memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 10:37


[quote="YELLOW"]
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.


Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször


ha jó az olaj, akkor kibírhat ennyit. de attól is függ menniyre kopott a motor. esetleg az olajba átjut-e üzemanyag, ami hígítja, rontja a kenést.
azt írtad nehezen kormányozható. nem tartom kizártnak, hogy mondjuk az olajszivattyú szorul és ez fogja a kormányszervót, meg minden egyebet. de lehet valamelyik görgő és mondjuk az hosszbordás szíj elcsúszik. de ez így csak találgatás, és lehet nem is jó helyen kapisgálok. el kell vinni BMW-hez értő szervízbe, ahol azért komolyabban értenek a dolgokhoz.

szerk.: az a abj nincs kiírva merre laksz, így ajénlani sem tudunk senkit.

mosonmagyaróvár, du jön egy komoly szakember megnézni, majd megírom ,hogy ő mit mond, kiváncsi leszek , mert igen így elég nehéz elhiszem.köszi azért



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 10:12


memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.


Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször


ha jó az olaj, akkor kibírhat ennyit. de attól is függ menniyre kopott a motor. esetleg az olajba átjut-e üzemanyag, ami hígítja, rontja a kenést.
azt írtad nehezen kormányozható. nem tartom kizártnak, hogy mondjuk az olajszivattyú szorul és ez fogja a kormányszervót, meg minden egyebet. de lehet valamelyik görgő és mondjuk az hosszbordás szíj elcsúszik. de ez így csak találgatás, és lehet nem is jó helyen kapisgálok. el kell vinni BMW-hez értő szervízbe, ahol azért komolyabban értenek a dolgokhoz.

szerk.: az a abj nincs kiírva merre laksz, így ajénlani sem tudunk senkit.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 17. szombat, 10:13

memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 09:50


YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.



Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 17. szombat, 09:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 09:12


memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.

memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 22:36


Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor


Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 08:40


YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok,

Öcsémnek lenne egy elég érdekes problémája az autójával kapcsolatban.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzd, nagyjából mióta megvan az autó A hiba csak hideg motornál jelentkezik, és csak menet közben. Egy helyben állva melegítve tökéletes egyenletes az alapjárat. Elindulás után az első piros lámpához érve, és lassítva, fék vagy motorfék mindegy az alapjárat 800-ról elkezd le fel ingadozni, és van hogy le is áll az autó.
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali vezérműtengely jeladó, azt kicseréltük, a hibát töröltük, nem is lett visszaírva elméletileg az most jó.
Olvasgattam a fórumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákumcsövek stb... de nem jutottam előrébb. Jelenleg DIS és INPA szerint az autó hibamentes a hibatároló üres. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, reménykedve hátha az megoldja a hibát, de sajnos utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzuk le a légtömegmérőt és nézzük meg, hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártunk vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint forgalomba hideg motornál ingadozik az alapjárat. Jellemzően addig csinálja míg el nem éri a 60-70 fokot, utána a hiba megszűnik az alapjárat tökéletes. Mi lehet ez? Köszi a segítséget.


lehet valami vezeték kontakt probléma lesz. a légtömegmérőbe van egy levegő hőmérséklet figyelő is. ugye a keverékképzésnél figyeli a vízhőfokot is. mivel tudja, hogy a hűtővíz még nem üzemi, ezért kicsit túldúsít, több anyagot kever a levegőhöz. de mondjuk a beszívott levegő hőfokából false értéket kap, amiből az ECU rosszul dolgozik. azért gyanakodnék erre, mert a másik légtömegmérővel is ugyanezt csinálja. persze lehet hogy a bontott is rossz volt. de esetleg a csatlakozó környékén a vezetéket kéne szemügyre venni, és élő adatokat nézni, persze hozzáértővel, aki tudja mi mit jelent és az értékekből olvasni tud.


Köszi Yellow Mester, megnézzük a kábeleket is.
Az élő adat olvasás megvolt tegnap INPÁval és minden érték jónak tűnik, plusz DIS-el csináltunk légtömegmérő tesztet és hibátlan.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 16. péntek, 08:42

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 11:44


Ropika írta: Sziasztok,

Öcsémnek lenne egy elég érdekes problémája az autójával kapcsolatban.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzd, nagyjából mióta megvan az autó A hiba csak hideg motornál jelentkezik, és csak menet közben. Egy helyben állva melegítve tökéletes egyenletes az alapjárat. Elindulás után az első piros lámpához érve, és lassítva, fék vagy motorfék mindegy az alapjárat 800-ról elkezd le fel ingadozni, és van hogy le is áll az autó.
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali vezérműtengely jeladó, azt kicseréltük, a hibát töröltük, nem is lett visszaírva elméletileg az most jó.
Olvasgattam a fórumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákumcsövek stb... de nem jutottam előrébb. Jelenleg DIS és INPA szerint az autó hibamentes a hibatároló üres. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, reménykedve hátha az megoldja a hibát, de sajnos utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzuk le a légtömegmérőt és nézzük meg, hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártunk vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint forgalomba hideg motornál ingadozik az alapjárat. Jellemzően addig csinálja míg el nem éri a 60-70 fokot, utána a hiba megszűnik az alapjárat tökéletes. Mi lehet ez? Köszi a segítséget.


lehet valami vezeték kontakt probléma lesz. a légtömegmérőbe van egy levegő hőmérséklet figyelő is. ugye a keverékképzésnél figyeli a vízhőfokot is. mivel tudja, hogy a hűtővíz még nem üzemi, ezért kicsit túldúsít, több anyagot kever a levegőhöz. de mondjuk a beszívott levegő hőfokából false értéket kap, amiből az ECU rosszul dolgozik. azért gyanakodnék erre, mert a másik légtömegmérővel is ugyanezt csinálja. persze lehet hogy a bontott is rossz volt. de esetleg a csatlakozó környékén a vezetéket kéne szemügyre venni, és élő adatokat nézni, persze hozzáértővel, aki tudja mi mit jelent és az értékekből olvasni tud.


Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 10:45


Sziasztok,

Öcsémnek lenne egy elég érdekes problémája az autójával kapcsolatban.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzd, nagyjából mióta megvan az autó A hiba csak hideg motornál jelentkezik, és csak menet közben. Egy helyben állva melegítve tökéletes egyenletes az alapjárat. Elindulás után az első piros lámpához érve, és lassítva, fék vagy motorfék mindegy az alapjárat 800-ról elkezd le fel ingadozni, és van hogy le is áll az autó.
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali vezérműtengely jeladó, azt kicseréltük, a hibát töröltük, nem is lett visszaírva elméletileg az most jó.
Olvasgattam a fórumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákumcsövek stb... de nem jutottam előrébb. Jelenleg DIS és INPA szerint az autó hibamentes a hibatároló üres. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, reménykedve hátha az megoldja a hibát, de sajnos utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzuk le a légtömegmérőt és nézzük meg, hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártunk vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint forgalomba hideg motornál ingadozik az alapjárat. Jellemzően addig csinálja míg el nem éri a 60-70 fokot, utána a hiba megszűnik az alapjárat tökéletes. Mi lehet ez? Köszi a segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz codenamelaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 19:53


Helló!

Egy bosszantó dologban kérném a segítségetek! Mégpedig, hogy az autóm (e46 320i '9 alapjáraton néha megáll. Előfordul továbbá, hogy menet közben- gyorsításkor kihagy, megtorpan kicsit. A jelenség nem köthető a motor hőfokához. Állt már le üzemmelegen is többször. Nem mindíg, van, hogy napokig nem csinálja, van, hogy szinte használhatatlan.

Előre is köszönöm!!!

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 17:08


Üdv. mindenkinek!
Olyan gondom van az autómmal, egy 2000-es 320d, hogy hidegen, melegen fölmegy az alapjárat kb 900-ig, majd egy-két másodperc múlva visszamegy normál alapjáratra. Ezt percenként 2-3 alkalommal csinálja. Mi lehet ez?

bdavid7
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz bdavid7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 13:05


Sziasztok!

E91 -es 325d-m van , aminél olyan problémám lépett fel, egyszer , hogy indítás után , furán rángat az autó pár másodpercig ( izzítógyertyára gondoltam elsőkörben ), de miután ez eltűnik, 5-6msp-enként leesik az alapjárati fordulat kb 100rpm-mel és ezt addig csinálja , míg el nem indulok, ha ezután megállok már semmi gond nincs. Mi lehet a probléma ? Válaszokat előre is köszönöm !

Dávid

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 17:00


Sziasztok!
Nemrég vettem a kocsit(1hete), és sajna nem néztem meg az autót hideg motorral soha a vásárlás előtt.
Egy 2002-es 320i touringról beszélünk, ami azt a hibát produkálja hogy hidegen teljesen egyenetlenül megy, remeg a kaszni ingadozik a fordulatszám.Majd ha bemelegszik és leállítom azután újraindítom akkor tökéletes minden, mindaddig míg újra le nem hűl.
El is vittem rögtön a szervizesemhez aki gépre dugta, ami szerint az 5. és 6. hengernél van a hiba mégpedig valamiért azok nem mennek jól.
Neki is álltak a keresésnek:
1.Kicseréltük a gyertyákat(úgyis kellett volna nem ettől reméltük a megoldást)
2.A trafókat megcserélve leteszteltük őket de így is ugyanazokra a hengerekre adta ki a hibát
3.hidegen lambdaszonda teszt de az sem hozott eredményt
4.a kartervisszavezetőnél lévő szelep tisztítása

Eddig ennyi, a szerelő azt mondta ő feladja.
Kérlek segítsen aki ért hozzá vagy tapasztalt már ilyet.
Baromi rossz hogy még örülni se volt időm neki csak a szerelőhöz menni egyből ráadásul meg se tudják oldani..

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 17:29


YELLOW írta: hanem más megközelítésből vezetett rá.


Van egy ötletem mire kéne téged rávezetni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 16:25


nickname írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.



Ja, én csak akkor írok, ha te is. Nem elég, hogy hülye vagy, még fel is vagy háborodva.

Nem is írok többet ehhez, mert te ezt élvezed baszod.


élvezi a tököm... csak miért nem lehet, minden olyan stílusmentesen írni, mint ahogy szoktál, normálisan, hogy? nem jeló, hanem YELLOW, ha már meg akarsz nevezni, és hogy az nem úgy van, mert így van. inkább csinálja ezt, meg azt a kérdező. minden egyéb kommentár nélkül.
de igazad van hagyjuk abba.


Nem értem miért kell vitatkoznod, egy olyan emberrel akinek az elméleti és gyakorlati ismerete, fényévekkel előtted jár. "vagyis neked nincs ilyen irányú ismereted csak az ami fórumokról ragad rád sokszor téves alapokon"

Osztod az észt reggeltől estig,de egy csöves multikormányt meg nem tudtál berakni az autóba. Miattad nem ír ide sok fórumos.





bla-bla-bla. senki nem vitatkozott itt azzal a tudással, amit Miki tud. én azt elismerem.
a multikormányt szándékosan nem akartam berakni, mivel használtam vettem, és azt hittem ha véletlen pukkanna, akkor legyen ott egy olyan ember, aki már csinált ilyet és lehessen reklamálni, de ezt neki is elmondtam akkor. mert ha meg nem jó valami, és szóvá teszem a bontósnál, akkor majd azt mondta volna, én baxtam el. a vége pedig... mindig ezt szajkózod, mert te így vagy vele. aki miattam nem ír ide, ami elég vicces, az nem fórumos. akkor biztos tudja kit kell keresni privátban, így valóban felesleges ide írni. ha minden ember olyan lenne, hogy akárhova egy valami miatt nem ír, akkor olyan mint fórum nem létezne a netes világban. mint mondtam, akinek problémája van a személyemmel, az keressen meg privátban, de úgy látom ezt mindig fórumon kell.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 15:10


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.



Ja, én csak akkor írok, ha te is. Nem elég, hogy hülye vagy, még fel is vagy háborodva.

Nem is írok többet ehhez, mert te ezt élvezed baszod.


élvezi a tököm... csak miért nem lehet, minden olyan stílusmentesen írni, mint ahogy szoktál, normálisan, hogy? nem jeló, hanem YELLOW, ha már meg akarsz nevezni, és hogy az nem úgy van, mert így van. inkább csinálja ezt, meg azt a kérdező. minden egyéb kommentár nélkül.
de igazad van hagyjuk abba.


Nem értem miért kell vitatkoznod, egy olyan emberrel akinek az elméleti és gyakorlati ismerete, fényévekkel előtted jár. "vagyis neked nincs ilyen irányú ismereted csak az ami fórumokról ragad rád sokszor téves alapokon"

Osztod az észt reggeltől estig,de egy csöves multikormányt meg nem tudtál berakni az autóba. Miattad nem ír ide sok fórumos.