- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2010. május 25. kedd, 12:20
YELLOW írta:Probald meg a legtomegmerorol lehuzni a csatit,ha az a hibas akkor a dadogas megszunik,a szamitogep beallitja a motort egy bizonyos skalara es utana ki kell torolni a hibakodot.Kristen76 írta: Hali
Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:
Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.
Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l
Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!
De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.
Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt
Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.
a durrogás, meg a büdös elégetlen üzemanyag szag pedig nagyon gyertya gyanús, ha pedig volt gyertya cserélve akkor valamelyik trafó lesz. elvileg a diag kimutatja.