Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 12:15


YELLOW írta: A könnyű autóvásárlás az valami utópia... van aki több száz ezret elkölt mire megtalálja a jó autót. egy bizonyos értéknél, az sem éri meg, mármint a fáradozás.


Ezt en is meg tudom erösiteni. 5-6 honapja keresem a megfelelö utodjat a mostani paripamnak, de eddig semmi. Pedig legalabb 3-4 marka (köztük van a BMW is) különbözö tipusait nezegetem a nemet hasznaltauto kinalatban, de meg csak "lövöhelyzetig" sem jutottam. Feladtam a lecket magamnak!

Szemy

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 09:25


Whole01 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.



ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.

Szia Y!
Nem figyeltél, írtam: egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Igen, törődni kell vele. Na de hát mivel nem kell törődni, hogy hosszú életű legyen?
Mindezt, csak azért írtam, nehogy azt gondolja, ha vesz egy széthajtott szemetet (és ezt nem a belinkelt autóra írtam)és azzal gondtalanul fog autózni éveken keresztül. A német autók eleve számomra kérdőjelesek, mivel nincs sebesség korlátozás az autópályákon, a tulaj max gázzal hajtja a szerencsétlent. A német szervizekről meg tisztelet a kivételnek, nincs jó véleményem, igazi kóklerek, már amiket a munkájukból láttam a sok autó megnézése során.


tudom, hogy értetted. csak a tökszim ki van, hogy általában ezzel a dumával jönnek. nem Te, hanem úgy általában ez van elterjedve. csak egy átlag ember, aki mellé laikus is, nem gondolja át a dolgokat, hanem a szóbeszédre ad. ideadhatnák a világ legmegbízhatóbb autóját, mib, hogy szét lehet vágni? és van is aki azt is széthajtja. nagy részben a vezető, tulaj felelős azért, amilyen az autó.


Köszi az érveket-ellenérveket.Olvasva igaz h a leinformálható előéletű lenne az igazi......de abból tudjuk h igen kevés van...


a könnyű autóvásárlás az valami utópia... van aki több száz ezret elkölt mire megtalálja a jó autót. egy bizonyos értéknél, az sem éri meg, mármint a fáradozás.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 08:10


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.



ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.

Szia Y!
Nem figyeltél, írtam: egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Igen, törődni kell vele. Na de hát mivel nem kell törődni, hogy hosszú életű legyen?
Mindezt, csak azért írtam, nehogy azt gondolja, ha vesz egy széthajtott szemetet (és ezt nem a belinkelt autóra írtam)és azzal gondtalanul fog autózni éveken keresztül. A német autók eleve számomra kérdőjelesek, mivel nincs sebesség korlátozás az autópályákon, a tulaj max gázzal hajtja a szerencsétlent. A német szervizekről meg tisztelet a kivételnek, nincs jó véleményem, igazi kóklerek, már amiket a munkájukból láttam a sok autó megnézése során.


tudom, hogy értetted. csak a tökszim ki van, hogy általában ezzel a dumával jönnek. nem Te, hanem úgy általában ez van elterjedve. csak egy átlag ember, aki mellé laikus is, nem gondolja át a dolgokat, hanem a szóbeszédre ad. ideadhatnák a világ legmegbízhatóbb autóját, mib, hogy szét lehet vágni? és van is aki azt is széthajtja. nagy részben a vezető, tulaj felelős azért, amilyen az autó.


Köszi az érveket-ellenérveket.Olvasva igaz h a leinformálható előéletű lenne az igazi......de abból tudjuk h igen kevés van...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 16:23


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.



ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.

Szia Y!
Nem figyeltél, írtam: egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Igen, törődni kell vele. Na de hát mivel nem kell törődni, hogy hosszú életű legyen?
Mindezt, csak azért írtam, nehogy azt gondolja, ha vesz egy széthajtott szemetet (és ezt nem a belinkelt autóra írtam)és azzal gondtalanul fog autózni éveken keresztül. A német autók eleve számomra kérdőjelesek, mivel nincs sebesség korlátozás az autópályákon, a tulaj max gázzal hajtja a szerencsétlent. A német szervizekről meg tisztelet a kivételnek, nincs jó véleményem, igazi kóklerek, már amiket a munkájukból láttam a sok autó megnézése során.


tudom, hogy értetted. csak a tökszim ki van, hogy általában ezzel a dumával jönnek. nem Te, hanem úgy általában ez van elterjedve. csak egy átlag ember, aki mellé laikus is, nem gondolja át a dolgokat, hanem a szóbeszédre ad. ideadhatnák a világ legmegbízhatóbb autóját, mib, hogy szét lehet vágni? és van is aki azt is széthajtja. nagy részben a vezető, tulaj felelős azért, amilyen az autó.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 16:03


YELLOW írta:
hil írta:
Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.



ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.

Szia Y!
Nem figyeltél, írtam: egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Igen, törődni kell vele. Na de hát mivel nem kell törődni, hogy hosszú életű legyen?
Mindezt, csak azért írtam, nehogy azt gondolja, ha vesz egy széthajtott szemetet (és ezt nem a belinkelt autóra írtam)és azzal gondtalanul fog autózni éveken keresztül. A német autók eleve számomra kérdőjelesek, mivel nincs sebesség korlátozás az autópályákon, a tulaj max gázzal hajtja a szerencsétlent. A német szervizekről meg tisztelet a kivételnek, nincs jó véleményem, igazi kóklerek, már amiket a munkájukból láttam a sok autó megnézése során.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 24. csütörtök, 16:07

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 07:55


hil írta:
Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.



ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 22:09


Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.




státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 21:20


Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 17:41


lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja...no para szerintem.


Ez olyan,mint amikor a kisfiuk utänozzäk a felnött peldakepüket. Egyszerüen szeretnenek Dizelek lenni


Jaja kicsit olyan,mintha dieseles lenne.


Teljesitmenye ugyan joval elmarad,de a hang mär megvan


Pl: ezeknek a motoroknak is kicsit ketyegős a hangjuk:

Ketyegős benyások





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 09. szerda, 17:41

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 17:35


Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja...no para szerintem.


Ez olyan,mint amikor a kisfiuk utänozzäk a felnött peldakepüket. Egyszerüen szeretnenek Dizelek lenni


Jaja kicsit olyan,mintha dieseles lenne.


Teljesitmenye ugyan joval elmarad,de a hang mär megvan

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 17:33


lantika írta:
Bitu79 írta:
elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja...no para szerintem.


Ez olyan,mint amikor a kisfiuk utänozzäk a felnött peldakepüket. Egyszerüen szeretnenek Dizelek lenni


Jaja kicsit olyan,mintha dieseles lenne.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 17:32


Bitu79 írta:
elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja...no para szerintem.


Ez olyan,mint amikor a kisfiuk utänozzäk a felnött peldakepüket. Egyszerüen szeretnenek Dizelek lenni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 17:27


elgeri írta:
lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/


Ez érdekes, nekem egészen hasonló ketyegő motorhangom van egy elvileg ebben nem érintett motorral (116i, N43B16). Sem a BMW szalonos állapotfelmérésen, sem a kis magán szerelőm nem mondott semmit erre a hangra.

Szerk.:
Közben kicsit körbeérdeklődtem 1-es fórumon, és egy csomó embernek pont ilyen hangja van mint a videóban. Pedig más motorokról beszélünk


Nekem is kicsit ketyegős a hangja(n40b16ab)...no para szerintem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 09. szerda, 17:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. március 09. szerda, 08:20


lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/



Ha jól gondolom a linken szereplő videóban N53-as motor szerepel. Teljesen más motor az N53 mint az N52. Az N53 az E60 facelift-el érkezett 2007 tavaszán. Az N52 az E90-el jelent meg 2005-ben. Az N53-ban nagynyomású üzemanyagpumpa van, közvetlen benzinbefecskendezéses(piezzo befecskendezők azt hiszem) Az a hang egyébként sok N53-nál megfigyelhető, talán a befecskendezők? úgy tudom a nagynyomású pumpával voltak gondok a gyártás elején.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 09. szerda, 08:21

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. március 08. kedd, 20:23


nickname írta:
W1ll1s írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


Az automata váltóról mi az általános vélemény? ...


Határozottan jó "egy megfelelően szervizelt autóban"



Ez most kicsit ironikusan hangzott, vagy csak megzavart az idézőjel, esetleg tapasztalat mondatja veled?