- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 318Ci
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. január 17. szombat, 10:37
[quote="YELLOW"]
memento írta:YELLOW írta:memento írta: Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni.
Elindultam a kocsival, 1-2 olajcsepp volt a kocsi alatt , de nem vészes, elég kevés olaj volt benne (még nem égett a lámpa) ,de biztonság kedvéért hazafelé egyből megálltam egy benzinkúton vettem bele olajat (5w30) ilyen volt benne és rátöltöttem ,pont a megfelelő szintig.
Majd pár km után kivillant a narancssárga visszajelző lámpa és egyre több olaj folyt belőle, ahogy melegedett a motor.
Bár a kivillanás lehet az utántöltés miatt is (Mivel eddig kevesebb olaj volt benne, kisebb volt a nyomás, normál olajnyomással meg már nem bírtak a tömítések megbirkózni, talán ez logikus, ha nem kérem javítsatok!)
Utána kék füstöt okádott az autó. Még ennek is talán megvan az oka, ami visszavezethető az előbbi problémára.
Viszont ami aggaszt , hogy miután bemelegedett a motor és elértem a következő városig, vissza akarok váltani kanyarban nehezen kormányozható az autó és megrándul a motor, alapjáraton döcög, kissé ugrál mindig mikor visszakapcsolok,ha 5. ből 4. be is akár 80 km/h nál is csak akkor nem áll le viszont szintén nehezen kormányozható, eléggé megijedtem. Elindulásnál semmi problémám nem volt a városban. Folyamatosan megyek vele országúton szintén semmi gond, de amint másik városba értem vagy egy jelzőlámpához és visszakapcsolok 2. ba vagy 1 esbe simán lefulladt a kocsi. Kérdésem ,hogy ez között a 2 dolog között lehet összefüggés?Vagy ,ha nincs mi lehet a probléma?
A tömítés meg a kisebb olajfolyás még hagyján, de így ez a lefulladásos dolog eléggé balesetveszélyes és idegesítő.
Mitől lehet ez??Volt, hogy körforgalomból kijövet egyből félre kellett állnom, mert lefulladt az autó. Valamikor 2-3 indítás ,nagygáz és úgy megy csak tovább. Trailerrel hazahoztam a kocsit, nem akartam nagyobb bajt. Remélem nem nagy probléma, nemrég vásároltam az autót ez volt minden álmom Elég kellemetlen volt ez a mai nap…És így elindulni sem tudok vele sehova, csak pihen a ház előtt. Segítsetek!KÖSZÖNÖM! üdv Gábor
el kell vinni diagra. valószínű vez. tengely jeladó hibát fog dobni, esetleg főtengely jeladót. viszont ahogy nézem, neked valszeg N40-es motorod van (lehet N42). lehet a lánc megugrott és elment eggyel a vezérlés. kevés volt az olaj, és nem működött normálisan a láncfeszítő. ezért mondogattam én, hogy a nem megfelelő olaj és csere idő, miatt fordulhat elő ilyen.
Nagyon köszi.N42 es igen 16 000 km el ezelőtt volt olajcsere az lett volna az első mielőtt hazaérek vele,tudom ,hogy ez már sok. most vásároltam ,de sajnos hazáig sem mertem meg tudtam volna vele eljönni, ezért inkább traileren hozattam.Minden ezzel lehet összefüggésben???És kb mennyi lehet ennek a javítása?Csak ugye addig olajcserét sem érdemes amíg ugyanúgy kifolyik.Ezért szeretnéma folyás helyét megkeresni elöször
ha jó az olaj, akkor kibírhat ennyit. de attól is függ menniyre kopott a motor. esetleg az olajba átjut-e üzemanyag, ami hígítja, rontja a kenést.
azt írtad nehezen kormányozható. nem tartom kizártnak, hogy mondjuk az olajszivattyú szorul és ez fogja a kormányszervót, meg minden egyebet. de lehet valamelyik görgő és mondjuk az hosszbordás szíj elcsúszik. de ez így csak találgatás, és lehet nem is jó helyen kapisgálok. el kell vinni BMW-hez értő szervízbe, ahol azért komolyabban értenek a dolgokhoz.
szerk.: az a abj nincs kiírva merre laksz, így ajénlani sem tudunk senkit.
mosonmagyaróvár, du jön egy komoly szakember megnézni, majd megírom ,hogy ő mit mond, kiváncsi leszek , mert igen így elég nehéz elhiszem.köszi azért