autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz cox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 12:20


YELLOW írta:
Kristen76 írta: Hali

Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:

Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.

Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l


Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!

De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.


Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.








a durrogás, meg a büdös elégetlen üzemanyag szag pedig nagyon gyertya gyanús, ha pedig volt gyertya cserélve akkor valamelyik trafó lesz. elvileg a diag kimutatja.

Probald meg a legtomegmerorol lehuzni a csatit,ha az a hibas akkor a dadogas megszunik,a szamitogep beallitja a motort egy bizonyos skalara es utana ki kell torolni a hibakodot.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 20:13


dfle írta:

Ami be van karikázva, az a kartergázszűrő!


Akkor jót néztem. Az is teljesen tiszta volt, de szűrőt nem láttam benne, szét pedig nem szedtem. A csőbe belefújva szelelt, az úgy normális, vagy ebben van a membrán, ami az én esetemben, mivel átfújható volt, át van szakadva?

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 19:08


Robin68 írta:
dfle írta: Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?


Nekem kiírta a gép, hogy csereérett . Meleg motornál ingadozott az alapjárat, néha le is állt. A "nem olcsó" az a BMW-nél 93.000Ft. De ha beszélsz Rhantos guruval akkor ugyanezt olcsóbban be tudja szerezni . Sőt érdemes megkérdezni előbb őt, hogy mi lehet a hiba oka. Nem éri meg olcsó utángyártott csodát megvenni mert az nem bírja egy évig sem (sajna ilyen volt nekem is benne előtte).





Na ez a baj, hogy nekem nem írja ki a gép hibának, csak azt, hogy üzemanyagrendszer hiba!

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 19:05


hil írta:
Robin68 írta:


Ehhez nem kell leengedni a vizet .Ennek a levegőhöz van köze. A csere sem igényel különösebb tudást, bár célszerű utána egyből gépre rakni.
A képen látni hátul a bilincset, azt kell meglazítani, elöl pedig a fém pöcköket kipattintani, majd kivenni a helyéről a hengert. Vagy ha csak maga a műszer van cserélve ház nélkül, akkor azt a csatinál a két csavar tartja. Mindenesetre óvatosan kell bánni vele mert ha sérül akkor nem olcsó játék .


Szia! Erőt vettem magamon és kiszedtem a kartergáz csövet. Gondolom azt csináltam a Real OM-en néztem meg. Nahát az patyolat tiszta volt, a cső mellé volt fogatva egy másik cső, amiből dölt a hűtő folyadék. (Útállom ezt az anyagot, mert tegnap vízpumpát cseréltem, meg egy E36- ban hűtőt.) Volt a cső végén egy valami, meg tudná mondani valaki, hogy mi ez, és hogyan működik?

Az alapjárattal nincs semmi baj, csak vákum van az olajbetöltő nyílásnál





Ami be van karikázva, az a kartergázszűrő!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 18:19


Robin68 írta:


Ehhez nem kell leengedni a vizet .Ennek a levegőhöz van köze. A csere sem igényel különösebb tudást, bár célszerű utána egyből gépre rakni.
A képen látni hátul a bilincset, azt kell meglazítani, elöl pedig a fém pöcköket kipattintani, majd kivenni a helyéről a hengert. Vagy ha csak maga a műszer van cserélve ház nélkül, akkor azt a csatinál a két csavar tartja. Mindenesetre óvatosan kell bánni vele mert ha sérül akkor nem olcsó játék .


Szia! Erőt vettem magamon és kiszedtem a kartergáz csövet. Gondolom azt csináltam a Real OM-en néztem meg. Nahát az patyolat tiszta volt, a cső mellé volt fogatva egy másik cső, amiből dölt a hűtő folyadék. (Útállom ezt az anyagot, mert tegnap vízpumpát cseréltem, meg egy E36- ban hűtőt.) Volt a cső végén egy valami, meg tudná mondani valaki, hogy mi ez, és hogyan működik?

Az alapjárattal nincs semmi baj, csak vákum van az olajbetöltő nyílásnál





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 23. vasárnap, 18:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 06:55


Kristen76 írta: Hali

Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:

Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.

Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l


Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!

De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.


Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.








a durrogás, meg a büdös elégetlen üzemanyag szag pedig nagyon gyertya gyanús, ha pedig volt gyertya cserélve akkor valamelyik trafó lesz. elvileg a diag kimutatja.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 22. szombat, 23:43


Robin68 írta: Vagy ha csak maga a műszer van cserélve ház nélkül, akkor azt a csatinál a két csavar tartja.


Ömagában nem szabad légtömegmérőt cserélni, mivel az a saját házához van kalibrálva.
Ettől persze még lehet jó(nak tűnő) az autó, de biztos, hogy nem a valós értéket fogja mérni.




Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. május 22. szombat, 20:22


Kristen76 írta:

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.






Én is, de ne vedd KP-nek!

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2010. május 22. szombat, 20:13


Hali

Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:

Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.

Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l


Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!

De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.


Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. május 22. szombat, 20:30

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. május 22. szombat, 13:31


hil írta:
Robin68 írta:
dfle írta: Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?


Nekem kiírta a gép, hogy csereérett . Meleg motornál ingadozott az alapjárat, néha le is állt. A "nem olcsó" az a BMW-nél 93.000Ft. De ha beszélsz Rhantos guruval akkor ugyanezt olcsóbban be tudja szerezni . Sőt érdemes megkérdezni előbb őt, hogy mi lehet a hiba oka. Nem éri meg olcsó utángyártott csodát megvenni mert az nem bírja egy évig sem (sajna ilyen volt nekem is benne előtte).





A hűtő folyadékot le kell engedni hozzá?




Ehhez nem kell leengedni a vizet .Ennek a levegőhöz van köze. A csere sem igényel különösebb tudást, bár célszerű utána egyből gépre rakni.
A képen látni hátul a bilincset, azt kell meglazítani, elöl pedig a fém pöcköket kipattintani, majd kivenni a helyéről a hengert. Vagy ha csak maga a műszer van cserélve ház nélkül, akkor azt a csatinál a két csavar tartja. Mindenesetre óvatosan kell bánni vele mert ha sérül akkor nem olcsó játék .

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 22. szombat, 12:40


Robin68 írta:
dfle írta: Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?


Nekem kiírta a gép, hogy csereérett . Meleg motornál ingadozott az alapjárat, néha le is állt. A "nem olcsó" az a BMW-nél 93.000Ft. De ha beszélsz Rhantos guruval akkor ugyanezt olcsóbban be tudja szerezni . Sőt érdemes megkérdezni előbb őt, hogy mi lehet a hiba oka. Nem éri meg olcsó utángyártott csodát megvenni mert az nem bírja egy évig sem (sajna ilyen volt nekem is benne előtte).





A hűtő folyadékot le kell engedni hozzá?



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. május 21. péntek, 22:09


dfle írta: Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?


Nekem kiírta a gép, hogy csereérett . Meleg motornál ingadozott az alapjárat, néha le is állt. A "nem olcsó" az a BMW-nél 93.000Ft. De ha beszélsz Rhantos guruval akkor ugyanezt olcsóbban be tudja szerezni . Sőt érdemes megkérdezni előbb őt, hogy mi lehet a hiba oka. Nem éri meg olcsó utángyártott csodát megvenni mert az nem bírja egy évig sem (sajna ilyen volt nekem is benne előtte).





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 21. péntek, 22:13

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2010. május 21. péntek, 21:57


hil írta: SziasztokT Ide írok, mert ez lesz a baj következménye, még nem áll fenn. Motor: M43TU és ha leveszem az olajbetöltő kupakot, akkor ott vákum van, tehát a kartergázszűrő! Kérdésem: mennyire nagy munka, elég kitakarítani, ha a membrán szakadt, akkor csak azt lehet-e cserélni (mármint lehet-e kapni csak membránt), hogyan fogjak hozzá?
Minden használható infót örömmel fogadok!!!!!


A membránt nem lehet külön cserélni, csak az egész kartergázszűrőt.
Ha leszeded, próbáld meg átmosni foltbenzinnel (ez oldja az olajat és nem károsítja a membránt). Nekem segített....... . A csövet is ami a szűrőtől megy a motorba érdemes át nézni mert az is el lehet tömődve és idővel tönkre megy.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 21. péntek, 18:21


SziasztokT Ide írok, mert ez lesz a baj következménye, még nem áll fenn. Motor: M43TU és ha leveszem az olajbetöltő kupakot, akkor ott vákum van, tehát a kartergázszűrő! Kérdésem: mennyire nagy munka, elég kitakarítani, ha a membrán szakadt, akkor csak azt lehet-e cserélni (mármint lehet-e kapni csak membránt), hogyan fogjak hozzá?
Minden használható infót örömmel fogadok!!!!!

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. május 21. péntek, 18:21


Robin68 írta:
dfle írta: Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?


http://www.kepfeltoltes.hu/vie...es.hu_.jpg

(klikkelj majd a képre és kinagyítja)

Bejelöltem a képen, hogy nekem hol van. Amúgy a légszűrő mögött találod meg általában.
Én most cseréltem ki (tegnap ) és nem a legolcsóbb mutatvány








Köszönöm a képet! Megkérdezhetem, hogy te miért kellett kicseréld? A "nem olcsó" az mit jelent? Honnan lehet tudni, hogy ki van purcanva? Szerintetek az én vasam tünetei légtömegmérő gyanús?