troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 09. vasárnap, 15:20


Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 19:46


petermover írta: Ígértem egy rövid beszámolót a diagnosztikáról.

Nagyon korrekt a csapat, összeírtak mindent, ami bibis az autón, ma küldenek ajánlatot az egész hóbelevancra.

Ha visszaolvastok, látjátok a kórképet.
Megoldás banális: le volt húzva a légtömegmérő meg még egy jeladó csatlakozója.
Visszakötés után "jó" lett az alapjárat, legalábbis nem fullad indítás után, csak egy kicsit táncol. A vezérműtengely jeladót kell cseréni.

Azt már csak én gondolom hozzá, hogy az előző tulajnak biztos volt problémájuk az autóval, gondolom légtömegmérőt mondtak nekik első körben, ezért inkább kikötötték, hogy középértéket adjon, úgy adták el a kocsit.
Innen üzenem, a légtömegmérőnek - ha minden igaz - kutya baja.

Ezen kívül a várt problémák vannak a kocsival, van egy tömítéscsere, 3-4 szilentcsere, féktárcsa-fékbetét, stb, de ezekre számítottam alapból.

Kicsit megnyugodtam...
Köszi m_attila!


Fenébe,mégsem a benzin volt rossz? Ezért mondtam ,hogy a benzint felejtsd el. Csókoltatom a szerelőt aki ezt mondta neked,inkább felnyitotta volna a géptetőt. Oda se vinnék soha többet kocsit. Még ha telefonon mondta,akkor is. Most csak úgy finoman fogalmazok...

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 07:25


Ígértem egy rövid beszámolót a diagnosztikáról.

Nagyon korrekt a csapat, összeírtak mindent, ami bibis az autón, ma küldenek ajánlatot az egész hóbelevancra.

Ha visszaolvastok, látjátok a kórképet.
Megoldás banális: le volt húzva a légtömegmérő meg még egy jeladó csatlakozója.
Visszakötés után "jó" lett az alapjárat, legalábbis nem fullad indítás után, csak egy kicsit táncol. A vezérműtengely jeladót kell cseréni.

Azt már csak én gondolom hozzá, hogy az előző tulajnak biztos volt problémájuk az autóval, gondolom légtömegmérőt mondtak nekik első körben, ezért inkább kikötötték, hogy középértéket adjon, úgy adták el a kocsit.
Innen üzenem, a légtömegmérőnek - ha minden igaz - kutya baja.

Ezen kívül a várt problémák vannak a kocsival, van egy tömítéscsere, 3-4 szilentcsere, féktárcsa-fékbetét, stb, de ezekre számítottam alapból.

Kicsit megnyugodtam...
Köszi m_attila!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 08:43


petermover írta: Ma reggel klíma nélkül jöttem dolgozni, csak amíg a párát leszedte, addig volt bekapcsolva.
Eredmény: ha megálltam egy kereszteződésben, 900, utána a körforgalomban 800 körül, majd a parkolóban amikor beértem 650 körül mozgolódott a mutató. Nem állt be szögesen, hanem ficánkolt kicsit, azt hittem le is fullad először. Ma megyek megnézetni, remélem nem lesz túl nagy a baj

Offtopic: miért van az, hogy csak munkahelyről tudok írni a fórumba?
Ugyanaz a gép van itt is, otthon kettő is (Mac-ek), ugyanaz a frissített oprendszer.
Sem Safari, sem Firefox, sem Chrome alól nem tudok írni egyik gépről sem, ha otthon vagyok, nem töltődik be az oldal rendesen, csak tekeri tekeri a betöltő ikont. Ide bejövök, és simán betöltődik, tudok írni... Leállítottam az AdBlock-ot, de az sem segített (és itt munkahelyen is van AdBlock bekapcsolva, tehát nem az a baj).
A netszolgáltató lehet a ludas?


AdBlock csak reklám ablakot szűri,főleg ha te adsz hozzá szűrőket. Én is használom,az nem befolyásolja.Ha egy gépen,se megy,és egy böngészővel sem,az valami net probléma lesz.
Ha wifid van,néha meg kéne nézni van e hozzá újabb Firmware,mert nemárt frissíteni,ha van hozzá újabb. Kéne net sebesség tesztet is mérni vagy 4 oldalon,mert nem mind egyformát mér. Húzd ki a modemet,és a wifit 1 percre a konnektorból,bár ez csak arra gyógymód,ha eldobja a jelet.Vagy le kel resetelni,de akkor elvész minden beállítás,SSID, és a jelszó is,újra kel konfigurálni,ami nem gond,ha kábelnek van,és Dinamikus IP cím. Ha ezekkel se megy akkor az net lesz. Böngésző bővitményekkel vigyázni kel,mert nagyon keresztbe tudják verni a rendszert, Ki tudja menyire kompatibilisek az OS-el. Amúgy azt tudnod kel,hogy az Ablock komoly szinten lassítja a böngészést,múltkor láttam egy listát,hát az első 3,4 be benne volt.
Bár érdekes hogy csak ezzel az oldallal csinálja neked.

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 07:19


Ma reggel klíma nélkül jöttem dolgozni, csak amíg a párát leszedte, addig volt bekapcsolva.
Eredmény: ha megálltam egy kereszteződésben, 900, utána a körforgalomban 800 körül, majd a parkolóban amikor beértem 650 körül mozgolódott a mutató. Nem állt be szögesen, hanem ficánkolt kicsit, azt hittem le is fullad először. Ma megyek megnézetni, remélem nem lesz túl nagy a baj

Offtopic: miért van az, hogy csak munkahelyről tudok írni a fórumba?
Ugyanaz a gép van itt is, otthon kettő is (Mac-ek), ugyanaz a frissített oprendszer.
Sem Safari, sem Firefox, sem Chrome alól nem tudok írni egyik gépről sem, ha otthon vagyok, nem töltődik be az oldal rendesen, csak tekeri tekeri a betöltő ikont. Ide bejövök, és simán betöltődik, tudok írni... Leállítottam az AdBlock-ot, de az sem segített (és itt munkahelyen is van AdBlock bekapcsolva, tehát nem az a baj).
A netszolgáltató lehet a ludas?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 19:20


klímával egy 100-150essel lehet magasabb simán lehet a fordulat. ha ingadozik az szerintem nem olyan jó. az meg, hogy kinyomott a kuplung, nem nagyon szabadna változni, max egy 50-est. nekem speciel 700 körül mozog. ingadozni hideg motornál szokott néha, de inkább csak lefelé megyeget, ahogy állítja magának.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 17:43


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
petermover írta:
anubisz írta:

Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó

Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.



950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.


Nincs semmi baja, egyszerűen nem kellene kinyomott kuplunggal gurulni.


Én a benzinesre írtam,nem a dízelesre.Benzinesnek biztos nem normális a 950,1000 fordulat alapjáraton. Az magas valamiért.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 16:04


anubisz írta:
petermover írta:
anubisz írta:

Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó

Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.



950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.


Nincs semmi baja, egyszerűen nem kellene kinyomott kuplunggal gurulni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 15:13


petermover írta:
anubisz írta:

Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó

Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.



950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sanko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 12:47


Sziasztok!A segítségetekre lenne szükségem..Olyan probléma van az autómmal,hogy kb. 10-töl 60Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és FELENGEDEM A KUPLUNGOT,pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat(olyan 500-1000között),és ha így üresben gurulva ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot(ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE,a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig)a felengedés után mindig beingadozik.Voltam 2x diagon,nem mutatott hibát.Szerintetek mi lehet a gond?




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. december 18. vasárnap, 01:14

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 07:37


anubisz írta:

Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó

Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 26. hétfő, 07:39

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 21:55


petermover írta:
anubisz írta:
Hát akkor jól van.Ha már a szervízvezető is azt mondja. Mint az orvosnál,egyből azt kérdezik dohányzol? ha igen,onnantól mindent arra fognak.
Akkor csak ki kel autózni a benzint és már meg is oldódik a probléma.
Azt már nem is említem,hogy évek óta magánkúton tankolok,és oda is a Mol szálit,sosem volt ilyen gondom.
Kár,hogy a többi BMW,Merci,Porsche nem köhög a Mol benzintől.
Az meg,hogy 2 percig rossz csak a benzin,utána már semmi gond vele, se gyorsításnál,lassításnál,lámpánál nem fullad le a rossz benzintől.
Arról sem beszélve,hogy Közép Európa legmodernebb finomítója a Molnak van,Még az OMV nél is sokkal modernebb,és nem az ujjamból szoptam ki,hanem a Gazdasági újság írta,mikor ment a Mol részvény vásárlási mizéria.
Mert ugye hidegen még rá lehet fogni,hogy biztos rossz a dúsítás,vagy keverési arány a rossz minőség miatt,de hogy melegen is csinálja indításkor,és 2 perc után minden oké. Sok milliárdos berendezések minek,amik folyamatosan ellenőrzik a minőséget a gyártás alatt,meg kiszállítanak isten tudja hány tartálykocsi cuccot,szerte az országba,mégsincs tele pöfögő autókkal a város, vagy csak az a 40,50 liter volt rossz ami hozzád ment.
Meg ha ennyire rossz az égés,akkor csak generálna valami hibakódot, mert, hogy mind a 4,6 hengerbe tökéletes legyen az égés,egy henger se hagy ki,minden szuper,de csak lefullad,és nem gyullad a benzin,vagy mi lehet vele,hát az érdekes.
Biztos olyan mint a Brikett,nem mindegy milyen szénből sajtolják,mert nem egyforma a fűtőértéke. Csúnya Molosok direkt megbütykölik a benzint,hogy ne menjenek a kocsik,és senki ne járjon hozzájuk tankolni. Mert az senkinek nem fog feltűnni,ha ott tankol onnan már tolni kell a kocsit.
Mert ugye a sztori pont az,mikor nálad szuper a kocsi,aztán kölcsönkérik,annál meg 50 méter után beszarik valami,kész. Elbaszta a kocsit,szóba sem jöhet,hogy pont nála jött elő egy hiba.
Te pont tankoltál,utána hiba,csak a benzin lehet.
El sem tudom képzelni mi lehet abba a benzinbe ami ezt teszi 2 percig. Mert van különbség üzemanyag között igen,pár % teljesítménybe főleg a dizelnél, mínuszokba, hogy indul,na de 2 percig nem megy utána minden oké,ilyet még nem láttam.
Na mindegy,biztos nincs igazam,de mindig tanul az ember,ha 1 hét után már semmi baja nem lesz a kocsidnak,ezzel a lehetőseggel is okosabb lettem.


Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.

Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 19:16


bmw320d4 írta:
InsectKiller írta:
Én mutogattam a mögöttem jövőnek, h "ezt csináld utánam, automatát lefullasztani!"


Azt nem is olyan egyszerű



Ugye! Pedig elég sokáig űztem ezt a "sportot" mire meg lett oldva a gond...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 18:44


InsectKiller írta:
Én mutogattam a mögöttem jövőnek, h "ezt csináld utánam, automatát lefullasztani!"


Azt nem is olyan egyszerű



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 17:09


Nekem szinte ugyan ezek a tünetek voltak és a szívóoldali vezérműtengely jeladó volt a ludas.
Nekem ráadásul automatám van és elég hülyén nézett ki, h menet közben, körforgalomból kifele jövet "lefulladtam".
Én mutogattam a mögöttem jövőnek, h "ezt csináld utánam, automatát lefullasztani!"