56


jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:55


jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.

Stubiflex írta:
jrtom írta: Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?





javítókitt nem létezik hozzá?




Okés, írok Neki priviben.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:47


Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.

Stubiflex írta:
jrtom írta: Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?





javítókitt nem létezik hozzá?




autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:42


jrtom írta: Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?





javítókitt nem létezik hozzá?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:36


Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:34


Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?


szerintem ezeknek a kompresszoroknak kell valami kenés is. ha pl eldugult a szűrő, az egy dolog, hogy elég kicserélni, de nem értanak a kompresszorban lévő dugattyún a karmantyúkat átnézni átkenni. (legalábbis nem hsizem, hogy membrános megoldás lenne, azzal nem tudna annyit fújni akkora nyomással.)